2021-09-08, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Men…Antonio gör väl inget fel, eller Det är ju alla andra troll som förstör för honom. Nu är det polisens fel att han vart av med körkortet för Antonio tycker att det är okej att köra med droger i kroppen. Familjen Stolledano är helt jävla fucked up
Familjen är verkligen korkade, hur kan man sitta i en live och berätta sånt som Antonio gör. Roberto har ett jobb men han har inte alla hästar hemma. Felicia har en väldigt otrevlig attityd. Anna är en stor katastrof och har uppfostrat barnen helt galet. Jag tror inte Anna gillar att restriktionerna släpps annars hade hon redan jublat med hundra emoijs, nu kommer hon att skylla på sjukdom.
Citera
2021-09-08, 10:52
Medlem
toyys avatar
Annas instastory fylls av gamla bilder på hennes följares önskan (tack för den nya avataren). Är det bara jag som tycker det ser lite väl misstänkt ut med såpass många väldigt specifika önskningar? T.ex. när hon fick Mello hall of fame-pris, tidningen Okej från 80-talet, hur hon ser ut i solglasögon? Känns som att Anna bläddrat genom hennes bilder och noga valt ut de hon vill visa upp?
Senast redigerad av toyy 2021-09-08 kl. 10:52. Anledning: Missat en parentes
Citera
2021-09-08, 10:57
Medlem
Poisonouss avatar
För övrigt pinsamt tydligt att hon själv skrivit frågorna på sin story, där hennes "följare" ber henne att lägga upp bilder från olika tidpunkter i hennes liv.

https://imgur.com/a/mCtALIR
Citera
2021-09-08, 11:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
För övrigt pinsamt tydligt att hon själv skrivit frågorna på sin story, där hennes "följare" ber henne att lägga upp bilder från olika tidpunkter i hennes liv.

Ja, att stava scen med stort S i början avslöjar henne.
Citera
2021-09-08, 11:13
Medlem
Citat:

Frågornas upplägg och karaktär samt att plötsligt börja ett ord med versal mitt i en mening gör det verkligen pinsamt tydligt att hon skrivit frågorna själv. Åh så pinsamt Anna!! 😩
Citera
2021-09-08, 11:28
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja, att stava scen med stort S i början avslöjar henne.

För att inte tala om överanvändandet av emojis.
Citera
2021-09-08, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toyy
Annas instastory fylls av gamla bilder på hennes följares önskan (tack för den nya avataren). Är det bara jag som tycker det ser lite väl misstänkt ut med såpass många väldigt specifika önskningar? T.ex. när hon fick Mello hall of fame-pris, tidningen Okej från 80-talet, hur hon ser ut i solglasögon? Känns som att Anna bläddrat genom hennes bilder och noga valt ut de hon vill visa upp?
Hon har letat upp bilderna och skriver texten själv. Hon försöker marknadsföra sig på Storys nu när man får vara 300+.
Citera
2021-09-08, 11:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon har letat upp bilderna och skriver texten själv. Hon försöker marknadsföra sig på Storys nu när man får vara 300+.
Pinsamt att heta Anna Book nu, helt bortglömd och inga jobb på gång. Jag tror som nån annan redan skrivit, att hon dammar av nån gammal krämpa som gör att hon inte kan jobba just nu men snart så...
Citera
2021-09-08, 11:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Haha det är så uppenbart att det är hon själv som skriver frågorna. Hon lurar ingen.
Citera
2021-09-08, 12:11
Medlem
Jag börjar fundera på varför sonen är så offentlig helt plötsligt. Han har inte synts till på månader och helt plötsligt är han live varje dag på IG. Är det någon dokusåpa om dem på gång? Tar han droger? Frågetecknen är många.
Citera
2021-09-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toyy

Och så anklagar hon sina följare (troll) för att de inte har några liv när de ställer harmlösa frågar till Stollet !
Citera
2021-09-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Pinsamt att heta Anna Book nu, helt bortglömd och inga jobb på gång. Jag tror som nån annan redan skrivit, att hon dammar av nån gammal krämpa som gör att hon inte kan jobba just nu men snart så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in