2021-10-29, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
SF Studios har börjat spela in en serie där Anna Book kommer spela rollen som mamma till en av ungdomarna på glid i serien.

Vi är väldigt glada att hon nu kan börja arbeta igen efter pandemin, vi vet ju hur utsatt hon har vart under den här tiden.

Om den här säsongen faller tittarna i smaken och vi gör en till så är Annas roll en återkommande gestalt i serien.

Hon är även inbokad i ett projekt till våren men inget kontrakt är undertecknat ännu, så vi hoppas stort på att inget sätter käppar i hjulen för det.

Runge har tidigare arbetat med henne och ser fram emot inspelningen hösten/vintern 2021.

Anna svarar via sms inga kommentarer.

Skämtar du 😮
Citera
2021-10-29, 18:17
Medlem
cece123s avatar
Nu har Anna tiggt till sig halloween produkter från Partykungen, för nu är det dags för ytterligare ett jobb för Anna...Halloween Mingel ...
Detta gratisätande kommer säkert att köra slut på Anna, hon kommer ju inte att orka med att jobba något mer efter detta..

Anna som beklagade sig över de jobb som gått förlorade i samband med covid..
Nå, Anna.. get back to work.. Real work.. If you know what I mean..
Citera
2021-10-29, 18:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
SF Studios har börjat spela in en serie där Anna Book kommer spela rollen som mamma till en av ungdomarna på glid i serien.

Vi är väldigt glada att hon nu kan börja arbeta igen efter pandemin, vi vet ju hur utsatt hon har vart under den här tiden.

Om den här säsongen faller tittarna i smaken och vi gör en till så är Annas roll en återkommande gestalt i serien.

Hon är även inbokad i ett projekt till våren men inget kontrakt är undertecknat ännu, så vi hoppas stort på att inget sätter käppar i hjulen för det.

Runge har tidigare arbetat med henne och ser fram emot inspelningen hösten/vintern 2021.

Källa?
Citera
2021-10-29, 18:58
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masseyfergusson
Skämtar du 😮
Vet inte vad det där kommer ifrån? Förmodligen fria fantasier. Runge har sedan länge jobbat i Hollywood och spelar just nu inte Bränna alla mina brev för SF. Det är ingen serie utan en långfilm, baserad på boken av Alex Schulman. De pojkar som eventuellt är på glid i den boken är väl Alex Schulman själv och Anna Book spela definitivt inte någon mamma där. Möjligen har hon tjatat till sig en statistroll?

SF Studios har heller ingen annan tv-serie på gång som passar in på beskrivningen.

Anna har ingen agent så att hon skulle få en roll någonstans är skrattretande. Det finns femtio skådisar på dussinet som är bättre lämpade än vad Anna är.

Runge har adrig jobbat med Book, så allt är fejk.
Citera
2021-10-29, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Vet inte vad det där kommer ifrån? Förmodligen fria fantasier. Runge har sedan länge jobbat i Hollywood och spelar just nu inte Bränna alla mina brev för SF. Det är ingen serie utan en långfilm, baserad på boken av Alex Schulman. De pojkar som eventuellt är på glid i den boken är väl Alex Schulman själv och Anna Book spela definitivt inte någon mamma där. Möjligen har hon tjatat till sig en statistroll?

SF Studios har heller ingen annan tv-serie på gång som passar in på beskrivningen.

Anna har ingen agent så att hon skulle få en roll någonstans är skrattretande. Det finns femtio skådisar på dussinet som är bättre lämpade än vad Anna är.

Runge har adrig jobbat med Book, så allt är fejk.
Det är flugornas som skriver som jag tror är samma person som färdtjänsten. Allt som skrivs av den personen är fejk. Det är ett troll.
Citera
2021-10-29, 19:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ett axplock av Annas "gedigna" karriär.. Som inte
är så mycket till musikkarriär..
https://www.tv.nu/medverkande/anna-book
Nej och ändå äre det hon skryter om.
Citera
2021-10-29, 20:08
Medlem
Anna och Jojjobejto i halloweenoutfits. Tror jag ska ha bild #1 som profilbild när mitt egna konto som jag äntligen skaffat aktiveras imorgon
https://postimg.cc/gallery/QNsQVMG
Senast redigerad av Omniman 2021-10-29 kl. 20:11.
Citera
2021-10-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Anna och Jojjobejto i halloweenoutfits

https://postimg.cc/gallery/QNsQVMG

Maskeradklädd i tiggda kläder och gratis sminkade.
Vilka äckliga människor. De behöver ingen halloweenoutfit, de är superäckliga ändå.
Citera
2021-10-29, 20:14
Medlem
Citat:

Intressant. Inte innehållet, utan hur du fantiserat fram detta.
Citera
2021-10-29, 20:16
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är flugornas som skriver som jag tror är samma person som färdtjänsten. Allt som skrivs av den personen är fejk. Det är ett troll.
Det finns säkert någon regel om avslöjande om användares identitet, så till att börja med har jag inte multipla konton.
Vidare så glöm inte vem som var först med denna nyhet !
https://press.sfstudios.se/post/den-...h-producerad-a
Edit:
Ser nu att jag fick fel information angående regissör.
Men det här blir Annas debut på riktigt och inget lek program.
Senast redigerad av flugornas 2021-10-29 kl. 20:25. Anledning: Jag fick fel information:
Citera
2021-10-29, 20:18
Medlem
dznBots avatar
Kul att hon la upp story där hon bättrade på halssåret själv hemma, i nästa bild har hon bandage över det. Blev säkert inge bra efter hennes ”bättrande”.
Citera
2021-10-29, 20:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nu har Anna tiggt till sig halloween produkter från Partykungen, för nu är det dags för ytterligare ett jobb för Anna...Halloween Mingel ...
Detta gratisätande kommer säkert att köra slut på Anna, hon kommer ju inte att orka med att jobba något mer efter detta..

Anna som beklagade sig över de jobb som gått förlorade i samband med covid..
Nå, Anna.. get back to work.. Real work.. If you know what I mean..

Partyland var det denna gång.... Inte partykungen. Misstänker starkt att Anna tiggt ihop lite grejer..
https://pasteboard.co/a0idBXdcDsGu.jpg
Anna är som vanligt på topp när det kommer till hennes engelska...

Anna behöver väl inget extra smink på Halloween, det räcker med minus 1000 filter, smink med mera..
https://pasteboard.co/9AsOxA1y7VA9.jpg

Sedan brölar hon på om Einar i ett ytterligare inlägg, har Anna öht träffat Einar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in