2022-03-30, 09:17
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...-realityserie/
Det skulle varit år 2011, som pilotavsnittet spelats in...finns omskrivet i bloggbevakningen.
Jag skulle misstänka att lyteskomiken skulle bli fantastisk. Lite som när storshopparna Rosemarie och Kjell storshoppade på Ullared och papaya coconut spelades i bakgrunden... det skulle absolut inte vara smickrande.
Däremot borde väl nannyjouren ha varit någonting som kunde ha hjälpt familjen, då?
Finns nog månfa anledningar till att det inte bidde någon tv-show för la familia...
Citera
2022-03-30, 13:08
Medlem
En sak jag tänkt på allt för länge och måste fråga nu.

När hon lägger upp små klipp så hör man nästan alltid ljudet runt om i 1-2 sekunder innan musiken kommer igång.
Väljer hon alltså ut musiken, pausar där hon vill så "rätt" stycke i en låt kommer med i filmen, börjar filma sina klipp och trycker igång musiken?
Är det så viktigt att det börjar spela exakt där hon vill ist för att ha på musik som vanligt och bara börja filma det hon vill?

Tänkte innan att det är lite fördröjning med ljudet men då skulle man ju inte höra trafikljud, naturen, mat som stekt osv.
Citera
2022-03-30, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...-realityserie/
Det skulle varit år 2011, som pilotavsnittet spelats in...finns omskrivet i bloggbevakningen.
Jag skulle misstänka att lyteskomiken skulle bli fantastisk. Lite som när storshopparna Rosemarie och Kjell storshoppade på Ullared och papaya coconut spelades i bakgrunden... det skulle absolut inte vara smickrande.
Däremot borde väl nannyjouren ha varit någonting som kunde ha hjälpt familjen, då?
Finns nog månfa anledningar till att det inte bidde någon tv-show för la familia...
Bra liknelse Fast Kjelle verkar fan så mycket roligare och trevligare än Roberto.
Synd att de flesta av Annas skärmdumpar från ”pilotavsnittet” verkar vara borta. Maritha gick väl bort 2009, 2011 borde väl familjen ha samlat sig såpass att de inte skulle missat en sådan miljonchans.
Citera
2022-03-30, 14:43
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Bra liknelse Fast Kjelle verkar fan så mycket roligare och trevligare än Roberto.
Synd att de flesta av Annas skärmdumpar från ”pilotavsnittet” verkar vara borta. Maritha gick väl bort 2009, 2011 borde väl familjen ha samlat sig såpass att de inte skulle missat en sådan miljonchans.
Säg inte det, varken herr eller fru kunde förmå sig att ta tag i trasiga farliga saker i sitt hem, vilket gjorde arga snickaren lite upprörd, förklaringen var att deras älskade mödrar hade gått bort...undrar om det var då det brast lite för Anders, han uttalade någonting likt: MEN DET VAR JU TRE ÅR SEN!!!
jag skulle verkligen vilja se pilotavsnittet.
Har även för mig att hon talat om familjeshowen och sagt att hon valde bort det för barnens skull, att de skulle slippa exponering...joråsatte
Citera
2022-03-30, 16:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Tycker Roberto verkar väldigt trevlig
Hon la upp bilder tidigare , som skulle kunna vara från något pilot / eller artikel . Såg inte ut som hennes vanliga bilder iallfall https://nyheter24.se/bloggbevakning/...-realityserie/
Senast redigerad av nickomyra 2022-03-30 kl. 16:14.
Citera
2022-03-30, 16:14
Medlem
TPLs avatar
Vad ville Anna säga med bilturen i stories?
Citera
2022-03-30, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tycker Roberto verkar väldigt trevlig/url]

Trevlig en som aldrig satt ner foten eller stått upp för sina barn. Han är för FAN en idiot (trög, skiter iallt). Fattar inte att han måste säga ifrån. Han såg det aldrig komma.
En skithög som bara lallar med.🤮🙏🤮🙏🤮
Citera
2022-03-30, 16:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tycker Roberto verkar väldigt trevlig
Hon la upp bilder tidigare , som skulle kunna vara från något pilot / eller artikel . Såg inte ut som hennes vanliga bilder iallfall https://nyheter24.se/bloggbevakning/...-realityserie/
Det går inte längre att se bilderna som fanns i inlägget på Bloggbevakning men jag minns att det såg ut som Anna fotat bilder i ett fotoalbum.
Citera
2022-03-30, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Trevlig en som aldrig satt ner foten eller stått upp för sina barn. Han är för FAN en idiot (trög, skiter iallt). Fattar inte att han måste säga ifrån. Han såg det aldrig komma.
En skithög som bara lallar med.🤮🙏🤮🙏🤮
Jag kan inte heller se något trevligt med Roberto. Det finns många tillfällen där Anna lagt upp bilder på Instastories där man ser att han inte har alla hästar hemma. Han är en stor tönt.
Citera
2022-03-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag kan inte heller se något trevligt med Roberto. Det finns många tillfällen där Anna lagt upp bilder på Instastories där man ser att han inte har alla hästar hemma. Han är en stor tönt.

En av de tillfällena är när R ligger på gräsmattan vid poolen och DANSAR med ABC i hörlurarna. Eller när han lyckligt gungar när hon puttar på farten. Man hör vid de tillfällena att till och med Anna skäms lite. Men så är hon sadistiskt och kan inte låta bli att lägga ut när han gör bort sig.

Här lägger Roberto armen om Kristina Lugn och drar henne i armen och säger "kom nu". Ett riktigt roligt klipp på flera olika sätt.

https://www.youtube.com/watch?v=rzdw97KIZIA
Citera
2022-03-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Säg inte det, varken herr eller fru kunde förmå sig att ta tag i trasiga farliga saker i sitt hem, vilket gjorde arga snickaren lite upprörd, förklaringen var att deras älskade mödrar hade gått bort...undrar om det var då det brast lite för Anders, han uttalade någonting likt: MEN DET VAR JU TRE ÅR SEN!!!
jag skulle verkligen vilja se pilotavsnittet.
Har även för mig att hon talat om familjeshowen och sagt att hon valde bort det för barnens skull, att de skulle slippa exponering...joråsatte
Alla vet att stjärnan ljuger och överdriver.
Citera
2022-03-30, 20:00
Medlem
Några fler pensionärsträffar i kyrk-.-. förlåt - gig - inbokade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in