2016-12-20, 19:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Nej, hon är ~ övertygad om sin egen förträfflighet. Jag är ingen ridexpert, men det är tamigfan ingen graciös syn att se ~Anna~ på hästens rygg. Men så kanske alla ser ut när de rider.
#tequiero #miamor ~~

Hon kan stå still så länge den snälla hästen gungar fram i en mycket stillsam galopp. Så fort hästen travar far hon omkring som en vante i storm. Skulle hästen konstra det minsta, vilket normala hästar gör emellanåt, skulle hon åka i backen direkt. Därför får hon ju bara rida de hästar som är introverta och aldrig skulle reagera på något.
Citera
2016-12-20, 20:28
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Åååååh nu är hon på Periscope och galer återigen om något sensationellt som hon "inte kan gå in på". Hon har fått upprättelse men kan inte berätta om det mer, suck. Hon påstår att hon vill ta saker och ting privat med den det berör innan hon "går offentligt" men alltså allt hon vill är ju att locka tittare till sitt Periscope. Plus att hon periscopar när hon kör bil, idiotiska tant.

Hon får väl mellanakten i mellofinalen. Kör en technoversion av Samba Sombrero.
Citera
2016-12-20, 20:45
Medlem
Jag tror att Lilla Anna har fått ett erbjudande från La Scala i Milano. Hon skall göra Turandot..
Citera
2016-12-20, 20:57
Medlem
anna book hon bara gråter jämt lol
Citera
2016-12-20, 22:08
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Åååååh nu är hon på Periscope och galer återigen om något sensationellt som hon "inte kan gå in på". Hon har fått upprättelse men kan inte berätta om det mer, suck. Hon påstår att hon vill ta saker och ting privat med den det berör innan hon "går offentligt" men alltså allt hon vill är ju att locka tittare till sitt Periscope. Plus att hon periscopar när hon kör bil, idiotiska tant.

Anna Book får reda på att köksluckorna var tillverkade av uppskrämd svensk tall och inte #pino #espanone #deanna. Kampen mot nån snickare som hatar henne utan orsak går vidare! #VivaAnna #VivaLeRevolution

Sätter alla mina julklappar/julsprit på att avslöjandet blir mindre spännande än så.
Senast redigerad av Aigis 2016-12-20 kl. 22:11.
Citera
2016-12-20, 23:41
Medlem
William Hainess avatar
Låtsas Anna fortfarande att hon kan prata spanska?
Citera
2016-12-21, 00:02
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

hahahaha

men det där kan hon väl inte ha ljugit om? vet inget mer om anna än hennes instagram men varenda jävla tagg antyder ju att hon är spanjorska
Citera
2016-12-21, 14:35
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Jo det kan hon. Säkert.

För övrigt upprörda känslor på insta, någon påpekade att hon har det bra med familj etc. Lilla Anna tog inte bort kommentaren, hon vill uppenbarligen lufta sina känslor för det är faktiskt jättesynd om henne som inte har någon mamma. Buhu.
Citera
2016-12-21, 14:36
Medlem
Flor-Idas avatar
En följare försöker få Tunnan att se lite mer positivt på tillvaron:

Citat:
animarotto"#ochdetgörförtfarandesåsjuktjävlaontimi tthjärta" Anna,du har en man som älskar dig,du har barn som älskar dig. Uppskatta det,lev i nuet. Inte alla som har familj som du. Många som lider i tystnad. Kram ❤

Det uppskattas INTE:

Citat:
annatoledanobook@gaytenor 🙏🏼 God jul till dig & maken 🎄🎁❤️ @katjaknas 🙏🏼 Tack @susannewollter 🍃🌹🎄 @lotta_1976 😉👍🏼 @animarotto Vet att många lider i tystnad. Men jag är dessvärre inte den tysta typen. Och visst finns det massor med människor som är ensamma. Men jag är fullt medveten om att jag har min man, våra barn, min syster, hennes flickor & många fina goda vänner ~ Och självklart uppskattar jag dom. Och lever i nuet är det enda jag gör, annars hade jag inte levt över huvudtaget. Och det var just smärtan i nuet.....som igårkväll innan jag la mig. Fick mig att känna saknaden efter min mamma aldrig avtar, ska jag be om ursäkt för det? Vara tyst & tacksam bara för att jag fortfarande har min övriga familj? Och visst vet jag att det finns miljontals människor på hela jorden som också känner som jag. Är ytterligare en sak som jag är ytterst medveten om..... Så vad ville du säga med din kommentar & upprepningen utav min # ?!?!?

Tunnan går bananas när någon haft mage att upprepa hennes hashtag
Citera
2016-12-21, 16:04
Medlem
Mitt tips till Anna är om hon läser här. Sätt ett fotografi på mamsen högst upp i julgranen detta år istället för att hänga upp många små på grenar. Finns något plagg kvar är det bara att klä granen med detta? Vet inte om det funkar men värt ett försök. Hur länge sedan är det som mamsen gick hädan?
Citera
2016-12-21, 16:13
Medlem
Ja Tunnans mamma. Tunnamamma var nog den som hela tiden boostade hennes ego den som talade om att hon var något som stod över andra människor, att hon var menad till att bli något stort. Nu vart Anna ingen stor stjärna (vart bara fet)förutom för något år för trettio år sedan det är väl därför Tunnan saknar sin enda sanna supporter.
Citera
2016-12-21, 16:35
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Mitt tips till Anna är om hon läser här. Sätt ett fotografi på mamsen högst upp i julgranen detta år istället för att hänga upp många små på grenar. Finns något plagg kvar är det bara att klä granen med detta? Vet inte om det funkar men värt ett försök. Hur länge sedan är det som mamsen gick hädan?
Det är väl pass 7 år sedan hennes mamma dog. Visst är det slitigt i perioder av sorg, det vet alla som förlorat en nära anhörig och det är många som har gjort det. Anna får sin sorg att bli så enastående och unik. "Ingen i hela Sverige kan sörja som hon" - Ingen kan någonsin ha känt samma djupa sorg som fru T-B tror fru T-B.

Att hålla på med sån't därnt makabert bak- och julgranspyssel av sin avlidna mor är f.ö. ett utmärkt sätt att se till att hålla kvar sorgen och inte gå vidare och det kanske är just det som ligger i fru T-B:s intresse.
Själv saknar jag mina föräldrar gränslöst i perioder, bl.a. vid jul. Men jag är säker på att de skulle komma och hemsöka mig för att se till att jag skärper mig och tar hand om min familj och mitt pågående liv om jag gjorde mammatårta och pappajulgransstjärna. Skulle för övrigt få spunk om sambon gjorde pyssel av sin avlidna pappa i granen. Det blev i så fall ett allvarligt prat med honom om hans sorgprocess med efterföljande telefonsamtal till någon psykoterapeut för samtalsbehandling. Hur står hennes man och syskon ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in