2021-07-10, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Felicia hade underkläder också i den liven. De snackade sex och åmade sig på sängen. Man fick nästan intrycket av att Anna ville att F skulle delta i en "vuxenfilm" för Anna hade bara en tid innan både talat om sexet på Ica och hennes bekantskap med Puma Swede i medierna.
Pinsamma människa hon är, vill så gärna bli åtrådd.
Som Wahlgrens eller Parneviks. Systrarna Parnevik har väl bedtalks?
Anna är så ung som hon känner sig, 14 år ung, kåt och villig
Citera
2021-07-10, 10:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Pinsamma människa hon är, vill så gärna bli åtrådd.
Som Wahlgrens eller Parneviks. Systrarna Parnevik har väl bedtalks?
Anna är så ung som hon känner sig, 14 år ung, kåt och villig
Synd att hennes kropp visar något helt annat. 🤮
Citera
2021-07-10, 10:56
Medlem
Reflektion av Jojjebetto som arbetar och arbetar extra! Kommer hem och TookAnna har mage att knysta TRÖTT sen sitter hon och livar med helt okända människor som ger henne sliskiga kommentarer. Jojjebetto vaknar i soffan och AnnaTook sitter och livar igen!!!! Hon snyftar om sin ensamhet på dagarna och inga vänner har och då Mi amor kommer hem då väljer hon att fläka ut sig på Instagram Jamen hallå! Inte får denna patetiska människa någon äkta kärlek hör inte! Ingen bekräftelse utan den söker hon utanför Suckunge Var glad be happy Tooket att vi uppmärksammar DIG
Citera
2021-07-10, 11:20
Medlem
Citat:
Det var i början av liven
tackar tackar, då ska jag försöka stå ut!
Citera
2021-07-10, 12:19
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/sGY25v3

Anna är väldigt mån om att alla ska tro att dom har en sådan underbar familj.
Dessa två inlägg är flera år gamla men jag är ytterst tveksam till att Vanessa skriver och uttrycker sig exakt som mamma Anna.
Ord mitt i meningar med stora bokstäver och framför allt denna förkärlek till att skriva "dem".
Citera
2021-07-10, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Dessa två inlägg är flera år gamla men jag är ytterst tveksam till att Vanessa skriver och uttrycker sig exakt som mamma Anna.
Ord mitt i meningar med stora bokstäver och framför allt denna förkärlek till att skriva "dem".
Vanessa var 12 år när texterna skrevs, jag tror att Anna skrivit dem. Ifall Vanessa skrivit sms så är det oförskämt att lägga ut vad hennes barn skrivit privat till henne.
Citera
2021-07-10, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Känns inte som V, snarare A själv.
Dessutom, så pinsamt för barnen att inte kunna ha något privatliv, att det som skrivs (om det nu var V) kommer att basuneras ut till svenska folket (och spanska?)
Citera
2021-07-10, 13:13
Medlem
Det där iskaffet innehåller nästan lika mycket kcal som Coca-Cola, 35 kcal/dl (mot drygt 40). Låt säga att hon dricker 2 dl tre gånger/dag så blir det strax över 200 kcal/dag bara på den drycken. Det låter inte mycket men det är ju _utöver_ allt annat som dricks och äts. Jag har fått för mig att hon nästan lever i villfarelsen att dryck inte räknas för det är ju … tja typ bara dryck …
Citera
2021-07-10, 13:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Känns inte som V, snarare A själv.
Dessutom, så pinsamt för barnen att inte kunna ha något privatliv, att det som skrivs (om det nu var V) kommer att basuneras ut till svenska folket (och spanska?)
Detta är inte första gången Anna postar något dylikt som barnen skrivit tillhenne. Vem fan bryr sig egentligen? Varenda normalt funtad människa vet att ens barn älskar en. Blir bara löjligt att lägga ut sånt jämt och ständigt.
Citera
2021-07-10, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Detta är inte första gången Anna postar något dylikt som barnen skrivit tillhenne. Vem fan bryr sig egentligen? Varenda normalt funtad människa vet att ens barn älskar en. Blir bara löjligt att lägga ut sånt jämt och ständigt.
Ja, det blir bara löjligt.
Som om hon försöker övertyga sig själv, kanske därför hon bedyrar hur kära och förälskade hon och R är, fortfarande efter alla år...
Citera
2021-07-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det där iskaffet innehåller nästan lika mycket kcal som Coca-Cola, 35 kcal/dl (mot drygt 40). Låt säga att hon dricker 2 dl tre gånger/dag så blir det strax över 200 kcal/dag bara på den drycken. Det låter inte mycket men det är ju _utöver_ allt annat som dricks och äts. Jag har fått för mig att hon nästan lever i villfarelsen att dryck inte räknas för det är ju … tja typ bara dryck …
Men AnnaTook som äter och dricker så lite! Allting är ju relativt så……patetiskt. Såg i liven hur hon fullkomligt slukande en hel kycklingbiff och DET var BARA en smakbit Hon får äta hur mycket eller hur lite som helst men gör det inte live! We see you
Citera
2021-07-10, 14:13
Medlem
Citat:
Robejto somnade på soffan, naken. Myyys.
All denna nakenhet, känns inte sund.
F är antagligen borta på rehab
A, vart är han?
V var på jobbet, skulle hämtas av A.
Det finns väl ingenting som talar för att något av barnen kommer instormande?
Jag tycker att det är kränkande och vidrigt att skylta med sin nakenhet som de gör.
Det är inte naturligt, om man inte befinner sig på ett nudist ställe, där samtliga har valt att vara nakna tillsammans.
A beter sig så omoget, och R är fan inte bättre.
Han larvar med, min make skulle bett mig hålla käften, fast jag skulle å andra sidan inte sitta och basunera ut vårt sexliv eller eventuell nakenfetisch..
Undrar om Jojjebetto=retarded reflekterat att hans arbetskamrater och kompisar kollar på Tookfruns livar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in