2021-11-26, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Konstigt att säga att detta inte är en semesterresa. Ingendera har åkt dit för att jobba, man kan inte säga att gå på banken är något som gör att det inte räknas som semester. Löjligt att kalla det för att vara hemma i Spanien. De träffar varken släkt eller vänner i Spanien för de har inga. Ingen av Annas släkt i Spanien har någon kontakt med henne . Anna och Roberto är ett par från Sverige som är turister i Spanien. Det som Anna säger är bara löjligt.

Fast nu har hon taggat biltvätten. Så hon är kompis med biltvätten!
Citera
2021-11-26, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Nu ska vi luras att tro att svärfars Volvo är deras, som står där nere oanvänd 49 veckor om året.
Hon är så obeskrivligt löjlig i sina försök att imponera och skryta.
Jag undrar vems bil de visar upp. Svärfar har väl inte en bil stående i Spanien när han inte ens har en bil i Sverige som han befinner sig i hela året. Om man är i Spanien en månad per år så lönar det sig bättre att hyra bil.
Citera
2021-11-26, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Eller så är det som sonen säger.. Att det är farfars lägenhet som han i sin tur hyr ut.

Med tanke på Annas mytomaniska personlighet litar jag på sonen. Varför skulle sonen ljuga eller hitta på någonting sådant?
Citera
2021-11-26, 13:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det är något skumt med bilen. Igår eller förrgår åkte de tåg. De har aldrig använt bilen tidigare vad jag har sett. En bil som står i ett garage några år kommer bli dyrt. Allt av gummi åldras och spricker. Delar blir inte smörja av olja som de måste. Kommer kosta muchos pesetas att fixa den. Den är väl inte jättegammal än, men de borde passa på att köra hem bilen till Sverige och sen köra ner en av sina skrotbilar till farfar. Han lär väl aldrig märka skillnaden.

Hon påstår väl inte att bilen är deras, men hon antyder genom att inte berätta sanningen. Något hon ofta gör. Då har man passerat en gräns för vad som är mitt och ditt. Men det var ju heller ingen nyhet.

Anna tar ingen bild på bilens regskylt.
Citera
2021-11-26, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag undrar vems bil de visar upp. Svärfar har väl inte en bil stående i Spanien när han inte ens har en bil i Sverige som han befinner sig i hela året. Om man är i Spanien en månad per år så lönar det sig bättre att hyra bil.
Om det är samma regler som i Italien får inte en ” svensk” äga en bil i landet. Det måste vara, som i vårt fall, en italienare 👌🚗
Citera
2021-11-26, 13:29
Medlem
Citat:
Nu ska vi luras att tro att svärfars Volvo är deras, som står där nere oanvänd 49 veckor om året.

Ja, självklart vill hon att vi ska tro det öven om det inte precis är en skrytbil .

Men Anna-ni åker ju taxi därnere annars. Minns ju tex hur du satt och skriksjöng ”Imma baaaad girl” för ett par år sen med Robban och din yngsta dotter i en taxi medan den stackars chauffören försökte se obesvärad ut Se till att dölja registreringsskyltarna så slipper vi spekulera i om ni äger bilen-då vet vi att ni INTE gör det.
Citera
2021-11-26, 13:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Om det är samma regler som i Italien får inte en ” svensk” äga en bil i landet. Det måste vara, som i vårt fall, en italienare 👌🚗
Vicente kanske har dubbelt medborgarskap?
Om jag vore i hans kläder skulle jag sälja av allt och ge Anna alla pengarna. Bara för att se hur länge dom räcker.
Citera
2021-11-26, 13:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa

I Spanien får man stå som ägare till bil om man äger en fastighet eller hyr en fastighet under minst 1 år.
Citera
2021-11-26, 13:47
Medlem
Jockemannen75s avatar
Citat:

Imponera och skryta med en gammal S40 från 90-talet som kanske är värd 8-10 papp på sin höjd…😂😂😂🤷🏼‍♂️
Citera
2021-11-26, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna tar ingen bild på bilens regskylt.

Verkligen inte!

https://postimg.cc/zLB7v8WS
Citera
2021-11-26, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det finns alltså tre lägenheter som kan omvandlas i pengar när svärfar dör? Härligt, då kan barnen ta varsin! olé

Felicia får nog ingen lägenhet av Vicente, SÅ generös/dumsnäll kan han inte vara.
Citera
2021-11-26, 14:14
Medlem
DoktorNos avatar
Sex jävla inlägg om att besikta bilen. Hon har verkligen inget liv. Normala människor gör kanske ett inlägg om bilbesiktning, med ett foto, var femte år eller så.

Och två mackor med stekta ägg, det är väl bara folk med ätstörningar som tycker det är "en lätt frukost". Har hon bulimi månntro? Hon hetsäter ju. Utan att spy.

Fan, det en supermodell äter på en vecka är väl vad Anna spiller på sig varje dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in