2021-10-29, 20:27
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Partyland var det denna gång.... Inte partykungen. Misstänker starkt att Anna tiggt ihop lite grejer..
https://pasteboard.co/a0idBXdcDsGu.jpg
Anna är som vanligt på topp när det kommer till hennes engelska...

Anna behöver väl inget extra smink på Halloween, det räcker med minus 1000 filter, smink med mera..
https://pasteboard.co/9AsOxA1y7VA9.jpg

Sedan brölar hon på om Einar i ett ytterligare inlägg, har Anna öht träffat Einar?
Anna kommer troligen gå på begravningen av Einar i egenskap av professionell gråterska kombinerad hycklare.
Citera
2021-10-29, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon sade inte för så länge sedan att hon är artist, och att uppträda är det hon kan och vill göra. Hon uppmanade regeringen att släppa på restriktionerna så att hon fick göra det hon var ämnad att göra.

Då, varför medverkar hon då i ett lekprogram? Borde hon inte lägga tid och energi på sång och turnering?
Regeringen kan släppa på hur mycket restriktioner de vill sånglärkan får inga gig ändå + att hon har ingen manager som kan hjälpa henne med det. Annas lott är nog nu för tiden att tigga varor och gratis måltider. Sjunga får hon göra bakom en stol hemma eller i bilen med sin mobil. Finns det någon som saknar egoist Anna på en scen? Ett kassaskåp är ju mer rörligt än trådens stjärna.
Citera
2021-10-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Anna och Jojjobejto i halloweenoutfits. Tror jag ska ha bild #1 som profilbild när mitt egna konto som jag äntligen skaffat aktiveras imorgon
https://postimg.cc/gallery/QNsQVMG
Fru Toledano ser ut som en po**stjärna 🌟
Citera
2021-10-29, 20:42
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Regeringen kan släppa på hur mycket restriktioner de vill sånglärkan får inga gig ändå + att hon har ingen manager som kan hjälpa henne med det. Annas lott är nog nu för tiden att tigga varor och gratis måltider. Sjunga får hon göra bakom en stol hemma eller i bilen med sin mobil. Finns det någon som saknar egoist Anna på en scen? Ett kassaskåp är ju mer rörligt än trådens stjärna.
Jag saknar henne ibland hon gjorde i alla fall en låt med bra styrka (Sommarlek/killsnack).

Fördelen med ett kassaskåp är ju just det att det är säkert, och det är något man kan vara säker på är att Anna levererar alltid något i någon form.
Så tråden hålls vid liv, det är kul att uppdatera sig här då och då, för att läsa vad hon har på G.
Senast redigerad av flugornas 2021-10-29 kl. 20:43. Anledning: Missade ett ord
Citera
2021-10-29, 21:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Anna och Jojjobejto i halloweenoutfits.
Anna ser ut ungefär som hon brukar, ingen större skillnad.
Varför behövde hon hjälp att sätta in linserna? Och vart vänder hon sig när dom ska tas ut efter festen? Finns det nån jourhavande linsuttagare eller ska hon vänta till efter helgen?
Är det här ett av jobben hon laddat för?
Citera
2021-10-29, 21:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna ser ut ungefär som hon brukar, ingen större skillnad.
Varför behövde hon hjälp att sätta in linserna? Och vart vänder hon sig när dom ska tas ut efter festen? Finns det nån jourhavande linsuttagare eller ska hon vänta till efter helgen?
Är det här ett av jobben hon laddat för?

Absolut i Annas universum är mingel jobb.
Annas lön är att få känna sig betydelsefull, att hon är NÅGOT.. till skillnad mot hennes WTtantfans som bor ute i Sveriges avlånga land.
Dessa tanter kommer aaaaldrig få vara med på mingel på cafe opera med Birgitte Söndergaard... Men det får Anna.. För hon är en KÄNDIIISS.
Bara kändisar.. Offentliga personer.
får vara med i BLVIP. PUNKT.
Citera
2021-10-29, 21:55
Medlem
Citat:
Anna och Jojjobejto i halloweenoutfits. Tror jag ska ha bild #1 som profilbild när mitt egna konto som jag äntligen skaffat aktiveras imorgon
Inte så stor skillnad med hur hon ser ut i vanliga fall.
Citera
2021-10-29, 22:02
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon sade inte för så länge sedan att hon är artist, och att uppträda är det hon kan och vill göra. Hon uppmanade regeringen att släppa på restriktionerna så att hon fick göra det hon var ämnad att göra.

Då, varför medverkar hon då i ett lekprogram? Borde hon inte lägga tid och energi på sång och turnering?

Stort för en stjärna att medverka i en B-Kanal, hon tar vad som bjuds.
Citera
2021-10-29, 22:29
Medlem
Tycker boken ser mer skrämmande ut med bara en kontaktlins och vad det ser ut som, utan alla filter. Där ser hon verkligen ut som någon man inte vill möta någonstans över huvudtaget. De andra bilderna ser mer ut som vanligt men med blåa ögon. Men det är så jag tycker. Fast booken verkar äntligen få gå på fest i huvudstaden. Begriper inte vilka det är som vill umgås med tooken.
Citera
2021-10-29, 22:46
Medlem
Tunnans" artist karriär" är en skyddad verkstad där Ers Hemskhet är enväldig direktör och det arma Halmpyntet står för fiolerna.
Citera
2021-10-29, 23:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Stort för en stjärna att medverka i en B-Kanal, hon tar vad som bjuds.

Tar? Anna ber på sina bara knän. 😁
Citera
2021-10-29, 23:54
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det finns säkert någon regel om avslöjande om användares identitet, så till att börja med har jag inte multipla konton.
Vidare så glöm inte vem som var först med denna nyhet !
https://press.sfstudios.se/post/den-...h-producerad-a
Edit:
Ser nu att jag fick fel information angående regissör.
Men det här blir Annas debut på riktigt och inget lek program.

Vart ser du att Anna ska vara med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in