2021-07-09, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Jag har nämnt det förr men hennes snack/fixering vid naket och sex påminner om hur människor som varit utsatta för sexuella övergrepp i barndomen kan bete sig om de inte fått hjälp för sina trauman. Vet förstås inte om det är så att hon blivit det, men kan inte låta bli att misstänka det. Gränslöst är bara förnamnet. Fattar inte att Roberto tolererar att hon pratar om att han går omkring naken eller vad han nu gjorde. Definitivt blev han irriterad på henne när hon bad honom om laddaren, det var verkligen inte hennes plan att det skulle bli så. Sundhetstecken från Jojobejto där iallafall.
Någonting känns fel gällande hennes fixering vid sex och nakenhet, att det är så naturligt. Har man ribba eller stånd så kan man vara glad att kroppen fungerar, även om man får gå med det hela dagen.
Med tanke på sonens sexbrott, så känns det inte helt friskt. Att han inte fått lära sig, att det inte är så naturligt att ta för sig som mamma vill påskina..
I slutet av liven, ansluter V och F.. Anna blir pluttinuttig och säger att F ska ringa henne sen, att hon är jätteduktig. F skriver att hon ska på ett till möte.. och A berömmer att hon är sååå duktig.
Citera
2021-07-09, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Någonting känns fel gällande hennes fixering vid sex och nakenhet, att det är så naturligt. Har man ribba eller stånd så kan man vara glad att kroppen fungerar, även om man får gå med det hela dagen.
Med tanke på sonens sexbrott, så känns det inte helt friskt. Att han inte fått lära sig, att det inte är så naturligt att ta för sig som mamma vill påskina..
I slutet av liven, ansluter V och F.. Anna blir pluttinuttig och säger att F ska ringa henne sen, att hon är jätteduktig. F skriver att hon ska på ett till möte.. och A berömmer att hon är sååå duktig.
Detta e ju fruktansvärt sjuk beteende🙄
Citera
2021-07-09, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tack Loquita!

Jag tycker att vi utser dig till ordförande i den Internationella Bookologi Föreningen.
Alternativt hedersdoctor på Bookologiska fakultetet i Märsta.

Amen to that🤟🏼👃
Citera
2021-07-09, 23:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Herrejösses, fan är detta för beteende?
Citera
2021-07-09, 23:57
Medlem
Citat:
Alla typ sover nakna vi e födda nakna mig stör det inte alls
Nakenhet mellan vuxna men inte snacka framför barnen
Citera
2021-07-10, 00:05
Medlem
Robejto somnade på soffan, naken. Myyys.
All denna nakenhet, känns inte sund.
F är antagligen borta på rehab
A, vart är han?
V var på jobbet, skulle hämtas av A.
Det finns väl ingenting som talar för att något av barnen kommer instormande?
Jag tycker att det är kränkande och vidrigt att skylta med sin nakenhet som de gör.
Det är inte naturligt, om man inte befinner sig på ett nudist ställe, där samtliga har valt att vara nakna tillsammans.
A beter sig så omoget, och R är fan inte bättre.
Han larvar med, min make skulle bett mig hålla käften, fast jag skulle å andra sidan inte sitta och basunera ut vårt sexliv eller eventuell nakenfetisch..
Citera
2021-07-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Alla typ sover nakna vi e födda nakna mig stör det inte alls
Nakenhet mellan vuxna men inte snacka framför barnen

