2021-09-08, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Inget om det än nej. Hon har en frågestund på IG ikväll där folk får be henne posta en bild från ett visst datum eller tillfälle.

Pandemin har ju varit en briljant ursäkt för henne att skylla sin brist på jobb på. Tror nästan att hon tycker det är synd att restriktionerna tas bort för det betyder ju att hon inget har att skylla sin arbetslöshet som artist på längre.
Det tror jag också, att hon gärna hade velat ha kvar restriktionerna……för hur ska hon nu bortförklara att hon inte uppträder? Ojojoj så arg hon var i det berömda IG-inlägget ” jag har rätt att utöva mitt jobb!!”
Bara att sätta igång nu Anna!
Citera
2021-09-08, 01:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Inget om det än nej. Hon har en frågestund på IG ikväll där folk får be henne posta en bild från ett visst datum eller tillfälle.

Pandemin har ju varit en briljant ursäkt för henne att skylla sin brist på jobb på. Tror nästan att hon tycker det är synd att restriktionerna tas bort för det betyder ju att hon inget har att skylla sin arbetslöshet som artist på längre.

Johorå, snart kommer sjukdomar att radas upp som ursäkter.
Sedan kommer det att vara konflikter, vilket leder till uteblivna jobb, andras fel såklart...
Tex Harrys .. "Av personliga själ", eller Bingolotto.. Anna blev ju hastigt sjuk inför de sjungande medelålders producenttwinsens Ylva&Lindas efterlängtade premiäruppträdande på TV med Anna

Eftersom Anna är så hett eftertraktad kommer hon snart få sina tre uppdrag för året..
Fångarna.. , något lekprogram och eeh
Citera
2021-09-08, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Någon borde gratulera henne för att hon ÄNTLIGEN får uppträda igen

Vore ju underbart! Ser framemot hennes fyllda arenor +300. 👏🏼

Hon som har taggat alla yngre män som är ropet just då, typ vilja ha en ”duette” med Darin osv.. Tyckte Anna var liiite feg när hon hyllade Benjamin I..
Citera
2021-09-08, 07:15
Medlem
DoktorNos avatar
Eftersom hon "bokat HELA dagen och inte vet när en tvättmaskin reklameras" fick hon en lucka i sitt hektiska schema och undrade vad hon skulle fylla resten av sin dag med.

Jag gissar att hon använde dödtiden till att äta.

https://www.bildtagg.se/bild/cfev4po0lleh1q8cgtnv63tk
Citera
2021-09-08, 07:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Har hon skrivit något på IG om att restriktionerna nu äntligen försvinner? Är blockad så kan inte se själv…..
Nix ingenting ännu, men det lär komma.
Citera
2021-09-08, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Sedan kommer det att vara konflikter, vilket leder till uteblivna jobb, andras fel såklart...
Tex Harrys .. "Av personliga själ", eller Bingolotto.. Anna blev ju hastigt sjuk inför de sjungande medelålders producenttwinsens Ylva&Lindas efterlängtade premiäruppträdande på TV med Anna

Eftersom Anna är så hett eftertraktad kommer hon snart få sina tre uppdrag för året..

När skylla Anna uppträda med Ylva & Linda?
Citera
2021-09-08, 08:31
Citat:

Den där jätteviktiga allvarliga operationen kommer nog sätta stopp för henne🙄
Citera
2021-09-08, 08:33
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han skulle först skriva ett långt brev och förklara att han behöver ha körkortet.
Om det inte hjälpte, skulle han fortsätta köra i alla fall.

Glömde berätta att han talade en del om sin "självbiograf". Den skulle bli på 300 sidor, och han hade redan kommit en bit på vägen, dvs 2 sidor 😂 (Han visade stolt upp de två sidorna).
Jag såg hans långa tunga start... wtf
Kan inte någon av hans vänner tala om att det är viss skilnad på en biograf och en biografi?😂
Citera
2021-09-08, 09:19
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
När skylla Anna uppträda med Ylva & Linda?

Anna skulle ha gjort ett framträdande av den nya versionen av Ett julkort från dig som Ylva & Linda producerade julen 2019: https://www.youtube.com/watch?v=-MrKhMbkK7I

Anna tog som bekant lägligt en Instagrampaus och ställde in Bingolottoframträdandet plus ett framträdande på något förortsköpcenter (dock har jag för mig att Ylva & Linda framförde där ändå). Sedan dess har vi inte hört om dom mest fantastiska och underbara tvillingproducenterna som skulle väcka Annas sångkarriär i liv igen.
Citera
2021-09-08, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nix ingenting ännu, men det lär komma.

Att restriktionerna lättar är säkert en av hennes största fasor. Hon har tidigare kunnat skylla hennes ”avbokade uppdrag” på restriktionerna, men vad ska hon nu skylla på?
Citera
2021-09-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det tror jag också, att hon gärna hade velat ha kvar restriktionerna……för hur ska hon nu bortförklara att hon inte uppträder?

Detta är exakt min tanke också - i ett och ett halvt års tid har hon kunnat skylla på restriktionerna. Hon tänker säkert för fulla muggar på vad hon skall skylla på hädanefter.
Citera
2021-09-08, 10:11
Medlem
Citat:
😆😆😆
Allvarligt ..Anna borde ta honom i örat låsa in honom på pojkrummet och ta ifrån honom mobil, bilnycklar och rumsnyckel för resten av hans liv...
Direkt när sonen börjar med sitt livande
h a g l a r det dumheter från den lille gossen.
Äpplet faller inte långt ifrån..
Men…Antonio gör väl inget fel, eller Det är ju alla andra troll som förstör för honom. Nu är det polisens fel att han vart av med körkortet för Antonio tycker att det är okej att köra med droger i kroppen. Familjen Stolledano är helt jävla fucked up
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in