Citat:
Ursprungligen postat av
Tora.Torsell
Hahahhaaa! Anna sa just i sin live att nåt företag hade gått i konkurs och det har hon minsann aldrig gjort! Och avslutade med nåt form av pistoltecken 😅
Oj, som uppläggare av tidningsnotisen blir jag orolig. Har jag just blivit mordhotad av Anna Book?
Jag kanske måste skaffa skydd… någon som känner till någon bra ordningsvakt eller liknande?
Nej, men seriöst, jag vill inte såra Anna men hon måste inse att hon själv har del i fallerade relationer. Jag är inte heller ofelbar, jag är själv överviktig och dessutom inte i närheten av att vara så söt utseendemässigt som Anna är och jag är allmänt jobbig 😉…
Det första steget till förändring måste vara någon slags självinsikt.
Jag hoppas att Anna snarast tar sig ur att fastna i sina melodramatiska känslosvall och sin lättriggade aggressivitet, hon skulle må så mycket bättre då! Dessutom måste det vara hemskt för omgivningen att behöva tassa på tå och hålla god min och låtsas som att de inte påverkas. Jag har haft arbetskamrater som fått liknande utbrott som Anna och halva personalstyrkan mådde dåligt men alla försökte hålla god min inför personen i fråga. Hon behöver inte ändra sig för random flashbackares skull men jag hoppas hon inser vad hennes skrik, gråt, tårar, självömkan, ilska, köns- och svärord högst troligen gör mot hennes familj även om de håller fasaden uppe för att inte eskalera situationen.