2021-11-05, 06:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vad fruktansvärt dåligt Anna sjunger.🤮🤮🤮🤮
Ja det var det sämsta jag hört att hon väljer att kalla sig för artist är ett hån mot de verkliga artisterna där ute. Spyr på henne.
Citera
2021-11-05, 07:41
Medlem
Det där med dansband. Förvisso krävs inte nåt vidare med personlighet i rösten för att sjunga i ett sådant och inget utmärkande liksom. Men det är mer krävande än många tycks förstå. Det är långa spelningar, inte bara nån enstaka låt, och ganska tuff konkurrens för att ö h t få spelningar som inbringar mer än det kostar. Det är också ofta en rätt krävande publik.
Citera
2021-11-05, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hörrni, apropå fika och skräpmat, var det inte längesen hon gratisåt på Kicki-Otto? Inte ett inlägg därifrån på nån vecka. Har ägarna efter mycket om och men tröttnat på att ha "artisten" på besök, månntro?

Kanske var därför äldsta dottern var hemma och bakade häromdagen, det är väl enda sättet att hålla mamma ifrån restaurangen, att se till att hon kan trycka i sig nåt hemma.
Då har du missat den tidiga morgonleveransen av gårkvällens ”spontanmiddag” på Sigtuna-haket! Tur att Tooket alltid är hungrig så att de får några gäster. Bojkotta detta hak. Fy fan för att besöka haket för en trevlig stund När Tooket med menageri ramlar in. Få höra denna hemska åsneröst och se de enorma kameltänderna idissla i någon pizza
Citera
2021-11-05, 08:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Middagsvännerna är ägarinnan till salongen som hon tjatat åt sig gratisbehandlingar hos och makeupartisten som jobbar på samma salong och gjorde deras Halloween- makeup.
Hon älskar dessa vänner nu, efter två veckors bekantskap.
Med sig på middagen hade hon sin välartade son.

Hm, jag tror nog inte den Antonio som syftas i texten avser sonen.
Såvida inte han han plutat så mycket med munnen så att det sugit musten av grabben så att han blivit 40 år äldre.
Tror att Antonio avser gubben som satt mittemot Anna.
https://pasteboard.co/RLmyk98jhfAT.jpg

Annas enda chans till nya kontakter är unga personer med invandrarpåbrå, de är nog snällare med rabatter och gratisgrejer..
Citera
2021-11-05, 08:35
Medlem
fardtjanstens avatar
Ett dansband med Anna som frontfigur skulle kunna fungera i folkparkerna.

På lördag afton gästas vi av Anna:z dansband.

Hon skulle bara behöva arbeta max 30 minuter, för sedan finns det inget folk på dansgolvet, men hon skulle få fullt gage ändå.
Citera
2021-11-05, 09:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Ett dansband med Anna som frontfigur skulle kunna fungera i folkparkerna.

På lördag afton gästas vi av Anna:z dansband.

Hon skulle bara behöva arbeta max 30 minuter, för sedan finns det inget folk på dansgolvet, men hon skulle få fullt gage ändå.

Det viktigaste glömmer du..
Anna måste ha motivation för detta jobb och det har hon inte.
I Annas universum är hon en clubsångerska som sjunger househitar, inte en simpel svenne dansbandssångerska.
I Annas universum är chanserna stora till den DÄR hiten, om de bara skrev en låt åt henne..

Att doktor Alban och flera andra personer hjälpt att skriva låtar som inte gav resultat på hitlistorna har Anna glömt bort.
De var ju alla andras fel, otur osv att inga personer uppskattade bla Annas Heavenlåt.
Trots att hon gjort en nyinspelning nyss av den låten samt att Fetlicia gjorde reklam i en podd för Annas nyinspelning.
Citera
2021-11-05, 11:25
Medlem
nickomyras avatar
Vad är det nu för stjärnspäckat program lilla Anna ska vara med i när det har kostats på med ett sådant långt o fluffigt hårsvall ?
Citera
2021-11-05, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad är det nu för stjärnspäckat program lilla Anna ska vara med i när det har kostats på med ett sådant långt o fluffigt hårsvall ?
Kika på de senaste sidorna här i tråden
Citera
2021-11-05, 11:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Kika på de senaste sidorna här i tråden
Jag tycker jag har gjort det .. såg något med Tony
Citera
2021-11-05, 11:47
Medlem
Citat:
Det mesta pekar på Secret Song på TV4.
Citera
2021-11-05, 11:50
Medlem
Citat:

”Secret Song Sverige är ett hyllningsprogram där en välkänd person får en låt, framförd av en känd artist, som den tycker mycket om.
Bakom överraskningen står någon som håller personen kär. Den som blir överraskad vet inte mer än att den ska komma till studion och sitta i en fåtölj på en Catwalk.
Väl där de får de överraskning i form av ett sångnummer som personen blir hyllad med.
Förväntas att bjudas på mycket sång, dans och överraskningar! ”

Det ska sändas på söndagar efter nyår.
Citera
2021-11-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vad fruktansvärt dåligt Anna sjunger.🤮🤮🤮🤮

Om hon ställde upp i audition för Idol (vilket aldrig skulle hända då hon redan är artist...) skulle hon åkt ut på en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in