2021-07-21, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Såg hennes lajv igår. Ett par följare var riktigt elaka och undrade om hon inte skämdes över att ta upp läckbergs kändisskap och pengar. Dessutom tjata om de dömda barnen också.
Även om Anna försökte dölja att hon blev ledsen så syntes det tydligt.
Jag blev uppriktigt ledsen och illa till mods av att se det.
Det verkar som de vill knäcka henne. Inte ok!
Fast precis som den där texten hon kopierade om att allt som skrivs om henne får hon bemöta så får ju alla bemöta det hon själv skriver. Och uttalar hon sig nedlåtande om andra och leker martyr så får hon finna sig i att det bemöts också, och då inte bara i positiva ordalag. Samma med barnen, om man stup i kvarten skriver och berättar om hur empatiska och fina barn man har och vilka värderingar man gett dem så går man liksom inte fri från att det faktum att de begått brott mot både barn och äldre tas upp. Vill man inte ha frågor och kommentarer om sina barn så får man hålla dem utanför själv med.
Citera
2021-07-21, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Fast precis som den där texten hon kopierade om att allt som skrivs om henne får hon bemöta så får ju alla bemöta det hon själv skriver. Och uttalar hon sig nedlåtande om andra och leker martyr så får hon finna sig i att det bemöts också, och då inte bara i positiva ordalag. Samma med barnen, om man stup i kvarten skriver och berättar om hur empatiska och fina barn man har och vilka värderingar man gett dem så går man liksom inte fri från att det faktum att de begått brott mot både barn och äldre tas upp. Vill man inte ha frågor och kommentarer om sina barn så får man hålla dem utanför själv med.

Hon får såklart tåla att bli kritiserad men inte på den nivån. Hon är en person som mår väldigt dåligt så att sparka ännu mer kan och får inte vara ok.
Diskutera här är väl ok då hon väljer själv att läsa men att gå in på hennes lajv för att trasha henne är elakt. Jag blev ledsen efter hon avslutat lajven. De personerna var endast ute efter att förödmjuka henne och sänka henne.
Citera
2021-07-21, 14:15
Medlem
Citat:
Hon får såklart tåla att bli kritiserad men inte på den nivån. Hon är en person som mår väldigt dåligt så att sparka ännu mer kan och får inte vara ok.
Diskutera här är väl ok då hon väljer själv att läsa men att gå in på hennes lajv för att trasha henne är elakt. Jag blev ledsen efter hon avslutat lajven. De personerna var endast ute efter att förödmjuka henne och sänka henne.

Det du tog upp här var betydligt lindrigare än det hon själv sagt och skrivit som föranledde det. Man måste ta lite ansvar för sina egna uttalanden med.

Då var där andra saker som var mer opåkallade och irrelevanta, bl a av ett uppenbart troll.
Citera
2021-07-21, 14:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Såg hennes lajv igår. Ett par följare var riktigt elaka och undrade om hon inte skämdes över att ta upp läckbergs kändisskap och pengar. Dessutom tjata om de dömda barnen också.
Själv blir jag mer ledsen när jag ser och hör Annas utfall. Allt det hon kritiserar andra för borde hon tänka över både en och två vändor.
Om hon bara la ner allt som har med sociala medier att göra skulle hon snart kunna leva det Svensson-liv hon påstår sig vilja leva.

Hon håller på att drunkna i alla superlativ om sig själv, hon är ju så godhjärtad och ärlig och gud vet vad.
Är det mer synd om Anna än dom stackare som fallit offer för Annas barn? Glöm inte dom Anna hängt ut och kallat fula saker.
Anna får knäcka andra men tål inte att bli ifrågasatt?
Som man bäddar får man ligga.
Citera
2021-07-21, 14:33
Medlem
Citat:

Jag håller med dig!
Hennes och Robertos barn är numera myndiga och de får stå till svars för sina egna gärningar!
Däremot, så ska Anna sluta ljuga om ditt och datt, ifall hon vill ha något uns kvar av sin trovärdighet hos oss och sina hitte-på-följare på instagram.

