2021-08-31, 08:46
Medlem
Nu förstår man ju att Annas eviga tjat om hennes matlagning och Cooktogether med Anna Book berodde helt på att hon förmodligen försökte få en plats i Sveriges mästerkock VIP.
Citera
2021-08-31, 08:59
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Jamen! Nu är ju Vanessa inget barn

Ännu värre.
Citera
2021-08-31, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är helt galet att lägga ut alla prover och mediciner Vanessa tar på Instagram. Det är ett bevis på att Vanessa är så kuvad så hon inte törs säga ifrån, hon behandlas som ett barn , inte som en kvinna som är myndig. 🤮🤮Anna ,vi vet att du läser här lägg av med att lägga ut något som är privat.Ingen på sociala medier är intresserad av hur hon mår. Berätta det istället för Roberto , hennes syskon och vänner.😱
Vänner har hon inga.
Citera
2021-08-31, 09:27
Medlem
Citat:
Vänner har hon inga.
Jag menade Vanessas vänner.
Citera
2021-08-31, 09:50
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
En 19-åring som orkar äta, dricka och duscha ska rimligen inte behöva ta upp en massa tid från sjukvården för en förkylning. Jag är övertygad om att det är Anna som tjatar och kräver all denna uppmärksamhet. Jag bettar mitt fb-konto på att Vanessa är på benen om ett par dagar. Annas uppfostran är bedrövlig. Samma som när Felicia behövde ambulans när hon klämde finger i ett notställ.
Citera
2021-08-31, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
En 19-åring som orkar äta, dricka och duscha ska rimligen inte behöva ta upp en massa tid från sjukvården för en förkylning. Jag är övertygad om att det är Anna som tjatar och kräver all denna uppmärksamhet. Jag bettar mitt fb-konto på att Vanessa är på benen om ett par dagar. Annas uppfostran är bedrövlig. Samma som när Felicia behövde ambulans när hon klämde finger i ett notställ.

Fast om hon fick antibiotika utskrivet så är det ju ingen vanlig förkylning. Och gör antibiotikan nytta så tror jag också att hon är på benen om ett par dagar.
Citera
2021-08-31, 10:06
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Fast om hon fick antibiotika utskrivet så är det ju ingen vanlig förkylning. Och gör antibiotikan nytta så tror jag också att hon är på benen om ett par dagar.
Många läkare skriver ut antibiotika helt i onödan till unga och i övrigt friska personer. Som sagt, orkar man äta, dricka och duscha så är det för tidigt med antibiotika. Bättre att spara antibiotikakuren tills den verkligen behövs vilket kloka läkare gör.
Citera
2021-08-31, 10:18
Medlem
Är ni sugna på att blockas kan ni alltid svara nej på frågan här:
https://i.postimg.cc/fy5gGZtB/49-DC8...1-CFEC1337.png
Citera
2021-08-31, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Många läkare skriver ut antibiotika helt i onödan till unga och i övrigt friska personer. Som sagt, orkar man äta, dricka och duscha så är det för tidigt med antibiotika. Bättre att spara antibiotikakuren tills den verkligen behövs vilket kloka läkare gör.
Nåja nu vet vi ju faktiskt inte alla omständigheter och kan inte avgöra om läkaren tagit ett kompetent beslut eller ej.
Citera
2021-08-31, 10:39
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quinn93
Helt GALET gränslöst av Anna hur hon ska dokumentera allt, jag kan verkligen inte förstår hur ingen i familjen säger ifrån, att det får räcka nu med all exponering av exakt allt i deras liv. Varför känner Anna att hon måste lägga upp bilder att de är hos doktorn? En normal människa hade för de första låtit sitt vuxna barn gå in själv hos läkaren för att bli undersökt, nä då ska Anna klampa in där också och smattra med kameran några bilder för detta måste alla veta! Viktigt! Blir så satans trött på henne. Kan Anna gå en dag utan att dokumentera något om hennes dag? Hon måste desperat visa alla att hon faktiskt gör saker om dagarna även om de betyder att stackars V ska exponeras för de.
Snälla kan någon förstå det här???
https://postimg.cc/8FK2vbjK
Vuxna dottern är sjuk (förSkyld ) och morsan lägger ut den här bilden. Varför????
Citera
2021-08-31, 10:43
Medlem
Citat:
Jamen! Nu är ju Vanessa inget barn

Fast alla människor är väl barn till sin förälder hela livet? Om än vuxna barn.
Citera
2021-08-31, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Är ni sugna på att blockas kan ni alltid svara nej på frågan här:
https://i.postimg.cc/fy5gGZtB/49-DC8...1-CFEC1337.png
Det var när jag svarade nej på den frågan som jag blev blockad för länge sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in