2021-10-19, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Har Anna helt slutat med LPG, ridning och drejandet? Och varför är hon inte ute på turné nu när inte pandemin hindrar henne?
LPG var något hon hyllade till skyarna, det var så fantastiskt och en dag var det någon som skrev till salongen och då tog det slut precis som det mesta Anna håller på med. När hon gör reklam för något så blir det bara en gång, hon hyllar det ena och det andra men sedan upptäcker företagen att de inte får någon ökning av försäljningen och då tar det slut. Drejning och ridning har hon inte råď med heller. Dessutom väger Anna för mycket för att sitta på en häst.
Citera
2021-10-19, 14:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
LPG var något hon hyllade till skyarna, det var så fantastiskt och en dag var det någon som skrev till salongen och då tog det slut precis som det mesta Anna håller på med. När hon gör reklam för något så blir det bara en gång, hon hyllar det ena och det andra men sedan upptäcker företagen att de inte får någon ökning av försäljningen och då tar det slut. Drejning och ridning har hon inte råď med heller. Dessutom väger Anna för mycket för att sitta på en häst.
Så sent som i somras pratade hon om korta naglar på grund av ridning och drejande. Det svänger snabbt tydligen.
Citera
2021-10-19, 15:49
Medlem
Citat:
Och varför är hon inte ute på turné nu när inte pandemin hindrar henne?

Den frågan vill jag flera gånger per dag ställa till henne, och jag måste hela tiden hålla band på mig själv, men då åker man (jag) på en block.
Citera
2021-10-19, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nu har ju varken du eller jag jobbat på nån av de företag som sponsrat henne, så vi vet ej vem som tjatat på vem.

Angående heltäckningsmattan så står ord mot ord så det är osäkert vem som har rätt.

Lämnar man kredit åt en zigenare får man ju liksom skylla sig själv.
Är man så korkad att man sponsrar en av Sveriges mest ökända charlataner så får man nog vad man förtjänar för eller senare . Nej, alla som är (ö)kända får inte spons. Annat än av möjligen företag som uppfyller något av kriterierna cece123 listade ovan. En gång. Har något av Annas samarbeten resulterat i mer än ett presentkort på yoghurt, några läsglasögon, en massageapparat eller ett par tuber fuktkräm?

Hur mycket har hon dragit in sammanlagt på sina ”rabattkoder” tro? Skulle vara kul att veta
Citera
2021-10-19, 16:09
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Är man så korkad att man sponsrar en av Sveriges mest ökända charlataner så får man nog vad man förtjänar för eller senare . Nej, alla som är (ö)kända får inte spons. Annat än av möjligen företag som uppfyller något av kriterierna cece123 listade ovan. En gång. Har något av Annas samarbeten resulterat i mer än ett presentkort på yoghurt, några läsglasögon, en massageapparat eller ett par tuber fuktkräm?

Hur mycket har hon dragit in sammanlagt på sina ”rabattkoder” tro? Skulle vara kul att veta
Jag skulle tro att de företag hon tigger ifrån och syns tagade på hennes IG är toppen av ett isberg. Knappast att hon kan ha lyckats få med alla hon tigger ifrån. Jag skulle betala en skaplig slant för att lyssna på några av Annas tiggerisamtal.
Citera
2021-10-19, 16:38
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nu har ju varken du eller jag jobbat på nån av de företag som sponsrat henne, så vi vet ej vem som tjatat på vem.

Angående heltäckningsmattan så står ord mot ord så det är osäkert vem som har rätt.

Lämnar man kredit åt en zigenare får man ju liksom skylla sig själv.

Angående mattan så avgjordes det i en dom. Tror det är det som kallas för Tredskodom. Hursomhelst blev Anna dömd att betala för mattan. Dessutom blev hon dömd att betala rättegångskostnaden, så det blev en dyr matta. Efteråt jublade Anna och sa att hon vunnit rättegången. Trots att fakta stod i tidningen och överallt. Hon är i särklass sjuk i huvudet.
Citera
2021-10-19, 18:52
Medlem
Mer fisk och grönsaker. Och viktigt möte.
https://i.postimg.cc/3RSHkxdQ/7257-F...A9-C8-BEFA.png
Citera
2021-10-19, 19:05
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Angående mattan så avgjordes det i en dom. Tror det är det som kallas för Tredskodom. Hursomhelst blev Anna dömd att betala för mattan. Dessutom blev hon dömd att betala rättegångskostnaden, så det blev en dyr matta. Efteråt jublade Anna och sa att hon vunnit rättegången. Trots att fakta stod i tidningen och överallt. Hon är i särklass sjuk i huvudet.
Tredskodom är när den ena parten inte infinner sig i domstolen, dök inte Took upp?
Citera
2021-10-19, 19:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Har Anna helt slutat med LPG, ridning och drejandet? Och varför är hon inte ute på turné nu när inte pandemin hindrar henne?

Med Annas gedigna skattkista stor som ett supervalv innehållandes Annas enorma kartotek av låtskatter/skatt..
Så tar det tid att repa in låtarna... Låten

Jag väntar på att Anna nu ska tala ut igen om hennes frustration utav..uteblivna jobb..
Vad ska hon komma med för ursäkter nu?

Hittills har det varit personliga "själ", diverse sjukdom, pandemin, covid och möjligtvis barnen som fått Anna att avboka jobb det senaste året.

Avbokar man för mycket och plötsligt, när man inte är "het" som artist, då faller man lättare in i glömskans valv och den är nog större än Annas låtskatt..
Citera
2021-10-19, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Med Annas gedigna skattkista stor som ett supervalv innehållandes Annas enorma kartotek av låtskatter/skatt..
Så tar det tid att repa in låtarna... Låten

Jag väntar på att Anna nu ska tala ut igen om hennes frustration utav..uteblivna jobb..
Vad ska hon komma med för ursäkter nu?

Hittills har det varit personliga "själ", diverse sjukdom, pandemin, covid och möjligtvis barnen som fått Anna att avboka jobb det senaste året.

Avbokar man för mycket och plötsligt, när man inte är "het" som artist, då faller man lättare in i glömskans valv och den är nog större än Annas låtskatt..
Annas brist på uppträdanden beror nog inte på att hon avbokat för mycket (man kan för övrigt inte avboka om man inte har en bokning) utan snarare beror det nog på att hon är så otrevlig samt att hon inte sjunger bra. Främst hennes vidriga personlighet tror jag. Har aldrig sett någon som så fort och ofta skaffar sig ovänner.
Citera
2021-10-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Mer fisk och grönsaker. Och viktigt möte.
https://i.postimg.cc/3RSHkxdQ/7257-F...A9-C8-BEFA.png
Napoleonbakelse(?) och godis"kaffe". Med den färgen är det inte mycket kaffe i glaset. 2 timmars promenad för att bli av med det.
Citera
2021-10-19, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Annas brist på uppträdanden beror nog inte på att hon avbokat för mycket (man kan för övrigt inte avboka om man inte har en bokning) utan snarare beror det nog på att hon är så otrevlig samt att hon inte sjunger bra. Främst hennes vidriga personlighet tror jag. Har aldrig sett någon som så fort och ofta skaffar sig ovänner.
Anna kan varken sjunga eller röra sig på scen och dessutom är hon en otrevlig diva. Ingen kommer att boka henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in