2022-03-28, 05:06
Medlem
ZecilieChalous avatar
Anna berättar att hon fick barn när hon var 21 för att hon behövde en paus från musikbranschen. Hon skaffade alltså barn, inte för att hon längtade efter ett barn, utan för att slippa jobba ett tag.
Och det berättar människan inför prästen och alla andra utan att skämmas.
Citera
2022-03-28, 07:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Har aldrig hört henne säga att hon tränar på sång, och nu kom svaret. Förstår hon inte hur illa det låter eller skiter hon i det bara hon får stå på scen?
Hon skiter i om hon låter värre än en kraxande kråka. Hon ska stå på scen till varje pris!
Citera
2022-03-28, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Inte p g a vad barnen gjort utan p g a hur hon hanterar det. Att man står bakom och stöttar sina barn är inget konstigt. Men att kort efter ett brott mot en äldre person t ex hylla specifikt barnets moral och värderingar är väldigt unket och väldigt okristligt.

Rätt! Jag trodde det framgått många gånger i kommentarerna att Tooket ska inte ska stå till svars för vad hennes vuxna barn gjort. Hon har hävdat, stått upp och ursinnigt kämpat för deras oskulder Hon har skyllt på offren att det skullevara deras fel Är det då fel att reagera? Nä, skulle inte tro det!!
Citera
2022-03-28, 08:37
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har bevittnat "comebacken" precis, via fejjan.

Så otroligt obekväm prällen ser ut, det är olidligt.

Så intressant att hon går i kyrkan varje söndag i Spanien...q
Varför inte i Sverige?

Hur många gånger kan en person vanhedra "sin guds namn"? Inför prällen?

Varför fnissar hon under bönen?

Varför har hon handmikrofon, när hon har mikrofon i ansiktet?

Jag kan inte förstå detta, undrar om hon kommer få komma tillbaks?

Shit, vad hon verkligen vill ta över showen, prällen ser ut att vilja vakna upp från mardrömmen...

Riktigt bra med musikfixet, var det Robban eller sonen som skötte karaokemaskinen?

När man tror det inte kan bli värre, sliter hon upp prällen för dans...

Det är din upplevelse, nu bara sett sporadiskt. Tycker hon skötte sig bra. Grät lite gjorde hon, visar hon har känslor. Talade gott om sin omgivning, tyder på omtanke.

Visst lite ringrostig på sången, men hon har väl inte turnérat sen pandemin bröt ut.
Citera
2022-03-28, 08:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Kyrkoherden borde ställt en följdfråga till Anna varför hon inte går i kyrkan i Sverige.
Nu tror jag Anna ljuger för jag har inte sett något om kyrkobesök i Spanien annat än en gång men jag kan ju ha glömt.
Citera
2022-03-28, 08:51
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Det är din upplevelse, nu bara sett sporadiskt. Tycker hon skötte sig bra. Grät lite gjorde hon, visar hon har känslor. Talade gott om sin omgivning, tyder på omtanke.

Visst lite ringrostig på sången, men hon har väl inte turnérat sen pandemin bröt ut.
Det var ingen pandemi på 80-talet…
Citera
2022-03-28, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kyrkoherden borde ställt en följdfråga till Anna varför hon inte går i kyrkan i Sverige.
Nu tror jag Anna ljuger för jag har inte sett något om kyrkobesök i Spanien annat än en gång men jag kan ju ha glömt.
Jag har aldrig sett någon bild där Anna varit i kyrkan i Spanien. Månne Roberto är katolik, Anna är säkert inte det även om hennes pappa var det. Anna kom ju till när en gift spanjor var otrogen med Annas mamma.
Citera
2022-03-28, 08:55
Medlem
Men var det verkligen så många som tittade på livesändningen? När jag gick in strax efter det börjat var det 101 stycken tittare. Tänkte inte på att kolla siffran sen....

Hade prästen verkligen valt att bjuda in Anna eller hade hon tjatat sig till mötet? Vad var syftet? Var fanns tråden i samtalet? Hade Anna blivit inbjuden till ett muslimskt forum hade hon väl berättat hur hennes dagliga besök i Märstas moskee ger henne sinnesro.

Jag tror att den absoluta botten är nådd för Anna och hennes artisteri. Att åka och fixa håret för flera tusen och sen skråla falskt till en bandspelare visar ju att hon inte förstått vad en sångerska förväntas göra - sjunga.

Fast, jag kan ha fel. Med tanke på vilka skitprogram som görs så kommer väl tv4 ringa in henne med jämna mellanrum. Varför valde man Sofia Wistam som programledare till den svenska versionen av Naked Attraction? Anna hade ju varit perfekt, tänk er själva.....
Citera
2022-03-28, 09:20
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Men var det verkligen så många som tittade på livesändningen? När jag gick in strax efter det börjat var det 101 stycken tittare. Tänkte inte på att kolla siffran sen....

Hade prästen verkligen valt att bjuda in Anna eller hade hon tjatat sig till mötet? Vad var syftet? Var fanns tråden i samtalet? Hade Anna blivit inbjuden till ett muslimskt forum hade hon väl berättat hur hennes dagliga besök i Märstas moskee ger henne sinnesro.

Jag tror att den absoluta botten är nådd för Anna och hennes artisteri. Att åka och fixa håret för flera tusen och sen skråla falskt till en bandspelare visar ju att hon inte förstått vad en sångerska förväntas göra - sjunga.

Fast, jag kan ha fel. Med tanke på vilka skitprogram som görs så kommer väl tv4 ringa in henne med jämna mellanrum. Varför valde man Sofia Wistam som programledare till den svenska versionen av Naked Attraction? Anna hade ju varit perfekt, tänk er själva.....

Hon kan ju inte vara både deltagare och programledare. 😉
Citera
2022-03-28, 09:30
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag har aldrig sett någon bild där Anna varit i kyrkan i Spanien. Månne Roberto är katolik, Anna är säkert inte det även om hennes pappa var det. Anna kom ju till när en gift spanjor var otrogen med Annas mamma.
Det var en magstark inedning på katastrofen hos Jakob
Hur många Åh, Gud ja, Herre Gud, osv kunde hon klämma in under sin timme i rampljuset?
Frågorna är många.
Talande är hur besvärande Jakob såg ut och hur han var tvungen att avbryta och erbjuda Anna att sjunga, dvs han tog chansen så att katastrofen/svammlet kunde upphöra.
Lite roligt är hur hon inte kan hejda sig, utan lögnerna forsar ur henne, som en hastigt drabbande vinterkräksjuka.
Citera
2022-03-28, 10:46
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017

Kollade bara en kort stund då de va för pinsamt. Då var det 86 personer som tittade
Citera
2022-03-28, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Kollade bara en kort stund då de va för pinsamt. Då var det 86 personer som tittade

när jag tittade var det 74
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in