2021-05-29, 14:59
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
https://pasteboard.co/K454lMb.jpg
Anna är stolt över att hon lyckats göra piroger själv, hennes minikickstart efter krisande beror säkert på att My inte gett Anna tillräckligt med uppmärksamhet, så My fick ta sig tiden att överraska Anna med ett hembesök.
Kom My med kakorna, eller är det faltiskt så att Anna har högst troligtvis fulladdat skafferi med sådant i hemmet?

Anna lägger upp nästan identiskt inlägg som My, där ordet catch-up används av dem båda...
Var det Anna som härmade My eller?
https://pasteboard.co/K453HMm.jpg
https://pasteboard.co/K4540uJ.jpg

Komiskt med kombon äppelskivor OCH kaffedryck med mjölkskum, kakor och kakor med choklad.
Vi alla vet ju att Anna slukar vanligtvis det som ligger på fatet varje dag, förutom äppelbitarna.
Men i Annas universum gillar hon ju inte godis och sånt..
Hon menar ju på att hon är den som väljer selleridippen framför chipsen och kakorna..
Fan trot...

Ha ha, jag reagerade också över det där. Vem blandar liksom äpplen med småkakor? Det såg ut som en sexåring dukat för dockskåpet ungefär.

Anna verkar ha hamnat i en psykos, eller har jag fel? Hon gör ingenting. Det verkar inte ens som att hon solar längre. Det är bara Roberta som solar nu. Hon fikar med en väninna och det är liksom veckans happening.

Jag tror hon inser att det är kört med huset. Kanske är det kört med Roberto också? Man kan hoppas.

Hon är 50 år och det enda hon kan tänka på är dotterns student. Ja, man köper lite fina kort och skickar till sina nära och kära. Det vill säga Albans och My. Sedan fixar man en pastasallad och snacks och alkohol ovh väntar in gästerna. Dottern får lite silversmycken och det är det. Klart.
Citera
2021-05-29, 15:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ha ha, jag reagerade också över det där. Vem blandar liksom äpplen med småkakor? Det såg ut som en sexåring dukat för dockskåpet ungefär.

Anna verkar ha hamnat i en psykos, eller har jag fel? Hon gör ingenting. Det verkar inte ens som att hon solar längre. Det är bara Roberta som solar nu. Hon fikar med en väninna och det är liksom veckans happening.

Jag tror hon inser att det är kört med huset. Kanske är det kört med Roberto också? Man kan hoppas.

Hon är 50 år och det enda hon kan tänka på är dotterns student. Ja, man köper lite fina kort och skickar till sina nära och kära. Det vill säga Albans och My. Sedan fixar man en pastasallad och snacks och alkohol ovh väntar in gästerna. Dottern får lite silversmycken och det är det. Klart.

Ser ett möjligt sceniaro.. My åt äppelbitarna och Anna vräkte i sig kakor och smulor.
Eftersom Anna hela tiden påtalat att hon äter ingenting, äter som en sparvunge, äter såå lite osv så vore det intressant och få se i smyg Anna äta hos folk.
Tror som Under-Jorden att Anna får miniblackouter eller att Anna äter så fort, vilket feta ofta gör, så att hennes hjärna inte hänger med.
Citera
2021-05-29, 17:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det där fetade fick mig att tänka på det här gamla Sopranoklippet: https://youtu.be/JgnaW63SE4M
När lilla Roberta cyklat iväg öppnas de hemliga gömmorna.
MVH/Gnomegirl.

Jösses, det där kunde vara Anna herself, bara fattigare och i en mindre kåk.
Förstår varför Anna inte ville vara med i "Du är vad du äter", hon måste ha varit Anna Skippers önskegäst eftersom Anna blev tillfrågad 10!! gånger..
Robetto skulle inte skälla ut Anna för att hon äter som en häst, gris och ko tillsammans, men Anna Skipper däremot, hon skulle göra som Sopranogangstern, ifrågasätta och dra ner Annas resårbyxor till knäna och avslöja Annas lögner inför hela svenska folket.
Sånt är ju lite känsligt för Anna för kritik kan ju inte uberkänsliga Anna aldrig ta..
Edit.. Men gärna ge..
https://www.expressen.se/noje/book-o...bantningsbrak/
https://www.expressen.se/noje/anna-b...-anna-skipper/
Senast redigerad av cece123 2021-05-29 kl. 17:34.
Citera
2021-05-29, 19:05
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Förra året vid den här tiden körde hon en live. Hon satt ute på verandan. Helt plötsligt började hon prata med några grannar, då såg man tydligt vilka extremt stora valkar hon hade under armhålorna. Kan bara tänka hur många kg hon gått upp sedan dess..
Tänk då på att hon tidigare opererat bort allt överflödigt. Men det kanske var muskler hon hade i somras, av allt slit med gräsklipparen.
Citera
2021-05-29, 20:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tänk då på att hon tidigare opererat bort allt överflödigt. Men det kanske var muskler hon hade i somras, av allt slit med gräsklipparen.

