2021-07-15, 13:12
Medlem
Tuttlutts avatar
Nu är det live 😁
Citera
2021-07-15, 13:19
Citat från liven: ”Arga snickaren är inte ens kapabel att torka sitt eget arsle”.
Skönt att se att det går så bra för henne det där med att inte älta …
Citera
2021-07-15, 13:28
Medlem
Hahahhaaa! Anna sa just i sin live att nåt företag hade gått i konkurs och det har hon minsann aldrig gjort! Och avslutade med nåt form av pistoltecken 😅
Citera
2021-07-15, 13:29
Medlem
3timeseGOs avatar
Shit så sjukt otrevlig hon är… vidrig!
Citera
2021-07-15, 13:43
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Ha en iPad på kylskåpet?
Jag hoppas att hon menar en infoskärm.
Citera
2021-07-15, 14:24
”Jag är aldrig otrevlig utan att personen är otrevlig mot mig först.”
”Jag är bäst av alla på att interagera med följarna i liven.”
”Jävlas inte med någon som inte har något att förlora.”
Citera
2021-07-15, 14:33
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tora.Torsell
Hahahhaaa! Anna sa just i sin live att nåt företag hade gått i konkurs och det har hon minsann aldrig gjort! Och avslutade med nåt form av pistoltecken 😅

Oj, som uppläggare av tidningsnotisen blir jag orolig. Har jag just blivit mordhotad av Anna Book?
Jag kanske måste skaffa skydd… någon som känner till någon bra ordningsvakt eller liknande?
Nej, men seriöst, jag vill inte såra Anna men hon måste inse att hon själv har del i fallerade relationer. Jag är inte heller ofelbar, jag är själv överviktig och dessutom inte i närheten av att vara så söt utseendemässigt som Anna är och jag är allmänt jobbig 😉…
Det första steget till förändring måste vara någon slags självinsikt.
Jag hoppas att Anna snarast tar sig ur att fastna i sina melodramatiska känslosvall och sin lättriggade aggressivitet, hon skulle må så mycket bättre då! Dessutom måste det vara hemskt för omgivningen att behöva tassa på tå och hålla god min och låtsas som att de inte påverkas. Jag har haft arbetskamrater som fått liknande utbrott som Anna och halva personalstyrkan mådde dåligt men alla försökte hålla god min inför personen i fråga. Hon behöver inte ändra sig för random flashbackares skull men jag hoppas hon inser vad hennes skrik, gråt, tårar, självömkan, ilska, köns- och svärord högst troligen gör mot hennes familj även om de håller fasaden uppe för att inte eskalera situationen.
Citera
2021-07-15, 14:38
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Det var dumt gjort av henne. Hon borde prata med honom om att betala honom vad hon är skyldig och sedan anlita hans tjänster igen. Hon behöver representation.
Han kommer inte ta i henne med tång ens. Hon är skyldig honom fett med pengar sedan biggest loser och även om han får pengarna så är han ju smart nog att inte inleda något med med henne
Citera
2021-07-15, 14:46
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Så alla i familjen har alltså körkort, är det någon som kan tänkas komma ihåg när pojken utan haka tog sitt?

Skulle vilja se alla Annas glädjetårar när han klarade det.
Citera
2021-07-15, 15:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det blir ju mest fånigt. Camilla vet mycket väl hur Anna ljuger, överdriver och förvrider, vet mycket väl hur hon går i taket över ingenting och vet mycket väl att hon kan hänga ut, förtala och jaga fatt i personer för något väldigt normalt och oskyldigt. Men nu plötsligt utgår hon från att det Anna beskriver är korrekt och rättvisande? Nej jag köper det inte.

Anna har väl antagligen hotat med att polisanmäla camcam tidigare, eftersom hennes ton på bloggen ändrat sig.
Citera
2021-07-15, 15:25
Medlem
Hoppas någon snälling har spelat in liven. Hon använde blockeliblockfingret på mig idag och skrek ” fuck you” två gånger. Nu är jag kränkt. Uthängd. Skymfad
Citera
2021-07-15, 15:26
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hoppas någon snälling har spelat in liven. Hon använde blockeliblockfingret på mig idag och skrek ” fuck you” två gånger. Nu är jag kränkt. Uthängd. Skymfad

Vad sa du som orsakade detta? 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in