2021-09-25, 22:10
Medlem
En fråga utifrån kommandorans text till sista bilden….
Exakt vilket umgänge är det hon precis plockat bort sig själv ifrån?? Har hon något umgänge överhuvudtaget?? 🤔🤔🤔🤔
Citera
2021-09-25, 22:11
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Såååå!!!
Har vi någon som vågar sig på en kvalificerad gissning på Vem i Annas universum som varit dum o gällande Vad?
Kan tänka mig ett pris till den bookoman som visar sig ha rätt gissning!
Om vi låter bli att spekulera så kommer hon tids nog, på ett eller annat vis, att berätta för oss vem vederbörande är.
Citera
2021-09-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
En fråga utifrån kommandorans text till sista bilden….
Exakt vilket umgänge är det hon precis plockat bort sig själv ifrån?? Har hon något umgänge överhuvudtaget?? 🤔🤔🤔🤔

Förmodligen väldigt lite nära umgänge kvar annat än med folk som medger ömsesidigt utnyttjande som jag misstänker att tex My gör. Vi ska gissa och spekulera om hennes liv. Det är hennes hela avsikt att känna sig som en vinnare fast hon egentligen inte är det. Gud-jag måste sluta låta mig bli triggad av narcissister
Senast redigerad av Omniman 2021-09-25 kl. 22:25.
Citera
2021-09-25, 22:21
Medlem
Tittar på hennes story på IG.

Hon är inte frisk någonstans.

Hade min mor betett mig på det där viset på sociala medier så vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

En propp har gått, och där är ännu ett svar till varför hon aldrig mer kommer att få uppträda - bortsett från i hennes eget garage.
Citera
2021-09-25, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed

Hade min mor betett mig på det där viset på sociala medier så vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

En propp har gått, och där är ännu ett svar till varför hon aldrig mer kommer att få uppträda - bortsett från i hennes eget garage.
Samtidigt så river sonen runt och ska möblera om, mäter och ja, jag finner inga ord
Citera
2021-09-25, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Samtidigt så river sonen runt och ska möblera om, mäter och ja, jag finner inga ord

Helt sanslöst.

Hur kommer det sig, mån tro, att Anna inte följer sin son på Instagram?
Citera
2021-09-25, 22:35
Medlem
Citat:
Helt sanslöst.

Hur kommer det sig, mån tro, att Anna inte följer sin son på Instagram?
Han kan ha blockat henne? Jag har känslan av att hon inte vet alla saker som han avslöjar indirekt eller direkt, för den delen..då skulle hon explodera..
Hon har tittat in till honom och kikat och tror väl att han bara snackar med polarna.. det verkar vara många äldre tanter som följer pojken..
Citera
2021-09-25, 23:25
Medlem
Citat:
Han kan ha blockat henne? Jag har känslan av att hon inte vet alla saker som han avslöjar indirekt eller direkt, för den delen..då skulle hon explodera..
Hon har tittat in till honom och kikat och tror väl att han bara snackar med polarna.. det verkar vara många äldre tanter som följer pojken..

Han är ju lite visserligen lite eljest men nog måste han fatta att hon får reda på vad han lägger ut på sina lives på något sätt. Han avslöjade ju att deras segunda casa ägs av farfar för flera år sen och Bloggbevakning lade ut videon på YT. Så jävla dum är väl inte ens han…eller…
Citera
2021-09-25, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Han är ju lite visserligen lite eljest men nog måste han fatta att hon får reda på vad han lägger ut på sina lives på något sätt. Han avslöjade ju att deras segunda casa ägs av farfar för flera år sen och Bloggbevakning lade ut videon på YT. Så jävla dum är väl inte ens han…eller…
Jag såg honom mäta in att skrivbordet skulle få plats bakom dörren, det skulle gå att öppna nästan helt... utan en tanke på att ett skrivbord även har ett djup.. han gick väl bygg? Säger att han är snickare.. pga corona så är just snickare fullbokade, det borde finnas massor av snickarjobb. Han säger ju att han är spanjor, då kan han väl hänga med polackerna och irländarna som drar runt på gatorna och utför diverse tjänster?
Citera
2021-09-25, 23:35
Medlem
Citat:

Det är obehagligt att se en kvinna på 51 år bete sig som Anna gör. Alltid skall hon säga att folk gör henne illa och tror att folk bryr sig. Det som vi ser är att hon är sjuk och hennes familj är så medberoende att de inte gör något åt saken.Det enda stället hon får uppträda är hemma i sovrummet, ingen kommer mer att anlita henne." Hennes kanal tv 4" tog farväl av henne med att förnedra henne. Detta springande på Cicciotto måste vara fruktansvärt för dem som jobbar där . Hon vill säkert ha gratis varje vecka, de kommer att tröttna som alla andra gjort.
Citera
2021-09-25, 23:38
Medlem
Citat:
Jag såg honom mäta in att skrivbordet skulle få plats bakom dörren, det skulle gå att öppna nästan helt... utan en tanke på att ett skrivbord även har ett djup.. han gick väl bygg? Säger att han är snickare.. pga corona så är just snickare fullbokade, det borde finnas massor av snickarjobb. Han säger ju att han är spanjor, då kan han väl hänga med polackerna och irländarna som drar runt på gatorna och utför diverse tjänster?

Han klarade inte byggprogrammet pga matten utan gick klart på fordon Så snickare är han inte i så fall.
Senast redigerad av Omniman 2021-09-25 kl. 23:45.
Citera
2021-09-25, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är obehagligt att se en kvinna på 51 år bete sig som Anna gör. Alltid skall hon säga att folk gör henne illa och tror att folk bryr sig. Det som vi ser är att hon är sjuk och hennes familj är så medberoende att de inte gör något åt saken.Det enda stället hon får uppträda är hemma i sovrummet, ingen kommer mer att anlita henne." Hennes kanal tv 4" tog farväl av henne med att förnedra henne. Detta springande på Cicciotto måste vara fruktansvärt för dem som jobbar där . Hon vill säkert ha gratis varje vecka, de kommer att tröttna som alla andra gjort.
Vem var det som firades på restaurangen, när hon passade på att komma med lite praliner? Jag skäms
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in