2021-08-30, 19:51
Medlem
Quinn93s avatar
Helt GALET gränslöst av Anna hur hon ska dokumentera allt, jag kan verkligen inte förstår hur ingen i familjen säger ifrån, att det får räcka nu med all exponering av exakt allt i deras liv. Varför känner Anna att hon måste lägga upp bilder att de är hos doktorn? En normal människa hade för de första låtit sitt vuxna barn gå in själv hos läkaren för att bli undersökt, nä då ska Anna klampa in där också och smattra med kameran några bilder för detta måste alla veta! Viktigt! Blir så satans trött på henne. Kan Anna gå en dag utan att dokumentera något om hennes dag? Hon måste desperat visa alla att hon faktiskt gör saker om dagarna även om de betyder att stackars V ska exponeras för de.
Citera
2021-08-30, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quinn93
Helt GALET gränslöst av Anna hur hon ska dokumentera allt, jag kan verkligen inte förstår hur ingen i familjen säger ifrån, att det får räcka nu med all exponering av exakt allt i deras liv. Varför känner Anna att hon måste lägga upp bilder att de är hos doktorn? En normal människa hade för de första låtit sitt vuxna barn gå in själv hos läkaren för att bli undersökt, nä då ska Anna klampa in där också och smattra med kameran några bilder för detta måste alla veta! Viktigt! Blir så satans trött på henne. Kan Anna gå en dag utan att dokumentera något om hennes dag? Hon måste desperat visa alla att hon faktiskt gör saker om dagarna även om de betyder att stackars V ska exponeras för de.

Nej Anna har inte någon dag då hon låter bli att lägga ut på insta. Om det så bara är att hon bäddat rent eller ätit avocadosmörgås till frukost.

Men jag förstår inte varför du läser här om du blir så provocerad? Försök hitta någon tråd som roar istället 🙂
Citera
2021-08-30, 20:34
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag gläds faktisk med Anna när jag ser inläggen om pajtävlingen.
Hon gör förmodligen nytta och det ser ut som hon trivs och mår bra. Alla behöver känna sig behövda på ett eller annat sätt och om det är att vara jury i en pajtävling så är det helt ok för mig.
Jag har också raljerat en del om Anna men allt hon gör är givetvis inte skit.
Ut och gör mer liknande grejer istället Anna så kommer du må bättre och slippa explodera i var och varannan live.
Om det är så att någon ringde upp henne och bad henne sitta med i en jury och smaka pajer så är det kanon. Det vore verkligen en rolig grej. Mycket värdigare än att tramsa runt som statist i TV4. MEN var det så det gick till? Hon stod inte med i juryn på hemsidan, men kanske någon blev sjuk och de ringde in henne?
Citera
2021-08-30, 20:34
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Giganten är en lightversion av fardtjansten, så..
Vi alla vet ju att de storartade planer Anna hade 2017 med att hålla vikten, testa olika motionsformer, pröva sina vingar, skriva matlagningsböcker, få ett egen porslinmärke, bli coach för feta personer, ha en egen podd, göra ny musik mm Bidde en tummetott..

