2021-10-08, 09:15
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tror säkert hon går en hyfsad runda ibland. Med betoning på ibland. Men inte så ofta och regelbundet som hon i text brukar vilja få det till, det är nog ytterst sporadiskt (och periodvis, kanske tre dagar på rad och sen lååång paus) annars hade hon dokumenterat det flitigt som med det mesta annat hon filmar, fotar, livar från …

Och nu är oddsen låga för just promenaddokumentation ett litet tag framöver 😂.
Säg inte det, rätt vad det är går hon på promenad, #heltspontant
Citera
2021-10-08, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det var nog ingen långpromenad utan en kort sväng ner till soptunnan eller postlådan. Några längre sträckor tror jag inte hon mäktar med eller ens vill.

Med tanke på de muskliga vaderna befarar jag att hon inom några år måste skaffa en rollator för att kunna förflytta sig till fots. Knäna tar stryk av alltför många extrakilon och jag antar att hennes kondition i övrigt är lite sämre än vad 50-åringar brukar ha.
Det är därför hon flåsar som en flodhäst när hon sjunger och rör sig som ett kylskåp på scenen. Har man inte ”pipan” i kroppen som Cindy Peters och andra storvuxna artister måste man ha en riktigt bra kondition för att blåsa av en riktig dänga. AnnaTooket har inget av detta. Bara muskliga jättevader och stoooora kamel-teeth . Påminner lite om ” Sagan om Rödluvan” men i annan tappning: -Varför har du så stora tänder Anna? -Det är för jag ska smaska så lite som möjligt! -Men Anna, varför har du så muskliga vader? -Det är för jag ska kunna motionera så mycket mellan bordet och kylskåpet…..osv.
Citera
2021-10-08, 11:43
Medlem
Boopidoos avatar
I sin senaste live skyllde hon missen att hon sa 20 år
(i stället för 13) på att hon försov sig på måndagen.
Det håller inte Märstamorsan eftersom Malou redan nämnde det i sin trailer vilket innebär att du sagt det tidigare.

Påståendet om att hon åt flytande och puréer i sex månader tror jag inte ett dugg på.
Rekommendationen är sex veckor.
https://postimg.cc/3W7qcyHc

Hon har överdrivit, fejkat och ljugit i stort sett hela sitt liv så jag tror faktiskt inte att hon klarar av att tala sanning
Citera
2021-10-08, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det håller inte Märstamorsan eftersom Malou redan nämnde det i sin trailer vilket innebär att du sagt det tidigare.

Påståendet om att hon åt flytande och puréer i sex månader tror jag inte ett dugg på.
Rekommendationen är sex veckor.
https://postimg.cc/3W7qcyHc

Hon har överdrivit, fejkat och ljugit i stort sett hela sitt liv så jag tror faktiskt inte att hon klarar av att tala sanning

Anna är den typen av människa som hittar på "sanningen" allteftersom. Allt efter vad hon tycker låter bra. Hon kan inte säga sanningen ens när hon vill det. Hon vet inte vad det är.
Citera
2021-10-08, 13:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hade hon försovit sig även den gången (hos Malou) hon sa att hon gifte sig 1999?
En gång när hon gästade Malou rättade hon när M sa att Anna vägt 128 kilo.
Anna: " - Hundratjugoåtta OCH ETT HALVT."
Då var det noga med exakt rätt siffra.
Citera
2021-10-08, 14:08
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Fel av mig menade knäböj. Patrik Sjöberg pressade 220 kg knäböj få explosivitet.

Har sett på live när hon hoppar ner från kökstolen att det finns explosivitet. Som nån skrev hon skulle springa 10000 m. Funkar ej. För rund. [b]Med sport som höjdhopp skulle funka där hon är effektiv några sekunder går bra.
Tyngdlagen?
Citera
2021-10-08, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Säg inte det, rätt vad det är går hon på promenad, #heltspontant
Låga odds som i hög sannolikhet
Citera
2021-10-08, 17:58
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Knäna tar inte stryk med muskler på vaderna men nu är det knappast muskler utan mest fett där.
Hennes vader är ju ett stående skämt här i tråden sen hon själv nämnde att hon fått sina muskliga vader av att rida.

En medlem har till och med dessa muskliga vader som användarnamn, vilket jag tycker är otroligt roligt. Det är att hylla Anna Book på rätt sätt

Att hon skulle ha så värst mycket muskler tror jag inte för ett ögonblick på. Har nog aldrig sett en mer otränad kändis.

Som sagt, skulle hon träna och motionera lite mer regelbundet och med ett tydligt mål skulle vi få se betydligt mer bilder och filmklipp från detta. Inte på snask och mat.
Citera
2021-10-08, 18:57
Medlem
Nu har kärringen lagt upp ngt på story om att man alltid ska sträva efter att försöka förstå alla människor; även de som sårat en eller de man inte håller med - för det hjälper en att bli en ÄKTA person.

Jaja, jag säger som Anna Book: ”var och en blir salig på sin tro”
Citera
2021-10-08, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Nu har kärringen lagt upp ngt på story om att man alltid ska sträva efter att försöka förstå alla människor; även de som sårat en eller de man inte håller med - för det hjälper en att bli en ÄKTA person.

Jaja, jag säger som Anna Book: ”var och en blir salig på sin tro”

Hon är ju verkligen helt sjukt utan insikt. Så fort ngn yttrar minsta avvikande åsikt hugger hon mot strupen och blockar sen.
Citera
2021-10-08, 20:07
Medlem
Boopidoos avatar
https://postimg.cc/XGGKnbSD
Dagens höjdpunkt.

Hon har f-n ingen självinsikt alls. Jeezus!!
Citera
2021-10-08, 20:24
Medlem
flugornass avatar
Ja det är väl en utmärkt livsfilosofi Anna har, och jag är övertygad om att hon inte vet hur man lever efter den.
Det visar väl att hon är en äkta person, och en sådan personlighet alla vill leva med ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in