Citat:
Vi vet ju inte riktigt hur Annas relation var till K:s mamma, och kanske K ville ha henne där ... Men med tanke på hennes tidigare besatthet typ av begravningar och sånt så är det klart man funderar lite. Vad gäller buketten skriver hon kistbukett och inte handbukett, så det behöver inte vara något tokigt med det heller. Utöver det ovanliga att liksom ha den med sig, de brukar normalt beställas till platsen liksom.
Jag hoppas verkligen dokumentationen på sociala medier blir värdig, helst ingen alls ... För en gångs skull.
Jag hoppas verkligen dokumentationen på sociala medier blir värdig, helst ingen alls ... För en gångs skull.
Sant, men hade Annan någon relation till K alls förrän de skildes? Jag fick i alla fall känslan av att Alban och Anna fick lite förnyad kontakt när hon bad honom lägga ut en platta på Spotify. Det var väl ett år sedan? Eller två? Känslan var att de då inte hade haft kontakt på år och dar. I alla fall inget hon nämnt på Insta. och hon brukar ju nämna sånt på Insta som handlar om kändisar hon känner.
Helt plötsligt sitter Kin och My i Annas soffa och smider planer för framtiden. Som om de tre varit bästisar i hela livet. Ska jag vara ärlig visste jag inte ens om att Alban var gift och hade barn. Helt plötsligt ska Alban och Kin skilja sig. Under en mycket kort period hänger Alban med My, Jonas, Anna o Roberto. Utan Kin. Kanske ville han berätta sin historia? Sedan dess har de inte pratat med varandra. Kin har varit mer närvarande i Annas liv. Men jag tror inte de känner varandra så bra egentligen. Att Anna skulle ha haft en relation med Kins mamma ser jag som uteslutet. Kanske var hon med på något påskfirande? Ni vet den där påskfesten där My var med fast det var fejk och hon inte var med och Anna sjöng karekoe och ingen vet om det var fejk eller inte? Så, nä, de kände inte varandra.