2021-06-14, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Hittade för 43£.
https://www.louisvuittonreplica.to/p...gram-bracelet/

De heter Luisvuittonreplica. Alltså säger de redan i namnet att det är kopior
Citera
2021-06-14, 10:58
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Googlade lite snabbt och det billigaste armbandet kostade ca 2600kr
Har jag missat nå't?
Det är väl inget konstigt att ge en nybakad student en present för ett par tusenlappar? och att studenten blir glad för det?
Citera
2021-06-14, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Har jag missat nå't?
Det är väl inget konstigt att ge en nybakad student en present för ett par tusenlappar? och att studenten blir glad för det?

Nä då jag svarade bara på frågan om vad ett armband från Vuitton kan kosta. Anna skrev dessutom att Vanessa skulle få en present som egentligen var för dyr men det var hon värd
Citera
2021-06-14, 12:31
Citat:
Nä då jag svarade bara på frågan om vad ett armband från Vuitton kan kosta. Anna skrev dessutom att Vanessa skulle få en present som egentligen var för dyr men det var hon värd
Så V ska stå i tacksamhetsskuld till sin fina mor.
Citera
2021-06-14, 12:50
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
1. Skramliga 2-glasfönster utan tätningslister.
2. Sprickor i skorstenen efter häftigt eldande
3. Det svarta i taken i källaren (mögel?)
4. Trädäcket som inte skötts om
5. Halvfärdiga byggen (garage och lekstuga)
6. Växterna tar över mer och mer av tomten
7. Anna klarar inte trappor länge till
8. Målning armeringsjärnsstaketet
9. Målning fönster (om ej byte)
10. Alla vitvaror + värmepumpen (åtm service)
11. Svärfars pengar slut
Osv
Börjar likna en pundarkåk.
Citera
2021-06-14, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Kanske det 🤷🏼‍♀️ Annas tänk runt i princip allt är svårbegripligt
Citera
2021-06-14, 13:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Anna måste ju också ha fått nåt. Hon som slet med förberedelser så hon svimmade. För tungt med trimmern?
Utan Anna hade det inte varit mycket till fest.
Citera
2021-06-14, 13:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja? Det var ju Anna som hjälpte henne med skolarbetet och körkortsteorin.
Citera
2021-06-14, 16:55
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Har jag missat nå't?
Nä, det är inget fel i det. Helt normalt. Men hade det kostat 100.000 hade nog många höjt på ögonbrynen. Bara hänglås från LV kostar 5.000 kronor.

Kom att tänka på en annan kul detalj. I granntråden om Mona Sahlin - i samband med den där husaffären - var det någon som la märke till ett halsband hon bar offentligt. Det var som ett litet lås och skulle tydligen symbolisera att man var sexuellt undergiven. V är nog lite för ung för att ha hunnit hitta någon fetish än, men det hade varit kul om hon omedvetet gått omkring och signalerat något hon inte hade en aning om.
Citera
2021-06-14, 17:15
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Häftig gräsmatta. Ska dom hässja och sälja hö efter sommaren? Man blir väldigt brun under slåtter. Gratis.

Vad tyckte Partyland om trädgården? Grät dom när dom åkte därifrån?

https://i.imgur.com/etfNwsK_d.webp?m...idelity=medium

Det behöver ju inte vara gräsmattan, det kan ju vara en dikesrenen längst vägen eller något liknande.. Men det är roligare att tro på att hela gräsmattan ser ut som en illa skött slåtteräng. Var det Anna Books egen bild? Komiskt att hon har så dålig koll att hon inte utför någon form av självcensur innan hon lägger ut grejer på nätet.

Om Anna ordnar med mat och underhållning (A, B, C) och bjuder in trådskribenterna till ett jobbkalas skulle Suckunge kunna förvandlas från den fula ankungen till den vackra svanen på nolltid. Jag hade lätt kommit. Vad tror du om det Anna?
Citera
2021-06-14, 17:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard

Det behöver ju inte vara gräsmattan, det kan ju vara en dikesrenen längst vägen eller något liknande.. Men det är roligare att tro på att hela gräsmattan ser ut som en illa skött slåtteräng. Var det Anna Books egen bild? Komiskt att hon har så dålig koll att hon inte utför någon form av självcensur innan hon lägger ut grejer på nätet.
Det var från F:s Instagram. Och det är inne på tomten, känner igen grannhuset.
Dom är så vana att se eländet så dom tänker inte på hur bilden uppfattas. Trimmern låg ju där synligt.
Långgräset syntes även på bilder där grannarna snubblar fram på den röda mattan.

Glöm inte Annas jättelånga naglar på sjukhusbilden när hon visat sina klippta i en live dagarna innan. Alla saknar tänkarmössa.
Citera
2021-06-14, 17:35
Medlem
Nån som såg hennes live idag?

Jag såg några korta snuttar. Dels när hon surnade till över att bl a fått frågan om hur hon försörjt sig nu under pandemin, trots att hon själv nyss pratat just om svårigheterna i branchen under pandemin, hon hade minsann ingen redovisningsplikt så sådana frågor går hon förbi! Dels när hon pratade om hur tillfreds hon är med sig själv och sin kropp. Och dels när hon pratade om BL, om hur hon satte Runar på plats och hur det var så mycket skitsnack bland de andra men då gick hon iväg och rakade "fiffi" eller tvättade sina kläder..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in