Anna blev fet återigen, smaskar onyttigheter för glatta livet, orkar knappt röra sig.. I allafall inte regelbundet.
Fick en kurs i keramik av familjen, red lite häst, innan det blev väl för dyrt, kom av sig i sin matlagning som blev ett fiasko, musiken kom av sig och blev ett fiasko. Så nu sitter hon återigen och snyftar och tycker synd om sig själv för att alla är dumma och Anna gör ungefär samma sak som i Solna igen... tvångsmässigt städar.
Ja somliga saker förändrar sig aldrig, som vår Anna...
Citera
2021-08-30, 20:39
Medlem
Rimberts avatar
[quote=Rimbert|77089968]Ja somliga saker förändrar sig aldrig, som vår Anna. Hon fick mig förlorad på sin matlagningskurs ungefär... /QUOTE]
Citera
2021-08-30, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Att hon hade blivit kränkt och folk inte hade hälsat och att hon blivit behandlad som luft
Nu är det ju Annas ord att hon blivit så illa behandlad att hon sitter på en live o pratar om självmord. Skulle dom andra inblandade i produktionen få säga sitt så skulle vi nog få höra en helt annan version. Undrar på vilket sätt hon blivit kränkt. Hon visste väl vad hennes roll skulle vara i det hela när hon tackade ja till o ännu en gång spela pajas på tv. Att folk inte hade hälsat har jag lite svårt att tro. Anna hade väl förväntat sig kramar o kindpussar ,som den stora stjärna hon är. Att Anna inte är vidare omtyckt i artist\nöjesvärlden är ingen hemlighet. Det är allt självförvållat och inget hon kan skylla på någon annan.
Citera
2021-08-30, 20:41
Medlem
Rimberts avatar
Felpost
Citera
2021-08-30, 20:44
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Nu är det ju Annas ord att hon blivit så illa behandlad att hon sitter på en live o pratar om självmord. Skulle dom andra inblandade i produktionen få säga sitt så skulle vi nog få höra en helt annan version. Undrar på vilket sätt hon blivit kränkt. Hon visste väl vad hennes roll skulle vara i det hela när hon tackade ja till o ännu en gång spela pajas på tv. Att folk inte hade hälsat har jag lite svårt att tro. Anna hade väl förväntat sig kramar o kindpussar ,som den stora stjärna hon är. Att Anna inte är vidare omtyckt i artist\nöjesvärlden är ingen hemlighet. Det är allt självförvållat och inget hon kan skylla på någon annan.
Jag tror att folk undviker henne för att hon blir obehagligt klängig främst. Hon har dessutom låg status men det är inte det primära skälet.
Om de skulle hälsa och prata så skulle hon bombardera dem med ”kärlek”…
Citera
2021-08-30, 20:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito

Anna har ju väldokumenterade problem med att tolka andra vem minns inte Annas utbrott efter intervjun hos Tilde.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...ilde-de-paula/
Hon vet inte ens hur hon ska tolka andra, hennes tantfans som inte känner henne får tolka och då går det sisådär...
Citera
2021-08-30, 20:57
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja somliga saker förändrar sig aldrig, som vår Anna...

Men det är kanske så att det har börjat sjunka in att hon aldrig kommer att bli den stora stjärna som hon anser sig vara eller förtjänar att vara. Hon inser att hon kommer att på sin höjd få meningslösa statistinhopp eller vara domare vid lokala pajätartävlingar, och att det är därför hon uttrycker sig så drastiskt som hon tydligen har gjort i livesändningar.

Det blir jobbigt för Giganten att försöka spinna detta till en total framgång.
Citera
2021-08-30, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Jag tror att folk undviker henne för att hon blir obehagligt klängig främst. Hon har dessutom låg status men det är inte det primära skälet.
Om de skulle hälsa och prata så skulle hon bombardera dem med ”kärlek”…

Ja, och de inser säkert-om än undermedvetet- att i ett lite längre perspektiv är det så att Annas alla relationer (som inte inkluderar barn och make-för dem är det mycket svårt att fly eftersom de levt med detta så länge och tar man steget till sist så är det en jobbig och smärtsam process) slutar med att hennes bekanta/vänner blir demoniserade och uthängda. Sådant drama och debakel vill nästan ingen ha i sitt liv. Är man känd har man mycket professionellt att förlora på det och även om man inte är känd så suger det musten ur en.
Citera
2021-08-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahahaha ja det är riktigt pinsamt att hon skriver på Louie Martis insta för de känner ju inte ens varandra!
Dessutom är det inte några normala kommentarer, hon kommenterar på SPANSKA TROTS ATT DE BÅDA PRATAR SVENSKA, för att verka så speciell och duktig.
Dessutom ska hon kommentera hur snygg han är som ett galet fan.
Som om inte det vore nog bombardera honom med hundra emojis.

Det pinsamma och komiska är att Anna Took inte fattar hur mycket hon gör bort sig. I början svarade Louie marti på hennes kommentarer men nu varken svarar han eller gillar han vad hon skrivit.
Anna Took är lika besatt som en kär stalker!
Anna kan verkligen inte uppföra sig , hon är en stalker trots att hon är 51 år. Hålla på och skriva på spanska , hon hoppas bli bjuden till hans herrgård. Hon har gjort många inlägg, han måste tycka det är jobbigt. Hur kan man skriva till en man som är tillsammans med Magdalena som Anna stal brudklänning, Vuittonväska mm av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in