2021-10-19, 19:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Napoleonbakelse(?) och godis"kaffe". Med den färgen är det inte mycket kaffe i glaset. 2 timmars promenad för att bli av med det.
Det är en mazarin. En riktig fettbomb som sköljs ner med ännu mer fett. Lika löser lika brukar man säga men det gäller nog inte här.
För varje kalori närmar hon sig rullstolen. Eller ett ännu sämre alternativ. 🚑⚰️
Citera
2021-10-19, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det är en mazarin. En riktig fettbomb som sköljs ner med ännu mer fett. Lika löser lika brukar man säga men det gäller nog inte här.
För varje kalori närmar hon sig rullstolen. Eller ett ännu sämre alternativ. 🚑⚰️
Sant, färgen förvirrade mig. Men du har tyvärr rätt i allt. Synd att hon inte förstår det. Hon har vunnit BLVIP. Varför gick det då, varför går det inte nu? Hade jag haft den tatueringen på benet och sett den varje dag hade jag skämts ögonen ur mig, inför mig själv.
Citera
2021-10-19, 20:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Sant, färgen förvirrade mig. Men du har tyvärr rätt i allt. Synd att hon inte förstår det. Hon har vunnit BLVIP. Varför gick det då, varför går det inte nu? Hade jag haft den tatueringen på benet och sett den varje dag hade jag skämts ögonen ur mig, inför mig själv.

För Anna är det enda som räknas att hon
V A N N...
Anna är ju dessutom normalviktig, enligt egen utsago..enligt doktorn.. Så, varför ska hon skämmas...

Xenical borde ju funka på Anna som inte skyr fett och grädde, vikten borde gå ner med ett rejserbrak. (för den som inte vet ger denna medicin skummande diareer, ju mer fett man äter,desto mer skiter man ut..) 😁
Citera
2021-10-19, 20:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Annas brist på uppträdanden beror nog inte på att hon avbokat för mycket (man kan för övrigt inte avboka om man inte har en bokning) utan snarare beror det nog på att hon är så otrevlig samt att hon inte sjunger bra. Främst hennes vidriga personlighet tror jag. Har aldrig sett någon som så fort och ofta skaffar sig ovänner.

Hon avbokade olearys i Huddinge och Bingolotto till de läskiga tvillingarnas förtret
Citera
2021-10-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Mer fisk och grönsaker. Och viktigt möte.
https://i.postimg.cc/3RSHkxdQ/7257-F...A9-C8-BEFA.png
Är det kyrkoherden JT hon fikar med tro?
Citera
2021-10-19, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
För Anna är det enda som räknas att hon
V A N N...
Anna är ju dessutom normalviktig, enligt egen utsago..enligt doktorn.. Så, varför ska hon skämmas...

Xenical borde ju funka på Anna som inte skyr fett och grädde, vikten borde gå ner med ett rejserbrak. (för den som inte vet ger denna medicin skummande diareer, ju mer fett man äter,desto mer skiter man ut..) 😁
Den provade jag för 15 år sen. DET behöver hon! Samt en toalett till hands...
Citera
2021-10-19, 21:37
Medlem
Och lika kryptisk som vanligt:

https://postimg.cc/CzYLWVmD
Citera
2021-10-19, 22:00
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Är det kyrkoherden JT hon fikar med tro?
Inte alls omöjligt, hon försöker väl få till ett gig i kyrkan för att få sjunga nån jullåt och passar samtidigt på att få lite gratis "psykologsamtal" i form av andlig tröst från prällen.

Jakob Tronet har visst haft lite idéer för att locka folk till kyrkan, bl.a nån talkshow, så kanske det finns en plats för Anna och lite "skönsång" nån söndag i advent.

Risken är väl att kyrkobesökarna går hem efter att ha hört ABC ännu en gång eller att Felicia stjäl kollekthåven.
Citera
2021-10-19, 22:12
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed

VARFÖR kan hon inte ge f-n i att använda ordspråk och talesätt hon inte behärskar??
Det heter ”lovar runt och håller tunt” inte ” lovar tjockt och håller tunt
Citera
2021-10-19, 22:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed

Vad är det nu som har hänt?

"Trött och kanske inte mitt mest strålande jag idag.... ☹️ Dem tar sig uttryck på alla möjliga sätt och jag måste kämpa för att lära mig att inte bli så bottenlöst besviken 😔 Trots min aktningsvärda ålder och många erfarenheter, så erkänner jag - det ÄR svårt. Svårt när man själv är en sådan som inte enbart snackar och lovar tjockt men håller tunt......... Fick iaf styrka och otroligt mycket värme vid ett utav dagens möten samt ett besök i vackra Mariakyrkan i Sigtuna. Nu hemma och lagar mat, sedan en dusch och tidigt i säng ❤️ Med nya insikter idag och mitt värde för vissa.... "

Lovar tjockt... Aktningsvärd ålder... 😂
Citera
2021-10-19, 22:17
Medlem
Har hon blivit religiös nu på gamla dagar också?
Citera
2021-10-19, 22:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad är det nu som har hänt?

"Trött och kanske inte mitt mest strålande jag idag.... ☹️ Dem tar sig uttryck på alla möjliga sätt och jag måste kämpa för att lära mig att inte bli så bottenlöst besviken 😔 Trots min aktningsvärda ålder och många erfarenheter, så erkänner jag - det ÄR svårt. Svårt när man själv är en sådan som inte enbart snackar och lovar tjockt men håller tunt......... Fick iaf styrka och otroligt mycket värme vid ett utav dagens möten samt ett besök i vackra Mariakyrkan i Sigtuna. Nu hemma och lagar mat, sedan en dusch och tidigt i säng ❤️ Med nya insikter idag och mitt värde för vissa.... "

Lovar tjockt... Aktningsvärd ålder... 😂
Hon har nog blivit nekad att äta gratismat hos Kikki-Otto. Det är ju ett bottenlöst SVEK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in