Citat:
Vad är det nu som har hänt?
"Trött och kanske inte mitt mest strålande jag idag.... ☹️ Dem tar sig uttryck på alla möjliga sätt och jag måste kämpa för att lära mig att inte bli så bottenlöst besviken 😔 Trots min aktningsvärda ålder och många erfarenheter, så erkänner jag - det ÄR svårt. Svårt när man själv är en sådan som inte enbart snackar och lovar tjockt men håller tunt......... Fick iaf styrka och otroligt mycket värme vid ett utav dagens möten samt ett besök i vackra Mariakyrkan i Sigtuna. Nu hemma och lagar mat, sedan en dusch och tidigt i säng ❤️ Med nya insikter idag och mitt värde för vissa.... "
Lovar tjockt... Aktningsvärd ålder... 😂
"Trött och kanske inte mitt mest strålande jag idag.... ☹️ Dem tar sig uttryck på alla möjliga sätt och jag måste kämpa för att lära mig att inte bli så bottenlöst besviken 😔 Trots min aktningsvärda ålder och många erfarenheter, så erkänner jag - det ÄR svårt. Svårt när man själv är en sådan som inte enbart snackar och lovar tjockt men håller tunt......... Fick iaf styrka och otroligt mycket värme vid ett utav dagens möten samt ett besök i vackra Mariakyrkan i Sigtuna. Nu hemma och lagar mat, sedan en dusch och tidigt i säng ❤️ Med nya insikter idag och mitt värde för vissa.... "
Lovar tjockt... Aktningsvärd ålder... 😂
Oh herreje, Anna är i sitt esse.
Tycker sååååååå synd om sig själv och kämpar på, trots att hon sagt flera gånger att hon" fått verktyg, blivit tuffare, äntligen lärt sig, vet hur hon ska göra, fått nya insikter, känner sig själv bäst", vet typ allt, plus ytterligare spaltmetrar efter spaltmetrar utav floskler ..
Vid det här laget borde Anna vara superklok och inte skriva som hon gör eftersom hon ständigt motsäger sig själv så...
Kan vi alla konstatera att Anna Books ränder aldrig går ur.. Obs omskrivning av mig a la cece123, by me..
När Anna får nej, då måste hon trösta sig med att
*gråta ut och älta
*söka bekräftelse av andra
*fika och äta
*duscha
*bädda
*sova.. Eller rättare sagt ligga och kolla på Netflix resten av sin händelselösa dag med värsta godisskålen brevid sig, plus mackor på bricka och annat som familjen tröstar henne med inburet på bricka..