2022-03-12, 18:23
Medlem
PinkLaceys avatar
Det är helt omöjligt att Anna är karusellen, kolla på byst, midja, armar och kroppslängd
Citera
2022-03-12, 18:25
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Det är helt omöjligt att Anna är karusellen, kolla på byst, midja, armar och kroppslängd
Bysten framförallt är på tok för liten.
Citera
2022-03-12, 18:35
Medlem
Anna Book var tillsammans med ett gäng andra Svenska b kändisar i Japan för ganska många år sen där dom deltog i Japanska fjanttävlingar. Där påstod Johannes Brost att det var Annas fel att Japan hade jordbävningar. Jag tror dock att det var ett skämt.
Citera
2022-03-12, 18:38
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Tror inte det. Det gav inga uppdrag, dvs inga pengar.

Hon har i alla fall inte skrivit att hon inte längre är det. Men hennes självutnämning lockade till en del fniss i kommuntoppen, där flera inte ens visste vem hon var.

Sigtunas mesta kändis just nu är väl hennes "kollega" Carola och om kommunen till äventyrs skulle vilja ha en ambassadör faller nog valet på henne.
Citera
2022-03-12, 19:02
Medlem
Citat:
Det tänker jag också , inget i kroppen stämmer. Det måste vara någon som låter som Anna som sjunger.
Citera
2022-03-12, 19:11
Medlem
MosesMetares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det tänker jag också , inget i kroppen stämmer. Det måste vara någon som låter som Anna som sjunger.

Vilket tragiskt öde! Låta som Anna Book. Det är ju något man knappt ens önskar Anna Book själv.
Citera
2022-03-12, 19:12
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Man kan väl förvilla med dräkterna ?
Citera
2022-03-12, 19:22
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Och de kanske bytt röst/dräkt i reklamen?
Citera
2022-03-12, 20:10
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Du tror alltså på allvar att en dräkt kan minska hennes byst, midja, armar och ben och göra henne längre?
Förvilla ja, men dräkterna är inte magiska. Det är inte en dräkt som skyler hela kroppen.
Om du på allvar tror att det kan vara Anna så blir jag lite orolig hur det står till med uppfattningsförmågan..

Nej, det är inte Anna, det är en smalare person med andra proportioner.
Citera
2022-03-12, 20:12
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Inlägg på facebook med en citatbild.

"😘Livet levs och jag mår bra, prioriterar bara som sagt var LIVET just nu❤ Ett gott råd, gör detsamma🥰🥰🥰"

Såg någon som skrev någonstans att det låter som Anna i trailern för Masked singer, inte sett den själv så har ingen aning. Vad tror ni?
Skulle ju vara ka ta strof om Anna Panna är med i den produktionen!
Citera
2022-03-12, 21:00
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Du tror alltså på allvar att en dräkt kan minska hennes byst, midja, armar och ben och göra henne längre?
Förvilla ja, men dräkterna är inte magiska. Det är inte en dräkt som skyler hela kroppen.
Om du på allvar tror att det kan vara Anna så blir jag lite orolig hur det står till med uppfattningsförmågan..

Nej, det är inte Anna, det är en smalare person med andra proportioner.
Jag har aldrig sett MS , inte min typ av program . Så har aldrig sett figurerna mer än var för sig på IG .
Citera
2022-03-12, 21:14
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Japp. Den enda som Anna skulle kunna vara är den där mjukglassen, men jag tror det ska vara en man (har bara sett kostymen); alla andra är för avslöjande rent kroppsmässigt för att vara våran hjältinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in