2021-08-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Var har du fått det ifrån, att hon inte gillade det? Bekräftelse oavsett i vilken form är ju hennes melodi - jag tror hon älskade att bli tagen på brösten.
Ja, det är ju uppmärksamhet, och det vet vi att hon gillar.
Citera
2021-08-11, 21:34
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Synd att jag inte hann se liven innan den togs bort. Anna ser galen ut på bilderna, Roberto rör sig i poolen som en tonåring. Han har inte alla knivar i lådan.Lika bra att jag inte såg mer än bilderna, igår stod det så mycket tokigt i tråden. Mest intressant var att Anna bjöd sin pappa som varit död cirka 20 år på middag.

Låter lite som en psykos a´la Mariah Carey som skulle ha en middag för sina två vänner Michael Jacksson å Whitney Houston men tyvärr var dessa två döda så hur det blev med middagen vet jag inte.
Citera
2021-08-11, 22:25
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Låter lite som en psykos a´la Mariah Carey som skulle ha en middag för sina två vänner Michael Jacksson å Whitney Houston men tyvärr var dessa två döda så hur det blev med middagen vet jag inte.
Nu var det inte Anna som sa så utan det var ett av de jobbigaste trollen på flashback som påstod det.
Riktigt SÅ galen är inte Märstamorsan!!
Citera
2021-08-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon är överlag gärna framme med kameran när det flashas lite hud, vilket är märkligt. Hon om någon borde väl vija skydda sina döttrar från gubbslem och liknande? Hon själv blev ju tagen på brösten och tyckte det var hemskt, som ung. Varför exponera dottern? Osmakligt.

Tror hon gör det pga
a) sin allmänna gränslöshet och fixering vid naket, yta och sex förstås
och
b) Anna har extremt dålig självkänsla och har egentligen-vad hon än påstår-aldrig känt sig sexig eller vacker själv(hade hon gjort det hade hon inte ägnat så mycket tid och pengar på kosmetiska ingrepp). Att däremot dottern är sötare och nättare än Anna någonsin varit ser hon som att HON ”lyckats” tillsist.
Till och med Vs utseende ser Anna som sin egen förtjänst som måste visas upp.
Senast redigerad av Omniman 2021-08-11 kl. 23:06.
Citera
2021-08-12, 10:52
Medlem
Anna tittar och hejar på OS repris på TV.

Inte helt med i matchen!
Citera
2021-08-12, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T

Inte helt med i matchen!

Alltså man trodde man sett allt. Fem inlägg om Sarah Sjöström i vad Anna tror är realtid. ”Skulle äta frukost och slog på teven precis när Sarah simmar semi. Det här kommer gå bra”... ”JA!!” Anna du läser här, OS tog slut för en vecka sen typ.
Citera
2021-08-12, 11:07
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Jag trodde faktiskt att ni bara skojade om simningen, men nej, det var på riktigt.
Citera
2021-08-12, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T

Inte helt med i matchen!

Anna är en katastrof , så okunnig och obildad i allt ,OS var slut i söndags. Konstigt att inte ens Vanessa vet att OS är slut. Anna kan bara två saker blocka och äta.
Citera
2021-08-12, 11:21
Medlem
JussyJussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Jag trodde faktiskt att ni bara skojade om simningen, men nej, det var på riktigt.

Ska vi gissa att det snart kommer en ny story där hon skriver att det självklart bara var ett skämt och att hon har full koll på att OS är slut?
Citera
2021-08-12, 11:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är en katastrof , så okunnig och obildad i allt ,OS var slut i söndags. Konstigt att inte ens Vanessa vet att OS är slut. Anna kan bara två saker blocka och äta.

Jag skäms å deras vägnar. En trio vuxna människor som inte fattat att OS är över, tittar på en repris och tror det är i realtid. Kan det bli värre?
Citera
2021-08-12, 11:32
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JussyJussen
Ska vi gissa att det snart kommer en ny story där hon skriver att det självklart bara var ett skämt och att hon har full koll på att OS är slut?
+1 på den.
Som någon har skrivit tidigare så är hon (och Jobejjto) otroligt okunniga om det mesta.
Hon pratar och pratar och pratar och pratar men säger egentligen ingenting!!!

Tillägg
…. och där kom den!!
https://postimg.cc/hQFdmhWC
Senast redigerad av Boopidoo 2021-08-12 kl. 11:38.
Citera
2021-08-12, 11:45
Medlem
Nu ska Anna inte svara på mer trams!
Nu ska Anna NJUTA av livet.
Att njuta och ta vara på livet är vad Anna INTE gör.
Men hon önskar så innerligt att hon kunde

Tragiskt! Tragiska människa och familia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in