2021-10-05, 11:55
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
”Knas med mitt stressminne just nu”. ?????
Hon är arbetslös sedan en längre tid och har deltagit i ett program några minuter, därefter har hon stressrelaterade skador på minnet.
En spark i magen på dom som verkligen har stressrelaterade skador!
Stress?! Stressminne?! Över att hon inte var hedersgäst i programmet, när hon faktiskt nästan dött och återuppstått.. och hon har faktiskt såna smärtor och problem med pco och skäggväxt... håriga ben, hon som nästan inte har hår på benen? Fick hon inte den spanska pälsen?
Citera
2021-10-05, 11:56
Medlem
Efter de lämnat bullarna så stannade de kvar och åt tillsammans med personalen.
Den som har sociala skills vet att erbjudandet om mat ska man tacka nej till.
Hon är som en kackerlacka som ingen kan bli av med.
Och så hör man Den efterblivne maken säga:" Men gud va snällt" När gratispizzan kommer på bordet och Anna med sin gulablend-hesa röst som kraxar "grazie"
Fy fan vilket patrask
Citera
2021-10-05, 11:57
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon påstår också att hon känner ”leda över att överviktsproblemet fortfarande är ett så stort samtalsämne i hennes liv”.
Jo men självklart!!! Det måste absolut vara därför hon satt i TV och pratade övervikt och gbp igår.
Ja hon blev säkert tvingad. Hotad.
Och hon ser ingen som helst motsättning mellan att själv älta sin vinst i BLVIP och att andra tar upp vikten i sina frågor på liven.
Citera
2021-10-05, 12:01
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja hon blev säkert tvingad. Hotad.
Och hon ser ingen som helst motsättning mellan att själv älta sin vinst i BLVIP och att andra tar upp vikten i sina frågor på liven.
Alltså att hon lackar ur på att andra tar upp det … fast hon själv gör det hela tiden.
Citera
2021-10-05, 12:18
Medlem
TPLs avatar
"Efter bion 🎥🍿Hjälpte vi @feliciabook med att överraska sin chef @ejube_davidsun och kollegorna på @cicciottosigtuna med Kanelbullar och croissanter från henne ( som egentligen skulle ha varit Wienerbröd 🤦‍♀️ jag kunde inte läsa innantill 😂 något är faktiskt knas med stressminnet just nu 🙈 ) Men OJ så glad han och alla andra blev över hennes handling ❤️ "

Varför kunde inte Felicia själv överlämna något och varför över huvud taget komma med gåvor till chefen?
Ska Anna komma med små överraskningar varje vecka nu, nästa gång med något från Vanessa.
Hon skrev också nåt om att sjunga och dansa där.
Den där Ejube förlorar kunder på det här eller så går folk dit och äter nåt litet och billigt för att se Anna live.
Citera
2021-10-05, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Efter bion 🎥🍿Hjälpte vi @feliciabook med att överraska sin chef @ejube_davidsun och kollegorna på @cicciottosigtuna med Kanelbullar och croissanter från henne ( som egentligen skulle ha varit Wienerbröd 🤦‍♀️ jag kunde inte läsa innantill 😂 något är faktiskt knas med stressminnet just nu 🙈 ) Men OJ så glad han och alla andra blev över hennes handling ❤️ "

Varför kunde inte Felicia själv överlämna något och varför över huvud taget komma med gåvor till chefen?
Ska Anna komma med små överraskningar varje vecka nu, nästa gång med något från Vanessa.
Hon skrev också nåt om att sjunga och dansa där.
Den där Ejube förlorar kunder på det här eller så går folk dit och äter nåt litet och billigt för att se Anna live.
Pizza och kanelbullar. Tack för svar.

Jag såg Anna Book hos Malou och jag undrade hur man kan bli fet efter en magsäcksoperation. Nu har jag svaret. Lite kanelbullar och Pizza har många kalorier. Lite sallad och någon protein har lite kalorier. Varför är inte Anna Book informerad om detta när både Malou och en läkare tar upp vår tid?
Citera
2021-10-05, 12:29
Medlem
Jag känner mig väldigt perplex inför att Anna är så ofta på döttrarnas arbetsplats. De kommer ju inte att få jobba kvar där om det här ska fortsätta.

Men det är kanske det hon vill? Hon är ju inte så generös mot sina barn. Alls. Eller tror hon att hon är så härlig så ägaren och andra anställda tycker att hon är så härlig? Fattar ingenting av det där springande. Och bjuda saker är ju också jättekonstigt. Hur stor/liten är den här restaurangen?
Citera
2021-10-05, 12:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Jag känner mig väldigt perplex inför att Anna är så ofta på döttrarnas arbetsplats. De kommer ju inte att få jobba kvar där om det här ska fortsätta.

Men det är kanske det hon vill? Hon är ju inte så generös mot sina barn. Alls. Eller tror hon att hon är så härlig så ägaren och andra anställda tycker att hon är så härlig? Fattar ingenting av det där springande. Och bjuda saker är ju också jättekonstigt. Hur stor/liten är den här restaurangen?
Felicia och Ejube är väl ett par enligt tråden. Anna ser nog alla som en enda stor familj och hon kan säkert tänka sig att sjunga i utbyte mot mat.
Anna påminner väldigt mycket om dom där spanska tanterna i "Sällskapsresan".
Citera
2021-10-05, 12:37
Medlem
Såg henne hos Malou!

Hon ser ju grotesk ut! Snacka om viktökning som spårat fullständigt.

Inte ens en magsäcksoperation hjälper. Hon fortsätter frosseriet ändå.
Citera
2021-10-05, 12:54
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Pizza och kanelbullar. Tack för svar.

Jag såg Anna Book hos Malou och jag undrade hur man kan bli fet efter en magsäcksoperation. Nu har jag svaret. Lite kanelbullar och Pizza har många kalorier. Lite sallad och någon protein har lite kalorier. Varför är inte Anna Book informerad om detta när både Malou och en läkare tar upp vår tid?
Fast så många år efteråt kan man ofta äta stora mängder mat igen, man kan succesivt vänja tarmen att ta emot mer mat. Så har man inte använt tiden efter ingreppet till att sätta bra varaktiga vanor så åker man gärna dit igen.
Citera
2021-10-05, 12:55
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Såg henne hos Malou!

Hon ser ju grotesk ut! Snacka om viktökning som spårat fullständigt.

Inte ens en magsäcksoperation hjälper. Hon fortsätter frosseriet ändå.
Här gömdes ju ändå kroppen bakom bordet.
Citera
2021-10-05, 12:58
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Fast så många år efteråt kan man ofta äta stora mängder mat igen, man kan succesivt vänja tarmen att ta emot mer mat. Så har man inte använt tiden efter ingreppet till att sätta bra varaktiga vanor så åker man gärna dit igen.
Överviktskirurgi har ändå ett bra långsiktigt resultat över lag jämfört med de flesta andra viktminskningsmetoder, men det gäller såklart att använda hjälpen ingreppet ger på rätt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in