[quote=Coolvid19|78640321]
"Jag tror ju aldrig Anna kan överträffa sig själv, men det här var bland de mest bisarra och sjuka jag har läst."
Tack för detta mycket läsvärda inlägg av dig, Coolvid19!
Jag har dessvärre inte kunnat släppa hennes sanslösa idiotibeteende och skrev ett långt inlägg men nu har det ju gått ett tag och många har skrivit, så jag har försökt ta bort sånt som redan tagits upp men OM det nu ändå blir lite upprepning av vad någon annan redan lagt ut ber jag om överseende.
Anna skriver att det är ”vansinnigt många gånger” hon känt att hon inte orkar … sen har det vänt …
”Det har ofta berott på att det varit någon eller några som skrivit eller sagt något om mig, som har gjort att allt det becksvarta ändå blivit till en ljusare och mer grå ton”.
En ren uppmaning om att folk ska skriva något om henne, så hon blir glad igen.
Hon har alltid blivit utsatt …
”med enbart ett syfte FÖRSTÖRA FÖR MIG! Såra mig. Smutskasta och förtala mig”
Men det är ju hon själv som förstör för sig.
Eller består själva förstörandet i att folk (helt normalt) reagerar på sånt som verkar konstigt?
Att någon frågar? Ifrågasätter?
Ska alla vara tysta?
Vill hon helst, likt Snövits styvmor sitta där och titta in i sin spegel/skärm och ständigt få bekräftat att hon är vacker.
Ingen får säga nåt annat.
Fråga inte och kritisera inte för då … (hot om suicid)
Då och då, särskilt när Anna sitter i skiten, får familjen höra att det är dom som räddar henne, det är bara för deras skull hon fortfarande finns. En vidrig och subtil metod i känslomässig utpressning! Hur självständiga kan barn bli i en sån miljö?
Vågar dom ens bråka med henne, revoltera ...
När Anna tycker att det passa henne, då lägger hon in
”Kärlek & respekt”
Själv är hon inte så respektfull. Minns tydligt när de var i Spanien i somras och V bad att inte bli filmad, och den respektfulla, ödmjuka filmande modern svarade då i text
”Ja (V) jag har alltid och kommer alltid att filma och fota (5 asgarvande smileys) Sånn är mami”
Sån är mami!
”Ta andras skit och bära allt ensam – få den ena bajsmackan efter den andra och ingen gör något för mig.”
OMG! Ingen? Här har vi en otacksam kvinnan med guldfiskminne.
Har hon inte en make som försörjer henne? Har hon inte två vänner som kommer hem till henne då och då? Vad mer kan hon begära, hon har ju blivit osams med alla andra.
F.ö ser hon vilka ”vi” glorifierar och tydligen VET hon någonting som OM vi BARA VISSTE … men hon är tyst.
(Åh Gud så vackert!) (Ett drama, ”Den stängda munnen” i svartsvitt!)
En följare som i en kommentar försökte trösta/ge gott råd blev avsnäst.
Och vi fick veta att det hon (Anna) vet, vet hon för att hon får dyngan SKICKAD till sig på sociala medier, i sin brevlåda och blir taggad och får 100-tals med DM:s.
”så hur ska jag någonsin kunna värja mig?!?!? Ja ja, jag är ändå på ett sätt glad att du och många andra inte förstår för jag önskar inte detta på en enda levande människa. Inte ens idioterna som sänker mig med sin dynga inte ens dom – men sådan är jag.”
Men så ödmjuk hon är!
Hon är glad att vi inte förstår för detta önskar hon ingen, inte ens idioterna …
”men sådan är jag.”
Vilken hjälte.
Hon säger ofta att den som läser på Flashback är sjuk.
Det går ju inte att kommunicera med henne för man blir blockad direkt men ofta känns det som att man behöver ventilera hennes tokerier med någon och då blir det i ett sådant här forum. Ett diskussionsforum. Inget Anna har rätt att styra över.
Och är det någon/några som hon ska betrakta som sjuka så är det väl den/dom som förser Anna med ”Dyngan” och det hon kan och borde göra är att lämna in allt material till polisen och anmäla för tex ofredande eller trakasserier. Eftersom att hon får detta både via sociala medier och fysisk postlåda kan det ju finnas möjlighet att få tag på "sjuklingen".