Det är de där privata gränserna de flesta faktiskt har (utan att för den sakens skull vara pryda) som hon inte fattar-att hennes barn får läsa om det i Expressen, att deras kompisar och deras föräldrar läser om hennes (förmodligen mest påhittade) sexäventyr på Maxi etc etc. Det lär finnas någon livevideo där hon och Roberto springer runt i underkläderna tillsammans med yngsta dottern också. Har dock inte sett den, och vill fan inte göra det heller.
Barn vill inte veta intima detaljer om sina föräldrars sexliv, inte ens om de är vuxna och de vill definitivt inte att det görs offentligt. Jag tror absolut att det bidragit till att Antonio har två sexbrottsdomar på sig-det och att han förmodligen från början saknar mycket konsekvenstänk.
Citera
2021-07-10, 08:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Det är de där privata gränserna de flesta faktiskt har (utan att för den sakens skull vara pryda) som hon inte fattar-att hennes barn får läsa om det i Expressen, att deras kompisar och deras föräldrar läser om hennes (förmodligen mest påhittade) sexäventyr på Maxi etc etc. Det lär finnas någon livevideo där hon och Roberto springer runt i underkläderna tillsammans med yngsta dottern också. Har dock inte sett den, och vill fan inte göra det heller.
Barn vill inte veta intima detaljer om sina föräldrars sexliv, inte ens om de är vuxna och de vill definitivt inte att det görs offentligt. Jag tror absolut att det bidragit till att Antonio har två sexbrottsdomar på sig-det och att han förmodligen från början saknar mycket konsekvenstänk.

Felicia hade underkläder också i den liven. De snackade sex och åmade sig på sängen. Man fick nästan intrycket av att Anna ville att F skulle delta i en "vuxenfilm" för Anna hade bara en tid innan både talat om sexet på Ica och hennes bekantskap med Puma Swede i medierna.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-07-10 kl. 08:30.
Citera
2021-07-10, 08:34
Medlem
Citat:
Kul för hennes älskade Robejto, han försöker prata med henne, men hon skiter i honom och "pratar" med sina LIVE-följare.. sen när ho behöver ladda sin telefon, blir han R, irriterad över att det är hans laddare, dessutom med kort sladd.. A trugar att ändå få den, pratar med sina följare om att han är så snäll och hjälpsam, samtidigt som det brakar till, A vrider bort sin telefon och kör bebisrösten, oj, nu blir det farligt, R är en nakenfis, var det för att skoja bort att han faktiskt blev sur och drämde något i bordet? Han kan inte gärna göra något kraftfullt i "direktsändning?"
Undrar hur länge de blir kvar i sitt la casa blanco, som de "ska knacka" in på flaggstångsfästet, under förre ägarens inknackade Ankersborg..
Ungefär när hände det? Hur långt in i liven?

Det är något jag förresten skulle önska att alla gjorde när ni skriver något om vad hon gjort och sagt, skriv gärna tidpunkt i klippet. Jag står inte ut med att se hela
Citera
2021-07-10, 09:43
Medlem
Herregud vilken mardröm TookAnna är! Och för att inte tala om ”the retarded ” som hon är gift med -Nej TookAnna, nakenhet är inte något fult bara när det blir något viralt på sociala media. Dina intentioner om allt sex du ger och får! Tror inte ett dugg på det. Du så jävla a-sexuell. Jojjebetto får nog stå på knä eller bära hem många dineros för att få en hedersstund med dig Nu vill vi se en lång x:a live när du små-joggar bort all Wiener is-kaffe som du sugit i dig. Patetiska människa som har total avsaknad av gränser och vad som är anständigt och värdigt. WT= AnnaTook Stolledano med familj 🤢 blä !!
Citera
2021-07-10, 09:45
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Felicia hade underkläder också i den liven. De snackade sex och åmade sig på sängen. Man fick nästan intrycket av att Anna ville att F skulle delta i en "vuxenfilm" för Anna hade bara en tid innan både talat om sexet på Ica och hennes bekantskap med Puma Swede i medierna.
Finns denna live bevarad?
Citera
2021-07-10, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Ungefär när hände det? Hur långt in i liven?

Det är något jag förresten skulle önska att alla gjorde när ni skriver något om vad hon gjort och sagt, skriv gärna tidpunkt i klippet. Jag står inte ut med att se hela
Det var i början av liven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in