Flashback bygger pepparkakshus!
2017-02-12, 13:40
Oj...detta hade jag missat

http://www.tv4.se/idol/klipp/felicia-book-when-i-was-your-man-hela-audition-3194707
Citera
2017-02-12, 13:41
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag får uppfattningen att hon inte bor där, men jag kan ha fel. Däremot måste hon vara folkbokförd någonstans, det måste alla. Är man bostadslös är man ofta kvarskriven på senaste adressen eller en postbox. Så något lurt är det? Kan hon har skyddad identitet?

Anna renoverade dotterns rum och så flyttade dottern hem igen när hon och killen gjorde slut förra året någon gång. Så nu är alla barnen hemma hos mamma och pappa igen.
Citera
2017-02-12, 14:57
Medlem
Kanske är så att bilderna från fortet har öppnat upp ögonen på Book.. Hon har lagt ut en bild (där hon är smalare än nu) och skriver att nu är det dags att ta tag i träning och kost igen! Att det kommer att bli tufft, många böner, hon känner att hon börjar från noll osv #tropåmigsjälv #jagska #jagtarbeslutetigen
Har hon fått ett ögonblick av klarhet???
Citera
2017-02-12, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Oj...detta hade jag missat

http://www.tv4.se/idol/klipp/felicia-book-when-i-was-your-man-hela-audition-3194707

Ahh, det är därför Anna tycker att nya idoljuryn är mycket bättre än de föregående. Klart den gamla var dålig som inte jublade över dotterns vackra röst. Felicia är ju nya Beyonce enl henne.
Citera
2017-02-12, 15:26
Medlem
Photoshoppeds avatar
Jag såg Fångarna på fortet. De framstår som en gräslig familj. Han Roberto verkar lite bakom flötet, med samma runda mage som Anna, och stackars Felicia börjar också anta mammans rondör. Dåliga kostvanor i hemmet helt enkelt. Och så hemska de såg ut när de vann. Stillöst vrålande och både Anna och maken såg direkt elaka ut. Usch. Tur att man inte har den typen av människor i bekantskapskretsen.
Citera
2017-02-12, 15:30
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Ahh, det är därför Anna tycker att nya idoljuryn är mycket bättre än de föregående. Klart den gamla var dålig som inte jublade över dotterns vackra röst. Felicia är ju nya Beyonce enl henne.

The cringe. Stackars Felicia. Där hade mamma Book blåst upp henne och sagt att hon har en fantastisk röst. Och så var det inte så. Hon skulle ha sjungit ABC så hade det fixat sig!
Citera
2017-02-12, 17:18
Medlem
Hehehe, mina småbarn gillar FPF och vem ser man om inte flodhästen Anna Book. En liten fråga till experterna och veteranerna härinne, är hennes man efterbliven? Han verkar skum på nått sätt. Som om han är hjärntvättad av Anna. " bra anna", ingen fara anna" , vi fixar det här anna" osv, typ som att Anna bryter ihop om hon inte får bekräftelse varannan minut.

//el-chingatumadre
Citera
2017-02-12, 19:33
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-chingatumadre
Hehehe, mina småbarn gillar FPF och vem ser man om inte flodhästen Anna Book. En liten fråga till experterna och veteranerna härinne, är hennes man efterbliven? Han verkar skum på nått sätt. Som om han är hjärntvättad av Anna. " bra anna", ingen fara anna" , vi fixar det här anna" osv, typ som att Anna bryter ihop om hon inte får bekräftelse varannan minut.

//el-chingatumadre
Var någon innan här som beskrev Roberto som extrem toffelhjälte, och det kan väl tänkas att det är så-
Citera
2017-02-12, 19:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Mitt skvaller är att Anna garanterat har daddy issues, hennes farsa Juan från Spanien körde ihjäl sig på okänd väg under 90 talet, Anna råkade nog därefter bli kär i en högst trolig spanjor som heter Roberto, som jag har för mig påminner ochså till utseendet om den förlorade fadern
Citera
2017-02-13, 00:50
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Mitt skvaller är att Anna garanterat har daddy issues, hennes farsa Juan från Spanien körde ihjäl sig på okänd väg under 90 talet, Anna råkade nog därefter bli kär i en högst trolig spanjor som heter Roberto, som jag har för mig påminner ochså till utseendet om den förlorade fadern
Här finns bild på Anna Books pappa från när hon var 4 år gammal
http://annabook.spotlife.se/files/2013/03/20130321-133202.jpg
Hela inlägget där även andra släktförhållanden klargörs
http://annabook.spotlife.se/2013/03/21/lite-mer-bilder/
Pappan avled år 1995 strax innan Anna skulle fylla 25 år.

Det verkar för övrigt som om hon försöker sparka liv i bloggandet på Spotlife , näst senaste inlägget gjordes juli 2014, en ny ansats i år 6 februari :
Citat:
Håll i hatten. Just nu händer det mycket i mitt och familjens liv. Ni kommer få se mer av mig framöver. 2017 ser ut att bli mitt år. Kanske kommer det en ny blogg i framtiden (blink, blink) men fram tills dess så får ni gärna följa mig på instagram @annatoledanobook eller på min facebooksida som ni hittar här >>
http://annabook.spotlife.se/2017/02/06/hall-i-hatten/
Citera
2017-02-13, 08:05
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Fan vilka osmickrande bilder på Lill-Tunnan. Måste vara jobbigt när man är van vid tusen filter på Insta. Hur orkar man ens köra med så mycket filter, folk känner ju knappt igen en om man träffas i verkliga livet?

Nu vägrar jag använda instagram etc för jag har inte fattat hur man kan vara så urbota korkad att man väljer att ta bilder på mat/sin kaffemugg etc eller för den delen en massa selfies. Det måste vara den absolut mest korkade delen av befolkningen som ägnar sig åt sådant...

Filter? Vad f-n? Det är väl bara ett desperat sätt att släta över att man är en usel fotograf?
Jo,jag vet att riktiga fotografer också redigerar bilder...
Citera
2017-02-13, 09:28
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby

Det verkar för övrigt som om hon försöker sparka liv i bloggandet på Spotlife , näst senaste inlägget gjordes juli 2014, en ny ansats i år 6 februari :

http://annabook.spotlife.se/2017/02/06/hall-i-hatten/

Jaha, kan man snart förvänta sig "reality"-såpan om The Big Book Theory, BookTookarna eller The Stolledanos på kanal 5 då? Eller får de göra ett försök på webben först?

* I den enda huvudrollen och seriens självklara star, den hårt arbetande artisten och mångsysslaren mama Anna Book som med järnhand styr familjen.

Birollerna fördelas mellan resten av familjen i rankad ordning:

* Annas stolthet, förstfödda och golden child Queen B

* På tredje plats kommer den ständigt hunsade sidekicken och matriarkens alldeles egna toffelhjälte Roberto

* Sedan följer familjens svarta får, mellanbarnet Antonio

* Sist och minst, den osynliga i familjen som tycks leva i skuggan av de mer färgstarka familjemedlemmarna. Yngsta barnet Vanessa. Kan bli en överraskning

Det finns ju hur mycket potentiellt material som helst att ösa ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in