2021-07-09, 18:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Opium är ganska ovanligt, personen menade förmodligen opioder (smärtpiller).

Kanske godiskungen Antonio förser mammisen med tram? Något är det iaf det syns på ögonen
Givetvis, var jag som inte tänkte en smula längre.
Citera
2021-07-09, 20:08
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
TookAnnas förklaring om varför hon köpte färdigt iskaffe på Willys! Så fucked up!!! Så lät det inte när AnnaTook visade upp förpackningen i den förra liven. Patetiska förklaringar som INGEN tror på Kolla in när hon ljuger 🤥 Då blundar Stollen eller så drar hon snor

Ha ha, vad sa hon nu då? När jag tittade så diskuterade hon Oatleys mjölkdryck med någon följare. Den passade bättre till varmt kaffe ansåg hon. Den nya mjölken hette Wienerkaffe. Följaren frågade om hon kunde visa förpackningen (jag tror de var elaka och ville se hennes kroppshydda förflytta sig och det fick de). Annas ego kunde inte motstå att få demonstrera inköpet så hon vaggade ur bild en stund. Sen kom hon tillbaka och berättade att hon tänkte gå förbi paketet på hyllan, men så är hon så spontan så hon tänkte att hon skulle testa. Nu är det den godaste mjölken till islatten. Menar Anna.

I sak har hon rätt. Wienerkaffet klassas som en mjölkdryck. Men jag tror inte det är en "alternativ" mjölkdryck som Oatley eller de andra veganalternativen. Det här mjölk som är smaksatt med kaffe, socker och choklad. Wienerkaffe är nämligen kaffe med choklad. Men lycka till med dieten och träningen Anna. Varje kopp iskaffe kräver en kilometer på löpbandet.
Citera
2021-07-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Varje kopp iskaffe kräver en kilometer på löpbandet.

Troligen i ett ganska högt och stadigt tempo, so.....not likely to happen!
Citera
2021-07-09, 20:40
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
My skrev: Alltså HUR kul är det inte när man har kompisar med exakt samma intresse ... Träna , leka , klättra , svettas och umgås på samma gång - Jag älskar't

Anna skrev: Ve och fasa för olikheter DET tankesättet är naturligtvis INGET JAG stöttar !!! Fy fan för småsintheten och flockmentaliteten vissa har . Jag är såååå GLAD att jag är öppensinnad och icke dömande . Det enda jag dömer ut är TRÅNGSYNTHET , ELAKHET & sådana som bara vill umgås med sina likar - Jisses sicket ” fattigt ” liv vissa väljer att leva.

Anna är följaktligen arg för att My inte vill sitta och tjocka till sig ute i Märsta och för att hon tar tag i sitt liv och sin fetma. Det enda Anna orkar är att gå powerwalks (samtidigt som hon lser in kalorier).
Citera
2021-07-09, 20:46
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Tack!

Varsågod

Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Loquita borde fan få en egen staty på torget i Märsta - det är fantastiskt att vara så generös mot främmande medmänniskor! We love you Loquita 💖

Hahaa

Här kommer dagens live:

https://youtu.be/NQZKqwG5fe4

Citera
2021-07-09, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Varsågod

Hahaa

Här kommer dagens live:

AB säger: "Jag är inte van att ha smink på mig."
Behövs inte, när man som henne använder nätfilter.
Dessutom billigare, precis som AB.
Citera
2021-07-09, 21:46
Medlem
Efter att ha tittat några minuter på hennes senaste "LIVE" så tänker/ känner jag:
Om min sambo/ fru/ mamma/ granne skulle lägga ut sina "funderingar och sentenser" så som AB gör, så skulle jag avsluta förhållandet/ skiljas/ byta namn/ flytta!!!!
Citera
2021-07-09, 22:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Varsågod

Hahaa

Här kommer dagens live:

Tack Loquita!

Jag tycker att vi utser dig till ordförande i den Internationella Bookologi Föreningen.
Alternativt hedersdoctor på Bookologiska fakultetet i Märsta.
Citera
2021-07-09, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Efter att ha tittat några minuter på hennes senaste "LIVE" så tänker/ känner jag:
Om min sambo/ fru/ mamma/ granne skulle lägga ut sina "funderingar och sentenser" så som AB gör, så skulle jag avsluta förhållandet/ skiljas/ byta namn/ flytta!!!!
Hahaha, det är fascinerande hur hon kan sitta och prata med sin telefon i timmar!
Riktigt klappar sig själv på axeln över hur bra hon är.
Det eviga tjatandet om rena sängkläder, jag tror på allvar att någon inte kan hålla tätt..
Hur kan det behövas städas och sorteras i kökslådorna så ofta? Har de problem med bugs?
Citera
2021-07-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hahaha, det är fascinerande hur hon kan sitta och prata med sin telefon i timmar!
Riktigt klappar sig själv på axeln över hur bra hon är.
Det eviga tjatandet om rena sängkläder, jag tror på allvar att någon inte kan hålla tätt..
Hur kan det behövas städas och sorteras i kökslådorna så ofta? Har de problem med bugs?

Anna städar, rensar/sorterar lådor och byter sängkläder som ångestdämpande
Citera
2021-07-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
AB säger: "Jag är inte van att ha smink på mig."
Behövs inte, när man som henne använder nätfilter.
Dessutom billigare, precis som AB.
Kul för hennes älskade Robejto, han försöker prata med henne, men hon skiter i honom och "pratar" med sina LIVE-följare.. sen när ho behöver ladda sin telefon, blir han R, irriterad över att det är hans laddare, dessutom med kort sladd.. A trugar att ändå få den, pratar med sina följare om att han är så snäll och hjälpsam, samtidigt som det brakar till, A vrider bort sin telefon och kör bebisrösten, oj, nu blir det farligt, R är en nakenfis, var det för att skoja bort att han faktiskt blev sur och drämde något i bordet? Han kan inte gärna göra något kraftfullt i "direktsändning?"
Undrar hur länge de blir kvar i sitt la casa blanco, som de "ska knacka" in på flaggstångsfästet, under förre ägarens inknackade Ankersborg..
Citera
2021-07-09, 23:25
Medlem
Jag har nämnt det förr men hennes snack/fixering vid naket och sex påminner om hur människor som varit utsatta för sexuella övergrepp i barndomen kan bete sig om de inte fått hjälp för sina trauman. Vet förstås inte om det är så att hon blivit det, men kan inte låta bli att misstänka det. Gränslöst är bara förnamnet. Fattar inte att Roberto tolererar att hon pratar om att han går omkring naken eller vad han nu gjorde. Definitivt blev han irriterad på henne när hon bad honom om laddaren, det var verkligen inte hennes plan att det skulle bli så. Sundhetstecken från Jojobejto där iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in