2016-09-30, 08:22
Medlem
Dom där barnen hon har. Hon storbölar när den äldsta som är typ 25 åker hem tidigare från semestern och de ska vara ifrån varandra 2 veckor. Hon tvingar sin 16-åring att pussa sin mamma. 14- och 16-åringen har tydligen aldrig varit ensamma utanför gården (?!). Och för ett tag sen gick Anna med 14-åringen och såg barnfilmen "Siv sover vilse".

dom där stackars ungarna alltså. Norman bates mamma var förmodligen mindre överbeskyddande.
Citera
2016-09-30, 11:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Dom där barnen hon har. Hon storbölar när den äldsta som är typ 25 åker hem tidigare från semestern och de ska vara ifrån varandra 2 veckor. Hon tvingar sin 16-åring att pussa sin mamma. 14- och 16-åringen har tydligen aldrig varit ensamma utanför gården (?!). Och för ett tag sen gick Anna med 14-åringen och såg barnfilmen "Siv sover vilse".

dom där stackars ungarna alltså. Norman bates mamma var förmodligen mindre överbeskyddande.

"Siv sover vilse" med en fjortonåring? Stackars barn. Sonen måste även ha hjälp av mamma när han blöder näsblod. Sen att aldrig ha lämnat dem själva är också sjukt, är man 14 och 16 klarar man sig själva en helg om det skulle vara så.
Citera
2016-09-30, 15:21
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:

Skulle inte förvåna mig det minsta om hon blir arg på barnen om dom gör nått utan henne.
Hon verkar kväva barnen och den minsta kommer få det svårt att bli självständig då Anna säkert kommer ge henne dåligt samvete om hon skulle vilja göra nått med kompisarna.
Citera
2016-09-30, 15:38
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Skulle inte förvåna mig det minsta om hon blir arg på barnen om dom gör nått utan henne.
Hon verkar kväva barnen och den minsta kommer få det svårt att bli självständig då Anna säkert kommer ge henne dåligt samvete om hon skulle vilja göra nått med kompisarna.

Man kan undra hur mycket "frihet" unga Anna hade. Och Anna, tänk på att andras barn är ute på och vid vägarna. Ge fan i att periscopa i bilen.
Citera
2016-09-30, 15:53
Medlem
emma80s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
"Siv sover vilse" med en fjortonåring? Stackars barn. Sonen måste även ha hjälp av mamma när han blöder näsblod. Sen att aldrig ha lämnat dem själva är också sjukt, är man 14 och 16 klarar man sig själva en helg om det skulle vara så.
Föräldraparet (som konstant hållit sina tre vuxna barn hemma genom att skrämma upp dem om världen utanför tomtgränsen) i filmen "Dogtooth" framstår plötsligt som normala i sitt förhållande till barn i jämförelse med Anna Book.

Nu har jag inte hört talas om "Siv sover vilse", men den låter inte som en film som mitt 14-åriga jag hade velat gå med morsan på. Och näsblod är ju inte så jäkla svårt att som tonåring få stopp på själv. Kan man heller inte ta att ens 25-åring åker hem till Sverige för lite egentid, utan att bryta ihop, då borde man nog ha släppt lite på taget om kidsen redan för ett antal år sedan.
Citera
2016-09-30, 17:41
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Föräldraparet (som konstant hållit sina tre vuxna barn hemma genom att skrämma upp dem om världen utanför tomtgränsen) i filmen "Dogtooth" framstår plötsligt som normala i sitt förhållande till barn i jämförelse med Anna Book.

Nu har jag inte hört talas om "Siv sover vilse", men den låter inte som en film som mitt 14-åriga jag hade velat gå med morsan på. Och näsblod är ju inte så jäkla svårt att som tonåring få stopp på själv. Kan man heller inte ta att ens 25-åring åker hem till Sverige för lite egentid, utan att bryta ihop, då borde man nog ha släppt lite på taget om kidsen redan för ett antal år sedan.

Anna är ju spanjorska. Matmor, mamma och la familia is the shit. Hennes signum, liksom. Det kan och får ni väl inte ta ifrån henne?
Citera
2016-09-30, 17:55
Medlem
Det känns som att skälet att de gick på Siv sover vilse (ja, vilken tonåring vill frivilligt se den) var att Anna var bjuden och det kunde ju liksom bli foton i Hänt Extra eller så. Antagligen blev hon bjuden eftersom hon har "barn" under femton hemma? Hon passar väl på när det bjuds och man kan synas, för när var hon senast bjuden på vuxenbio av en festfixare?
Citera
2016-09-30, 21:04
Medlem
achtung! achtung! Instagramkontot är öppet, äntligen.
Kvällen är räddad
Citera
2016-09-30, 22:33
Medlem
outofcases avatar
Hon ska va med på idol nu??????
Citera
2016-09-30, 23:03
Medlem
outofcases avatar
Jag såg precis anna rappa,:_/

Varför börjar hon bryta .???
Citera
2016-09-30, 23:05
Medlem
SvinFullGreks avatar
Slog precis på Tv:n och fick se en rappande Anna Book på det här skit programmet kallat Idol.

Genomgick inte abc-horan en operation för sin groteska fettma?
Citera
2016-09-30, 23:16
Medlem
Flor-Idas avatar
My God. Hon gjorde bort sig i vanlig ordning. Programledarna fick säga till henne flera gånger att hålla klaffen så andra fick svara på sina frågor. Förstår verkligen att INGEN står ut med att umgås med henne. Hua.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in