2021-10-20, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon avbokade olearys i Huddinge och Bingolotto till de läskiga tvillingarnas förtret

Hon avbokade även ett uppträdande på Viking eller Silja Line.
Samtidigt som hon och mi amor, var med på samma färja.. Frågan är varför?

Fick hon plötsligt scenskräck? 🙄
Citera
2021-10-20, 03:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Är creepytvillingarna fortfarande med i bilden? Ser att de kommenterar lite emojis på hennes inlägg ibland men hon svarar inte. Blev det något fnurr på tråden mellan dem? Vet någon…?

Kanske detta inlägg kan ge dig svaret... http://blog.ylvalinda.com/2019/12/ye...-2019.html?m=1
😁
Detta inlägg skrevs strax efter att Anna hastigt och lustigt blev "sjuk" inför Bingolotto uppträdandet till twinsens STOOORA sorg.
Citera
2021-10-20, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bihe
Såg en trailer för ett kommande program på Discovery+. Nåt om spöklik kurragömma... Rätt säker på att allas vår Tooka var med i den! 😱
Troligen Hide & Seek. Jocke och Jonna Lundells program med diverse c-kändisar. Minns jag rätt spelades två avsnitt med henne som deltagare in i början av året men bara ett har visats. Nåt sånt. Hon delade själv en del därifrån då och blev såååå god vän med nån av de andra deltagarna.
Citera
2021-10-20, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Och lika kryptisk som vanligt:

https://postimg.cc/CzYLWVmD

vadå aktningsvärda ålder ??? hon är 51!!!! nån som har aktningsvärd ålder är Dagny 109.
Citera
2021-10-20, 08:22
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vadå aktningsvärda ålder ??? hon är 51!!!! nån som har aktningsvärd ålder är Dagny 109.
Det är aktningsvärt att i en ålder av 51 år inte lyckats bidra till samhället och familjen.
"Jag e en knegare" jorå
Citera
2021-10-20, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad är det nu som har hänt?

"Trött och kanske inte mitt mest strålande jag idag.... ☹️ Dem tar sig uttryck på alla möjliga sätt och jag måste kämpa för att lära mig att inte bli så bottenlöst besviken 😔 Trots min aktningsvärda ålder och många erfarenheter, så erkänner jag - det ÄR svårt. Svårt när man själv är en sådan som inte enbart snackar och lovar tjockt men håller tunt......... Fick iaf styrka och otroligt mycket värme vid ett utav dagens möten samt ett besök i vackra Mariakyrkan i Sigtuna. Nu hemma och lagar mat, sedan en dusch och tidigt i säng ❤️ Med nya insikter idag och mitt värde för vissa.... "

Lovar tjockt... Aktningsvärd ålder... 😂

Undrar om Alexander erwik håller med .....
Citera
2021-10-20, 09:11
Medlem
Tänk att TookAnna är så transparent i allt hon gör! Det säger väldigt mycket om hennes person. Genom Tookets liv löper en röd tråd som blivit ett upprepat mönster. Spyr 🤮 på henne Såklart att hon nu vänder sina ko-ögon mot kyrkan och marknadsför hennes förträffliga person att få stå framme vid altaret och sjunga gospel för Sigtuna borna. När ska AnnaTook fatta att hon inte kan sjunga
Citera
2021-10-20, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Fick en stark känsla av att det hon häromveckan skrev så stort om, ett uppdrag där hon var en kugge i maskineriet eller liknande, nu blåstes av.
Hon kan ha uppsökt prästen för att prata hål i huvudet på honom och tycka synd om sig själv och att alla andra är då dumma osv i vanlig ordning

Jag tror också att det var uppdraget där hon satt i långt möte som inte blev av. Det finns många människor som när de blir kallade till en intervju för ett jobb tror att de redan har fått det fastän företaget intevjuar fyra till och en av fem får jobbet. Har tjuven och lögnaren Anna blivit religiös nu eller träffar hon prästen för att hon skall få sjunga i kyrkan?
Citera
2021-10-20, 10:03
Medlem
nytt på story, ska hon jobba för kyrkan nu ? gud hjälpe

https://postimg.cc/gallery/BvgCj2f
Citera
2021-10-20, 10:12
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Angående mattan så avgjordes det i en dom. Tror det är det som kallas för Tredskodom. Hursomhelst blev Anna dömd att betala för mattan. Dessutom blev hon dömd att betala rättegångskostnaden, så det blev en dyr matta. Efteråt jublade Anna och sa att hon vunnit rättegången. Trots att fakta stod i tidningen och överallt. Hon är i särklass sjuk i huvudet.
Inte sjuk, bara extremt obildad, hon har stått på scen hela livet, alla har alltid fjäskat för henne, hur ska hon kunna lärt sig något? Hennes affärskunskap och sättet och ta folk har hon genom sitt zigenarblod.
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Mer fisk och grönsaker. Och viktigt möte.
https://i.postimg.cc/3RSHkxdQ/7257-F...A9-C8-BEFA.png
Driver du? Hon har väl inte sagt hon äter fisk om hon inte ljugit? Hon gillar socker och fett, vilket jag också gör.
Är det konstigt?
Citera
2021-10-20, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Inte sjuk, bara extremt obildad, hon har stått på scen hela livet, alla har alltid fjäskat för henne, hur ska hon kunna lärt sig något? Hennes affärskunskap och sättet och ta folk har hon genom sitt zigenarblod.

Driver du? Hon har väl inte sagt hon äter fisk om hon inte ljugit? Hon gillar socker och fett, vilket jag också gör.
Är det konstigt?
Vad skulle jag driva om?
Hon sa i TV nyligen om hennes kosthållning att det blir mycket grönsaker och fisk. Något som på inget sätt motsvarar den mat hon visar upp på insta.
Citera
2021-10-20, 10:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story, ska hon jobba för kyrkan nu ? gud hjälpe

https://postimg.cc/gallery/BvgCj2f
Milla Persson är väl Mys före detta assistent? Har Anna kommit på kant med My och slagit klorna i Milla för att markera? Anna och Milla träffades bland annat när My just köpt radhus nummer 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in