Det kan alltid komma nytt överflöd, om man som i Annas fall äter upp sig snabbt, tänjer hon ut huden och på det bantar hon snabbt då hänger inte skinnet med speciellt inte om hon fått sträckmärken, blivit äldre och börja tappa hudens elasticitet samt går en längre tid och tänjer ut skinnet.
Så då kommer överflödet återigen fladdra som en vimpel i skyn.
Citera
2021-05-29, 21:02
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Beviset på att Anna läser tråden- jävlar vad trädgårdsarbete de gjort nu då 😂
Gräset var sinnessjukt högt på bilden med gräsklipparen - var nog ett tag sedan det blev klippt. Vi har robot, men man klipper väl ändå 2 ggr i veckan under sommaren för att hålla det kort och fint ni som kör vanlig? Gräset var minst 10 cm högt såg det ut som?

Viktigt att dokumentera på instagram att hennes älskling klipper gräset... det ska väl alla normala människor göra? Nu ska jag lägga ut en story där jag diskar, känns som det är viktigt.
Citera
2021-05-29, 21:43
Medlem
SkogsKexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Gräset var sinnessjukt högt på bilden med gräsklipparen - var nog ett tag sedan det blev klippt. Vi har robot, men man klipper väl ändå 2 ggr i veckan under sommaren för att hålla det kort och fint ni som kör vanlig? Gräset var minst 10 cm högt såg det ut som?

Viktigt att dokumentera på instagram att hennes älskling klipper gräset... det ska väl alla normala människor göra? Nu ska jag lägga ut en story där jag diskar, känns som det är viktigt.

Anna med make gör inte trädgårdsarbete för att de ser att det behövs och att de vill ha en fin utemiljö, utan för att hon läser på Fb att det ska göras. Ska man skratta eller gråta?
Citera
2021-05-30, 07:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKexor
Anna med make gör inte trädgårdsarbete för att de ser att det behövs och att de vill ha en fin utemiljö, utan för att hon läser på Fb att det ska göras. Ska man skratta eller gråta?
Dom vill väl hyfsa till det nu när dom ska ha "studentfest" (gillar inte att det sägs att dom tar studentexamen, den slopades 1968). Nu är det bara att dom gått 2 eller 3 år på gymnasiet (fanns 4-årig teknisk linje också på den gamla goda tiden tror jag).
Kanske det blir slåttergille i september när gräset växt till sig när Anna fyller 60. Eller är det bara 51?

Har familjen råd med "balklänning" till minstingen?
Håller sig dynorna vita fram till festen?
Gjorde Anna annat än tog foton i trädgården?
Varför åkte hon till Uppsala för att handla till festen, hon är ju ambassadör för Sigtuna.
Citera
2021-05-30, 08:26
Medlem
Citat:
Dom vill väl hyfsa till det nu när dom ska ha "studentfest" (gillar inte att det sägs att dom tar studentexamen, den slopades 1968). Nu är det bara att dom gått 2 eller 3 år på gymnasiet (fanns 4-årig teknisk linje också på den gamla goda tiden tror jag).
Kanske det blir slåttergille i september när gräset växt till sig när Anna fyller 60. Eller är det bara 51?

Varför åkte hon till Uppsala för att handla till festen, hon är ju ambassadör för Sigtuna.

Anna är nog vid det här laget ökänd bland affärerna i Sigtuna. Det är nog som i gamla västernfilmer där allting bommar igen när skurken kommer inridandes i staden.
Citera
2021-05-30, 10:09
Medlem
Topgun855s avatar
Roberto och Vannesa tog en biltur igår i en Mitsubishi Outlander. Forden dom har är avställd.

Stolledanos verkar har köpt ny/beg bil.

Hyrespengarna från svärfars lgh i Spanien spenderas frisk.

Kul att dom äntligen klipp gräsmattan! Själv är man inne 5 rundan denna vår.
Citera
2021-05-30, 11:00
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:

Det där med ambassadör var ju något hon hittade på själv. Nu hör man inget om det, det gav väl inte det ekonomiska och materiella utfall som Hertiginnan tänkt sig.
Citera
2021-05-30, 11:00
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka

De har väl inte haft egen klippare tidigare? Va inte grannen över och klippte förra året?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in