2021-10-19, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Inte alls omöjligt, hon försöker väl få till ett gig i kyrkan för att få sjunga nån jullåt och passar samtidigt på att få lite gratis "psykologsamtal" i form av andlig tröst från prällen.

Jakob Tronet har visst haft lite idéer för att locka folk till kyrkan, bl.a nån talkshow, så kanske det finns en plats för Anna och lite "skönsång" nån söndag i advent.

Risken är väl att kyrkobesökarna går hem efter att ha hört ABC ännu en gång eller att Felicia stjäl kollekthåven.
Hon har citerat sinnesrobönen ” Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.” används ofta inom AA, AN ….. tror det handlar om någon av barnen.
Citera
2021-10-19, 22:54
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
VARFÖR kan hon inte ge f-n i att använda ordspråk och talesätt hon inte behärskar??
Det heter ”lovar runt och håller tunt” inte ” lovar tjockt och håller tunt

Freudanskt felskrivning
Citera
2021-10-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Den provade jag för 15 år sen. DET behöver hon! Samt en toalett till hands...

Dessa tabletter förbjöds för flera år sedan sedan flera personer fått hjärt stopp av dem . Så ” svarta marknaden kanske de finns men är förbjuden i Sverige . Fröken Book är nog körd gällande en mindre kropp …. Om inte någon sponsrar henne m en magsäcks operation 👍
Citera
2021-10-19, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Har ätit ananaspaj som den hur långa gånger som helst, är som att fråga efter kladdkaka recept

😂😂😂 Denna paj får man väl typ 10 tusen träffar på om man googlar den ! Lättaste pajen att göra och tar 10 min att blanda ihop sedan 20 min i ugnen !
Annas ” hemliga paj 😂😂😂
Citera
2021-10-19, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Såg att Bingolotto ska ha något jubileumsprogram. Kanske hon får sina 15 sekunder där?

Sen hoppas jag att någon frågar henne vad hon ska sjunga på Aviciis minneskonsert.

Om Anna blir erbjuden något på tv så är det av samma anledning som Gunilla ( Hollywood fruar ) en person som ställer till det , är otroligt och allmänt en person som folk skrattar åt inte med !
Var övertygad att hon blev erbjuden en plats på programmet 16 Weeks of hell ( heter det väl ) vore väl underhållning om något 🙄😂😂
Citera
2021-10-19, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad är det nu som har hänt?

"Trött och kanske inte mitt mest strålande jag idag.... ☹️ Dem tar sig uttryck på alla möjliga sätt och jag måste kämpa för att lära mig att inte bli så bottenlöst besviken 😔 Trots min aktningsvärda ålder och många erfarenheter, så erkänner jag - det ÄR svårt. Svårt när man själv är en sådan som inte enbart snackar och lovar tjockt men håller tunt......... Fick iaf styrka och otroligt mycket värme vid ett utav dagens möten samt ett besök i vackra Mariakyrkan i Sigtuna. Nu hemma och lagar mat, sedan en dusch och tidigt i säng ❤️ Med nya insikter idag och mitt värde för vissa.... "

Lovar tjockt... Aktningsvärd ålder... 😂

Fick en stark känsla av att det hon häromveckan skrev så stort om, ett uppdrag där hon var en kugge i maskineriet eller liknande, nu blåstes av.
Hon kan ha uppsökt prästen för att prata hål i huvudet på honom och tycka synd om sig själv och att alla andra är då dumma osv i vanlig ordning
Citera
2021-10-20, 00:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indernacht
Har hon blivit religiös nu på gamla dagar också?

Troligen har man talat om någon julfest/basar som hon kan medverka i. Det är väl samma präst hon mötte när det var pajätartävlingen förmodar jag så de har ju träffats tidigare. Kyrkan brukar ju ha några event kring advent och jul där de insamlade pengarna går till ACT så de har väl diskuterat detta förmodar jag.
Citera
2021-10-20, 00:21
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligen har man talat om någon julfest/basar som hon kan medverka i. Det är väl samma präst hon mötte när det var pajätartävlingen förmodar jag så de har ju träffats tidigare. Kyrkan brukar ju ha några event kring advent och jul där de insamlade pengarna går till ACT så de har väl diskuterat detta förmodar jag.
Ingen "kändis" som avlidit och begravningsgudstjänst som planeras? Hon vill nog bara erbjuda sin träffsäkra gudomliga röst som hon berikats med.
Citera
2021-10-20, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
För Anna är det enda som räknas att hon
V A N N...
Anna är ju dessutom normalviktig, enligt egen utsago..enligt doktorn.. Så, varför ska hon skämmas...

Xenical borde ju funka på Anna som inte skyr fett och grädde, vikten borde gå ner med ett rejserbrak. (för den som inte vet ger denna medicin skummande diareer, ju mer fett man äter,desto mer skiter man ut..) 😁

Anna var förmodligen den första att prova denna medicin, i tron att hon skulle raaasa i vikt. Som du skriver är det faktiskt så, att ju mer fett man äter…😱
Citera
2021-10-20, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon avbokade olearys i Huddinge och Bingolotto till de läskiga tvillingarnas förtret

Är creepytvillingarna fortfarande med i bilden? Ser att de kommenterar lite emojis på hennes inlägg ibland men hon svarar inte. Blev det något fnurr på tråden mellan dem? Vet någon…?

Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Fick en stark känsla av att det hon häromveckan skrev så stort om, ett uppdrag där hon var en kugge i maskineriet eller liknande, nu blåstes av.
Hon kan ha uppsökt prästen för att prata hål i huvudet på honom och tycka synd om sig själv och att alla andra är då dumma osv i vanlig ordning

Får samma känsla här. Prästen kan ju inte gärna säga nej om någon vill prata. Tror inte att det handlar om julbasar eller liknande men vi får väl se…
Senast redigerad av Omniman 2021-10-20 kl. 01:09.
Citera
2021-10-20, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Xenical borde ju funka på Anna som inte skyr fett och grädde, vikten borde gå ner med ett rejserbrak. (för den som inte vet ger denna medicin skummande diareer, ju mer fett man äter,desto mer skiter man ut..) 😁

Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Dessa tabletter förbjöds för flera år sedan sedan flera personer fått hjärt stopp av dem . Så ” svarta marknaden kanske de finns men är förbjuden i Sverige . Fröken Book är nog körd gällande en mindre kropp …. Om inte någon sponsrar henne m en magsäcks operation 👍

Rotvagnen, du hänger inte med.. Alls…
Xenical och Reductil är INTE samma medicin.

Dessutom har Anna redan gjort en magsäcksoperation.
Citera
2021-10-20, 01:32
Medlem
Såg en trailer för ett kommande program på Discovery+. Nåt om spöklik kurragömma... Rätt säker på att allas vår Tooka var med i den! 😱
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in