2017-10-10, 13:17
Medlem
Anna Book vann alltså BL efter att ha gjort en bypass-operation?
Citera
2017-10-10, 13:32
Medlem
nickomyras avatar
Har hört Lilla Anna berätta två olika historier om hur hon & Bocken möttes . Först sa hon att det var gemensamma vänner som " fixade ihop dem " och btw så har hon sagt att det var hon som friade genom att lägga en ring i hans glas när de åt middag efter endast några v bekantskap .. men nu har jag hört att hon berättar det som att de träffades när de var ute på promenad & bara började prata med varann och att hon samma kväll bjöd hem han på ostar och hennes hembakta kex ( med chiliexplosion ?)
Varför ljuger man om något sådant ?
Citera
2017-10-10, 13:34
Medlem
nickomyras avatar
[quote=enfindam|62020322]Att gå ner till 56 kilo är starkt gjort.
Vill inte erkänna det igentligen , men ja jag är imponerad ! 56 kilo på hur många v ?! Faktiskt så att hon gör mig lite peppad nu att själv ta tag i träningen , när man ser hur snabbt man få resultat på vågen . Nu är inte jag en tunna ., så då går det inte lika snabbt , men ändå .
Citera
2017-10-10, 13:54
Medlem
[quote=nickomyra|62022199]
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Att gå ner till 56 kilo är starkt gjort.
Vill inte erkänna det igentligen , men ja jag är imponerad ! 56 kilo på hur många v ?! Faktiskt så att hon gör mig lite peppad nu att själv ta tag i träningen , när man ser hur snabbt man få resultat på vågen . Nu är inte jag en tunna ., så då går det inte lika snabbt , men ändå .
Det svåra är inte att gå ner fort i vikt, det svåra är att behålla det så. Gå ner fort i vikt är oxå helt fel sätt om man vill ha långsiktigt resultat, väger hon fortfarande 56 om ett år så håller jag med om att det är en prestation (även om hon fått mycket gratis iom gbp).
Citera
2017-10-10, 13:54
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur går det med Brottbykliniken? Det var inte många veckor Felicia var marknadschef där.. undrar vad som hände.. var det innan eller efter hennes fina mamma berättade att henne (jelena ) skulle man betala med tonfisk för att hon var ryska som hon slutade?

Kaxig status om det nya jobbet.. sedan inte ett ljud ..tog bort sin tjänst på fb och nu jobbar hon tydligen på Ly*o istället ..(OT Felicia var aktuell i Frivården för några år sedan, tror inte att man hamnar där för att man har glömt att betala på NK en gång)

Men hon går fort till kliniken i privat syfte

Blir lite nyfiken på den där Jelena... hon verkar väldigt kändiskåt ..Vad har hon mer för tjänster än amalgan eftersom det verkar som att hon hänger med många privat och vill checka in sig med henne.. Hur många brukar bli kompis med sin tandläkare? Och hur hänger det ihop, Erwik verkar ha hängt med henne länge.. sa upp kontakten med Anna .. blev hennes `manager`igen .. hon börjar hänga med Jelena, Silver är vän med Anna och Felicia, jobbar hos Jelena ,men får sluta hastigt och lustigt när lilltuna tar över jobbet. Såg även att Pia Book är bästis med bästa Jelena & ändå vill Anna hänga med henne...Såg även att Jelena är vän med andra ckändisar som tonestam etc..Tycker det luktar skumt ... en tandläkare i Brottby?! Är ju inte som en klinik på Ömal.

Det fetade ovan. Var kan man läsa om det? Nog för att man visste att hon var kleptoman som sin mamma men jag hade noll koll på att hon varit aktuell i frivården.

Då är det väl bara Vanessa kvar som är ostraffad. Måtte den flickan klara sig tills hon kan flytta hemifrån.
Citera
2017-10-10, 13:56
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Vad har hon för varumärke? (obs! seriös fråga)

Sitt eviga bölande och numera även som brukare av Barbiedrogen.
Citera
2017-10-10, 14:05
Medlem
enfindams avatar
[quote=Jonsson99|62022354]
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det svåra är inte att gå ner fort i vikt, det svåra är att behålla det så. Gå ner fort i vikt är oxå helt fel sätt om man vill ha långsiktigt resultat, väger hon fortfarande 56 om ett år så håller jag med om att det är en prestation (även om hon fått mycket gratis iom gbp).
Det är sant. Efter en amerikansk undersökning gick alla utom en.efter sex år upp all sin vikt eller nästan all sin. vikt
Senast redigerad av enfindam 2017-10-10 kl. 14:12.
Citera
2017-10-10, 14:15
Medlem
Hon är nog körd på de flesta plan. Hon har liksom blivit någon man skämtar om, och det är ju ingen som vill ha en sådan som ska uppträda, göra kokbok eller fronta en vara.

Det enda möjliga hon kan jobba med är radiopratare eller programledare. I detta fallet finns det ju faktiskt en programidé som räddar upp det och prata kan hon ju uppenbarligen. Samt lockar diverse tittare.
Citera
2017-10-10, 14:16
Medlem
Nu jävlar är Tunnan på topp självcentreringen måste vara total i hennes värld. Eftersom hon ofta tjatar om karma skall drabba de som är dumma dvs de som inte gör som fanskapet vill. Så nu är det bara att vänta på att karma slår till mot Anna någon katastrof inträffar alltid när hon får lite flyt.
Citera
2017-10-10, 14:17
Medlem
Citat:

jag undrar det samma och det framgår inte i intervjun
Citera
2017-10-10, 14:19
Medlem
ord o inga visor

http://www.gp.se/n%C3%B6je/anna-book...oser-1.4715117
Citera
2017-10-10, 14:36
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Hon skulle kunna försörja sig livet ut genom att bli en del av ICAs varumärke, medverka i erotiskt laddad reklam tillsammans med ICA-Stig eller ha en egen ICA serie "Kuken i fittan på ICA" med Anna Book. En ICA-Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in