En uppmaning till Anna nu, - Var ärlig, visa lite ödmjukhet och framför allt, sluta upp med att ljuga hela tiden!
Det är nog ditt enda sätt att bli trovärdig hos den lilla skaran som fortfarande minns dig från "Solstollarna" och ABC-tiden.
Citera
2021-07-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon var inte hos grannarna igår, hon var på besök hos sin guddotters familj.
Det var i måndags hon var på besök hos guddotterns familj efter besök hos frisören.
Citera
2021-07-21, 14:45
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
Nu har jag sett några av Annas lives och jag tycker verkligen att dom bitvis är underhållande. Javisst, hon kan bli lite kort i tonen ibland. Det hade jag också blivit efter att ha svarat på samma fråga 45 gånger... Det blir ju svårt att föra samtalet framåt då. Förstår också att det kan bli lite tjatigt med alla som vill ha tips på allt möjligt. " Hur gör jag en sallad? Bästa schampo/balsam? Hur ska jag steka kött, baka bullar, koka kaffe,göra citronvatten osv". Hur klarar sig folk ens?! Sedan frågorna om hennes barn, vad dom gjort eller inte gjort. Dom är vuxna människor, som gör egna val på gott och ont. Det kan inte hon ställas till svars för och hon har heller ingen plikt eller skyldighet att redovisa hur samtalen om detta har pågått i deras privata sfär. Trollens förolämpningar och kränkningar peakade idag och det var faktiskt hemskt att se vad dom tog sig rätten att häva ur sig. Man kunde ju nästan tro, när man läser vad trollen skriver och vad som så nedlåtande skrivs här varje dag, att Anna begått fruktansvärda brott. Det är väldigt märkligt och svårt att förstå detta hat.

Folk klarar sig nog, det är värre beställt med Annas fans. Däremot undrar man ju vad du tycker skulle vara lämpliga frågor? Vad Anna tror om ränteläget, eu-politik eller kanske digitaliseringen av samhället? Hon kan ju ingenting och gör ingenting. Hur man bäst puffar kuddar och piffar till pulversås är hennes forte.
Citera
2021-07-21, 14:53
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Det du tog upp här var betydligt lindrigare än det hon själv sagt och skrivit som föranledde det. Man måste ta lite ansvar för sina egna uttalanden med.

Då var där andra saker som var mer opåkallade och irrelevanta, bl a av ett uppenbart troll.
Och det ska hon betala för om och om igen och i år efter att hon i affekt sagt något elakt ?
Eller för vad hennes nu vuxna barn har gjort ?
Citera
2021-07-21, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det var i måndags hon var på besök hos guddotterns familj efter besök hos frisören.
Det lades i story igår och bör ha varit från tisdags.

Idag stannade hon hos grannarna i över 5 h och fick mat två gånger.
Citera
2021-07-21, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Och det ska hon betala för om och om igen och i år efter att hon i affekt sagt något elakt ?
Eller för vad hennes nu vuxna barn har gjort ?
Hon tar ju upp det om och om igen, lyfter om och om igen hur fina hennes barn är. Då är det inte konstigt att det bemöts med kommentarer om deras bravader om och om igen heller. Och hon säger nedlåtande saker om andra om och om igen också, då är det inte konstigt att även det bemöts kritiskt om igen heller. Varför skulle Anna till skillnad från andra gå fri från kritik mot sina uttalanden och sitt agerande?
Citera
2021-07-21, 15:13
Medlem
Citat:
Det lades i story igår och bör ha varit från tisdags.

Idag stannade hon hos grannarna i över 5 h och fick mat två gånger.
Det lades i storys igår på dagen men middagen var måndag kväll. Hon var först hos frisören, hade live och då berättade hon att hon skulle till svärfars lägenhet för att sminka sig inför middagen på kvällen. Innan middagen hann hon ockå träffa Felicia någonstans.
Citera
2021-07-21, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det lades i storys igår på dagen men middagen var måndag kväll. Hon var först hos frisören, hade live och då berättade hon att hon skulle till svärfars lägenhet för att sminka sig inför middagen på kvällen. Innan middagen hann hon ockå träffa Felicia någonstans.
Ja såklart, det är onsdag idag. Inte torsdag som i mitt huvud .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in