2021-08-11, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Far och dotter går på morgonpromenad. Mamma följer såklart inte med utan fixar frukost och filmar trädtoppar. Dottern utrycker att det var den godaste frukosten på länge och behöver sen upprepa det igen så mamma kan filma det och lägga ut på instagram.
https://postimg.cc/gallery/P5QGRCn

Jag reagerade på filmen hon la i story där hon filmar frukosten och hela tiden får med Vanessas bröst
Citera
2021-08-11, 13:34
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jag reagerade på filmen hon la i story där hon filmar frukosten och hela tiden får med Vanessas bröst
Hon är överlag gärna framme med kameran när det flashas lite hud, vilket är märkligt. Hon om någon borde väl vija skydda sina döttrar från gubbslem och liknande? Hon själv blev ju tagen på brösten och tyckte det var hemskt, som ung. Varför exponera dottern? Osmakligt.
Citera
2021-08-11, 13:54
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrraa
Dessa klipp har säkert förekommit tidigare i tråden. Men här visar ju Anna verkligen motsatsen till den finputsade fasad hon så gärna vill visa upp. Även att hon kanske inte är den lättaste att jobba med. Produktionen får ju påminna henne hela tiden om upplägget. Men visst, hon är ju full som en kastrull alla klippen igenom.
Tycker uppriktigt om den Anna som visas i videon... minus allt snusk.

https://www.youtube.com/watch?v=MfqO3ZaM8UU
(1:43 fint och städat..)

https://www.youtube.com/watch?v=21Yh1ybO_RU

https://www.youtube.com/watch?v=EYpcI9IwNEM

https://www.youtube.com/watch?v=uTElyiTL0kQ
(3:11 Snusk-Anna i farten)

Jag gillar oxå Anna som hon är här ! Hade hon varit såhär i Books värld eller i cooking by Book tror jag folk hade gillat henne mkt mer .
Citera
2021-08-11, 14:38
Medlem
Sitter människan och zoomar in på dotterns urringning också ? Hoppas verkligen att det inte var avsiktligt-Anna ffs låt din dotter äta ifred åtminstone.

Strandlive! Hinner inte kolla, hoppas någon postar några screenshots sen
Senast redigerad av Omniman 2021-08-11 kl. 14:41.
Citera
2021-08-11, 15:03
Medlem
nickomyras avatar
Har Fisan inte varit där sedan 2016 ? En flygstol kan man få riktigt billigt och hon behöver ju inte vara där så länge som dom är . Att hon inte passar på och åker ner en långhelg när det är gratis boende . Flygbiljetten hade hon kunnat få i 30årspresent .
Citera
2021-08-11, 15:07
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Skönt för henne att hon fick ta upp alla "trauman" hennes tarmar varit med om.
Citera
2021-08-11, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon är överlag gärna framme med kameran när det flashas lite hud, vilket är märkligt. Hon om någon borde väl vija skydda sina döttrar från gubbslem och liknande? Hon själv blev ju tagen på brösten och tyckte det var hemskt, som ung. Varför exponera dottern? Osmakligt.
Var har du fått det ifrån, att hon inte gillade det? Bekräftelse oavsett i vilken form är ju hennes melodi - jag tror hon älskade att bli tagen på brösten.
Citera
2021-08-11, 18:14
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det vet däremot jag. Du får filma precis vad du vill och hur du vill, med vissa undantag. Det är naturligtvis privat mark. Men det här är offentligt plats. Där får man fota filma. Hade fontänen varit det primära hon ville avbilda hade vi förstått det. Då hade det varit ok om en unge kutade förbi i förbifarten. Allt över tre fyra personer (minns inte exakt) räknas som en folksamling. Du får fota folksamlingar om det inte tydligt framgår att du egentligen är ute efter en särskild person i folksamlingen.
Är där en specifik person som avbildas på en offentlig plats går det bra om den personen har gett sitt samtycke (eller föräldrarna). Har de inte det är det brottsligt att lägga ut bilderna. (Lagen skrevs av EU innan det blev poppis att lägga upp selfies varför man talar om modellarvode.) Det var väl mest då för att skydda så en okänd person inte frontade ett vykort framför Eiffeltornet utan att veta o det eller få betalt för det. Var det en grupp på fem personer gjorde det inte så mycket eftersom man inte pekade ut någon enskild människa.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Otäckt att hon fotar andra, för henne främmande, och lägger ut på nätet. Av det jag läst tycker jag att Anna är ute på hal is nu.
Är det här godkänt av Instagram som inte ens tillåter en synlig bröstvårta? 🤔

På en juridiksida hittade jag följande:

Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Det är olagligt att göra så även i Spanien. Spanjorerna är mycket privata med familjen och dess integritet, och är dessutom inte lika benägna att ringa polisen som svenskar är. Är det barnet i en spansk familj hon filmat och lagt ut på nätet utan samtycke ligger hon illa till om det kommer fram.

Synd att polisen i Benalmadena inte fått kännedom om detta.

Känns som att för att få igenom en beteendeförändring hos henne så behöver det bli en rejäl konsekvens av hennes handlingar. Hade gått i taket om jag var förälder till ett barn som filmats i smyg och lagts upp på någons sociala medier.

Hade varit hysteriskt om hon fick ett förbud att vistas i Spanien som straff.
Senast redigerad av Stratocaster68 2021-08-11 kl. 18:17.
Citera
2021-08-11, 18:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
Synd att polisen i Benalmadena inte fått kännedom om detta.

Känns som att för att få igenom en beteendeförändring hos henne så behöver det bli en rejäl konsekvens av hennes handlingar. Hade gått i taket om jag var förälder till ett barn som filmats i smyg och lagts upp på någons sociala medier.

Hade varit hysteriskt om hon fick ett förbud att vistas i Spanien som straff.
Var det inte Anna som ringde till polisen för att nån åkt förbi och skrikit nåt? Tycker hon att det var värre än vad hon nu gjort själv?
Lämpligt straff vore inreseförbud till Spanien på livstid.
Citera
2021-08-11, 18:46
Citat:
Var det inte Anna som ringde till polisen för att nån åkt förbi och skrikit nåt? Tycker hon att det var värre än vad hon nu gjort själv?
Fast glöm inte att hennes pappa ju var polis i Spanien så om polisen kommer så kommer hon givetvis undan pga hennes släktskap med en polis.......NOT
Citera
2021-08-11, 18:47
Medlem
Citat:
Inte bara ringde polisen, skrev dessutom om händelsen i den lokala facebookgruppen så hon skulle få lite sympati……
Citera
2021-08-11, 19:04
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:

Precis. Tycker inte hennes beteende är roligt längre, utan det har kommit till en punkt att hon beter sig farligt för både sin närmsta samt yttre omgivning.

Har ju dock en förmåga att komma undan vilket hon med största sannolikhet kommer göra nu också. Vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in