2022-05-09, 14:12
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Eftersom V fick i det närmaste en chock för att storyster kom dit så kanske det inte var så konstigt men det skulle ju kunna vara att han hålls undan av sina föräldrar efter alla domar.

Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Varför pratar Anna bäbisspråk med barnet som får kritor och målarboken samt förklarar hur tösen ska göra?
https://streamable.com/ye802p
Förstår inte någonting...
De fortsatte hem till V och pojkvännen, mer bilder och häng..vem röker? Cigg och tändare mitt på vardagsrumsbordet? Vs snubbe är träningsfreak.
Citera
2022-05-09, 14:19
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Eftersom V fick i det närmaste en chock för att storyster kom dit så kanske det inte var så konstigt men det skulle ju kunna vara att han hålls undan av sina föräldrar efter alla domar.
Pojkvännens muskler skvallrar om anabola så det är väl en tidsfråga innan han tappar det och pucklar på Vanessa. Han verkar inte vara den romantiska typen med bilder och hjärtan på sin tjej. Det är bara bilder på hans buckliga muskler och grabbesor till alperna. Verkar finnas pengar ändå.
Att de är hos hans föräldrar beror antagligen på att ungdomarna inte får plats med hela Taikon-klanen på en gång.
Anna har tiggt till sig mat och hade väl bara råd med ett ritblock till Lill-tjejen. Vilka de andra ”nära” vännerna hon lurat dit har jag ingen aning om. Men i och med att hon titulerar hans föräldrar som svärföräldrar får man anta att hon är bortgift så Anna behöver inte åka dit på ett par år igen.
Citera
2022-05-09, 14:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/ye802p
Förstår inte någonting...
De fortsatte hem till V och pojkvännen, mer bilder och häng..vem röker? Cigg och tändare mitt på vardagsrumsbordet? Vs snubbe är träningsfreak.
Felicia röker i alla fall men övriga i andra familjen vet jag inget om.
Citera
2022-05-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Just märkespåsarna tycks återanvändas, behöver inte nödvändigtvis innehålla någonting därifrån.

Jag kan inte förstå hur hon har mage(?) att outa Vs pojkväns familj, hans dotter mfl? Filmar vad för inredning, bilar, osv?!
Tror inte detta kommer uppskattas. Dessutom taggar hon Vs pojkväns insta.. snällt...

”Svärföräldrar”…visst är de sambos men hon kallade ju Hristos svärson med och det uppbrottsdramat har väl ingen Bookolog glömt. Killens föräldrar verkar ju inte bry sig, men Anna borde fatta att eftersom hon är ”stjärna/offentlig/whatever” så har hon lite extra ansvar att inte outa BARN då fler kollar hennes konto än random IG-konto.

Anna med extra allt-såå lyckliga och allt är super! Jag, jag, jag, mitt mitt. Och naturligtvis ställer Cicciotto upp med catering. Mycket kan man säga om Anna men hon gillar då inte att förnya sig såvida det inte gäller att fiska nya bekanta
Senast redigerad av PannaSnook 2022-05-09 kl. 17:27.
Citera
2022-05-09, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
”Svärföräldrar”…visst är de sambos men hon kallade ju Hristos svärson med och det uppbrottsdramat har väl ingen Bookolog glömt. Killens föräldrar verkar ju inte bry sig, men Anna borde fatta att eftersom hon är ”stjärna/offentlig/whatever” så har hon lite extra ansvar att inte outa BARN då fler kollar hennes konto än random IG-konto.

Anna med extra allt-såå lyckliga och allt är super! Jag, jag, jag, mitt mitt. Och naturligtvis ställer Cicciotto upp med catering. Mycket kan man säga om Anna men hon gillar då inte att förnya sig såvida det inte gäller att fiska nya bekanta

Så hon glider runt på döttrarnas mäns familjer nu. Det var ett nytt lägsta. Hon kan inte släppa greppet och låta dem leva sina liv utan att hon blandar sig i för att få uppmärksamhet och saker att lägga ut på internet och hålla sig, eller försöker hålla sig aktuell och relevant.
Citera
2022-05-09, 18:22
Medlem
Citat:
Antonio kanske avtjänar sitt straff efter drogpåverkade bilkörningen
Citera
2022-05-09, 19:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Antonio kanske avtjänar sitt straff efter drogpåverkade bilkörningen
Nej det blev bara en futtig dagsböter på 3k som han verkar slippa betala.
Citera
2022-05-09, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Så hon glider runt på döttrarnas mäns familjer nu. Det var ett nytt lägsta. Hon kan inte släppa greppet och låta dem leva sina liv utan att hon blandar sig i för att få uppmärksamhet och saker att lägga ut på internet och hålla sig, eller försöker hålla sig aktuell och relevant.
I Annas fantasi kommer Flizan och Ejube gifta sig och bo i Attefallaren medan Anna äter gratis pizza och pasta resten av livet på Cicciotto. Så då kan hennes känslomässiga krycka Flizan finnas på gården och samtidigt ha pojkvän.
Hon kallar F ”ungdom” i sina stories…fem år till så kan hon titulera sig ”medelålders”…
Citera
2022-05-09, 19:40
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Nej det blev bara en futtig dagsböter på 3k som han verkar slippa betala.

"som han verkar slippa betala"

Beror det på att det är en förmildrande omständighet att vara barn till Anna Book?
Citera
2022-05-09, 19:54
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"som han verkar slippa betala"

Beror det på att det är en förmildrande omständighet att vara barn till Anna Book?
Kan minnas fel men saknar medel skulle jag tro.
Har inte tid att läsa nu.

(FB) Anna Books son Antonio Toledano Book dömd för misshandel, skadegörelse, kört påtänd
Citera
2022-05-09, 20:31
Citat:
Kan minnas fel men saknar medel skulle jag tro.
Har inte tid att läsa nu.

(FB) Anna Books son Antonio Toledano Book dömd för misshandel, skadegörelse, kört påtänd
Saknar han medel slipper han inte betala. Det går till kronofogden
Citera
2022-05-09, 20:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Saknar han medel slipper han inte betala. Det går till kronofogden
Och ligger han under existensminimum slipper han väl i alla fall. Jag skriver "väl" för jag vet inte hur långt den skulden ligger hos kronofogden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in