Citat:
Ursprungligen postat av
Boopidoo
Hon har varit på book release för boken Helix. Trots att det är så tidigt är skrytmorsan redan på hugget.
Viktigt att berätta att en av författarna (Benjamin A) varit HENNES agent.
Viktigt att berätta att det minsann inte är alla som får chansen att se 50 miljoners våningen - men HON tillhör de utvalda
Så till det absolut viktigaste - SÅ viktigt att hon var tvungen att filma och lägga ut på sin story
- Benjamin hade ingen penna men det hade HON, så hon ”kirrade det”!
https://postimg.cc/gallery/MXDZz3H
WOW🤩!!!! Superimponerande verkligen
Han har aldrig varit hennes "agent", däremot var det förmodligen han som kastade henne till tecknade filmer, för det var det han gjorde "i mittan av 90-talet" då de var i 25-årsåldern. Sedan hade Benjamin "kändispodden" där han intervjuade... kändisar. Och Anna. Så här var Annas upplevelse av det (för tre år sedan)
"Men han vet vem och hur jag är, och i det känner man ett viss mått utav lättnad. För han har sett mig, glad, arg, ledsen, stark och svag. Och vet hur jag fungerar i många lägen, att jag kan vara oerhört öppen och generös i mitt sätt att dela med mig. Men det betyder inte att jag inte samtidigt klarar av att inte bli för privat – även om många uppfattar mig som totalt gränslös och icke privat. Så är det faktiskt ännu en felaktig uppfattning om mig och min person.
Benjamin är dock duktig på att kicka igång mig, så samtalet blev något längre än mitt samtal med Louise i Unna dig podden. Närmare bestämt dubbelt så långt 😂 fast då tror jag att Benjamin kommer att klippa ihop Kändispodden. Louise bandade och publicerade hela samtalet helt orört, från start till slut.
Hur som helst så kommer Kändispodden med mig ut på söndag, så håll utkik.
Resterande tiden utav dagen igår ägnade jag helt och hållet åt privata saker. Så dom håller jag faktiskt för mig själv 😉😉😉 Jag gjorde sällskap med Benjamin på tunnelbanan och bussen. Åkte direkt hem och bytte om och… Vad som sedan gjordes, mmmm det spar jag till ett annat tillfälle."
Kan inte låta bli att summera Dunderklumpens svammel.
"Men det betyder inte att jag inte samtidigt klarar av att inte bli för privat – även om många uppfattar mig som totalt gränslös och icke privat. Så är det faktiskt ännu en felaktig uppfattning om mig och min person...//...Åkte direkt hem och bytte om och… Vad som sedan gjordes, mmmm det spar jag till ett annat tillfälle." Det gäller att hålla sig privat som sagt var. Anna living on the edge Book.