2021-09-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Han sa i en live att han blev stoppad för han var invandrare?! Jag måste ha missat något när han benämner sig som invandrare?!

Inte så knepigt eftersom han klär sig och låter som en från förorten.
Citera
2021-09-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Eftersom hon "bokat HELA dagen och inte vet när en tvättmaskin reklameras" fick hon en lucka i sitt hektiska schema och undrade vad hon skulle fylla resten av sin dag med.

Jag gissar att hon använde dödtiden till att äta.

https://www.bildtagg.se/bild/cfev4po0lleh1q8cgtnv63tk
Hur sjutton ska hon hinna med "sitt jobb" som artist med tanke på hur fullt upp hon har hela tiden UTAN jobb?
Citera
2021-09-08, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur länge räcker Annas Tiramisu? Skaplig bit hon lägger upp till My. Står den med i den där Lifesum-appen tro.
My kom över på "mysfika". Slut med all gofika?

https://files.mabra.com/uploads/site...9-810x1409.jpg
Haha jag dör Lifesum-appen! Det kallas för medberoende
Citera
2021-09-08, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Men herrejävlar, vad är det för fel på den där familjen...?

Kan dock tänka mig att det ger spanjorskan vatten på sin kvarn, när restriktionerna lyfts och hon fortfarande inte får några bokningar, så kan hon alltid hävda sig utsatt för rasism...
Han ser sig som en spanjor. Ole’ 🕺🏼💃🏻 Tooket Anna vet om det. Men han är ju baby nr 2 i de famiglia. OCH det ÄR inte Antonios fel! För Annas dumma och fula barn KAN INTE göra något fel. Ska vi säga så! Bam bam bam 😎
Citera
2021-09-08, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Eftersom hon "bokat HELA dagen och inte vet när en tvättmaskin reklameras" fick hon en lucka i sitt hektiska schema och undrade vad hon skulle fylla resten av sin dag med.

Jag gissar att hon använde dödtiden till att äta.

https://www.bildtagg.se/bild/cfev4po0lleh1q8cgtnv63tk

😦 Oo kära hjärtans, kan verkligen höra när Anna ringer och felanmäler den fyraåriga tvättmaskinen som har minst gått två gånger om dagen... och är helt sönder körd.. och nu kräver hon en ny omgående, annars kommer hon att blockidiblockblocka, Åå då blir det inte något skoj att vara säljare 😂😎
Så sorgligt att hon får vänta 😩😨 Aa kommer dom NU...💅💅
Citera
2021-09-08, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😦 Oo kära hjärtans, kan verkligen höra när Anna ringer och felanmäler den fyraåriga tvättmaskinen som har minst gått två gånger om dagen... och är helt sönder körd.. och nu kräver hon en ny omgående, annars kommer hon att blockidiblockblocka, Åå då blir det inte något skoj att vara säljare 😂😎
Så sorgligt att hon får vänta 😩😨 Aa kommer dom NU...💅💅
Tvättmaskinen är bara två år. De flyttade in 2019, hon måste ha misshandlat den så att den gick sönder så fort.
Citera
2021-09-08, 15:24
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Tvättmaskinen är bara två år. De flyttade in 2019, hon måste ha misshandlat den så att den gick sönder så fort.

Kan tänka mig att det blir tomt, tyst och ensamt därute i sommarstugan.

För en så pass sinnessvag individ är nog inte steget långt till att hälla smågrus i tvättmaskinen i desperat jakt på uppmärksamhet.
Citera
2021-09-08, 16:07
Medlem
obscenitets avatar
Nu är My och hon vänner igen iallafall
Får se hur det går då..
Citera
2021-09-08, 16:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Han sa i en live att han blev stoppad för han var invandrare?! Jag måste ha missat något när han benämner sig som invandrare?!
Han ser sig som spanjor och invandrare. Han berättade om att han är 75% spanjor, "jag är mer spansk än svensk". När någon påpekade att han faktiskt är född och uppvuxen i Sverige, svarade han i känd Tookstil att han minsann inte tänkte lyssna på idioter som den följaren.

Han snackade ner svensk mat, och hur mycket han älskar spansk mat.

Han har en tjej på G, som han nu skulle satsa 200% på. Han skulle aldrig mer vara otrogen, lämna alla dumheter bakom sig, och börja ett helt nytt liv. Vi får hålla tummarna att han lyckas med det.
Citera
2021-09-08, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han ser sig som spanjor och invandrare. Han berättade om att han är 75% spanjor, "jag är mer spansk än svensk". När någon påpekade att han faktiskt är född och uppvuxen i Sverige, svarade han i känd Tookstil att han minsann inte tänkte lyssna på idioter som den följaren.

Han har en tjej på G, som han nu skulle satsa 200% på. Han skulle aldrig mer vara otrogen, lämna alla dumheter bakom sig, och börja ett helt nytt liv. Vi får hålla tummarna att han lyckas med det.

Konstigt sätt att se på sig själv såväl pappan och mamman är född i Sverige hur kan man då kalla sig för invandrare?
Citera
2021-09-08, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

I fredagens live skulle han förlova sig med den 27 åriga tjejen från Örebro som hade ett fyra-årigt barn men barnet var som 10 år Jag hoppas tjejen dumpat Antonio ordentligt för han är verkligen riktigt jävla 😱 scary. RETARDED Han skulle spärras in.
Citera
2021-09-08, 17:08
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Konstigt sätt att se på sig själv såväl pappan och mamman är född i Sverige hur kan man då kalla sig för invandrare?

Han menade säkert etnicitet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in