Citat:
Ursprungligen postat av
Omniman
Bloggbevakning lade upp videon(flera år sen, 2018). Camilla G brukar inte ta ner grejer i första taget(Anna har frustat och blåst upp sig förr)-videon där hon sitter full och pekar fuck you mot kameran finns däremot kvar i en kortversion på en annan kanal. Kanske Camilla tyckte synd om Anna efter att ha läst om hennes kyrkotrevare.
Denna pärlan med en troligen påtänd/möjligen manisk/både och Anna är inte smickrande för Annas kyrkliga image heller, den finns dock kvar hos BB.
https://youtu.be/kgptXwzhRyc
Vet inte om man ska skratta eller gråta?
”Prata inte med mat i munnen” har jag hört är fult, här är beviset.
En loj tant med munnen full med mat klagar på sina medsystrar.
Hon är ingen ” aggressiv feminist hagga ” påtalar hon , det är jag villig att hålla med om.
Hon är bara en aggressiv hagga.
Att vid den aktningsvärda åldern inte förstå bättre och läsa av sin omvärld så illa som hon gör är bara det aktningsvärt.
Tror på riktigt att hon kan nog inte ens söka till Samhall för att få ett jobb.
Hon är ju alldeles för självupptagen för något jobb, alla kategorier.
Fantastiskt att dom andra tjejerna överhuvudtaget bjuder med henne på kalas eller flytt är ju en jävla gåta?
Är kompisarnas intuition att ha med henne som pajas? Annars förstår jag inte poängen!
Edit, Och det idogt fyllandet av föda när haggan ändå försöker att nå fram till sina följare är lite kontraproduktivt av den lilla sparven!?