2021-04-11, 10:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jasså ? Jag vet känner och vet fler som gör det än som inte gör det . Av både kändisar och vanligt folk.
Eller du kanske tror att PW och Carola lägger upp första bästa bild från deras pw . Du tror att de ser sådär släta o pigga o fräscha ut irl ?
Nä du . Det är alltid med bästa ljus , från bästa vinkeln eller tillfixade av makeupartister .
Snyggfilter använder de oxå .
Men de gör det inte lika uppenbart och inte med lika hårda filter .

Klart att de gör de med, men nu var det ju inte fotofilter jag tänkte på.
Anna har ju filter när hon filmade sig själv. Mega tungt filmfilter.
Har nog inte sett Perelli använda ett sånt filter när hon filmas ( du får rätta mig om jag har fel)

Carola har jag för mig skämtade om sitt filteranvändande.
Anna skämtar inte om sånt, för hon använder typ aldrig filter. Eller som hon brukar typ säga "Måste jag be om lov för det? Frågor på det? " .....
Citera
2021-04-11, 10:52
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Har nog inte sett Perelli använda ett sånt filter när hon filmas ( du får rätta mig om jag har fel)

Anna skämtar inte om sånt, för hon använder typ aldrig filter. Eller som hon brukar typ säga "Måste jag be om lov för det? Frågor på det? " .....
och i dessa pandemitider med alla videomöten skulle jag vilja fråga Anna hur hon gör för att använda filter när hon filmar. På allvar, inte så tunga filter som Anna använder men lite skulle jag vilja använda. Då skulle man inte behöva göra sig till innan möten...
Men om jag frågar så kommer hon nog att missförstå det och blocka mig.
Snälla Anna, berätta hur du gör på nästa live och ni andra flitiga kan väl berätta vad Anna sa? Det skulle väl kunna vara en helgträning väl så bra som yoga, fast ledd av Anna. Bli ditt bästa jag på zoom kursledare Anna Book. Bara ett tips Anna, det skulle kunna betala sig.
Citera
2021-04-11, 10:55
Medlem
Reflektioner på söndags-förmiddagen i solskenet TookAnna har genom sin senaste live och inlägg på stories hamnat i leran! Varumärket Anna Book är numera så skitigt att ingen kommer att släppa in henne i finrummen längre. Kanske Gert Fylking bjuder in till SM i lavemang För Anna längtar efter att pandemin ska försvinna och kulorna ska börja rulla in. Då ska (kamel)-tänderna fixas! Sug på den En annan reflektion är Halmpyntet som hon är gift med. På dagarna är det ”Serve and protect” som gäller utanför Krons Ur på PK medan frun sitter hemma och underminerar Jojjebettos trovärdighet. Bonusdottern är dömd för rån och den egna sonen är dömd för våldtäkt. Han måste ha en mycket förstående arbetsgivare som låter han stå och hänga i PK. Men å andra sidan drar han kunder till gallerian för att kolla in TookAnnas mi Amor. Men som ägare av butikerna skulle jag känna stor oro om Jojjebetto skulle ingripa. Det var längesedan en live som Anna hade som verkligen gav ståpäls. En till reflektion är att TookAnna slutat med ”Mother f....cker”. Kanske har mi Amor cajones 😅
Citera
2021-04-11, 11:15
Medlem
Jag har funderat över Annas användning av filter på sina foton och filmer. Hur tror hon att folk som eventuellt skulle vilja anlita henne för något reagerar när hon framställer sig som en snygg, normalviktig kvinna med slät hy men när hon kommer för arbeta möts de av en valross som ser ut som ett vrak! Sen dessutom att hon är omöjlig att ha att göra med och lurar och blåser folk borde få alla att dra i handbromsen.
Nej denna människa är slut i nöjesbranschen och som artist.
Citera
2021-04-11, 11:19
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:

Perrelli behöver inga filter inte Carola så mycket heller. Anna däremot kör Hardcore med sina filter å man fattar ju att det är fejk, hon är typ 50 å hon är inte Cher.
Citera
2021-04-11, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Jag har funderat över Annas användning av filter på sina foton och filmer. Hur tror hon att folk som eventuellt skulle vilja anlita henne för något reagerar när hon framställer sig som en snygg, normalviktig kvinna med slät hy men när hon kommer för arbeta möts de av en valross som ser ut som ett vrak! Sen dessutom att hon är omöjlig att ha att göra med och lurar och blåser folk borde få alla att dra i handbromsen.
Nej denna människa är slut i nöjesbranschen och som artist.
Det är något jag funderat över också, förutom att hon lurat många inom nöjesbranchen och är ökänd för det så känner inte den som anlitat henne igen henne när hon dyker upp. Anna kör med falsk marknadsföring och skulle få vända i dörren när de som anlitat henne ser henne i verkligheten. Det är också helt sjukt att hon kontaktar killar i 20årsåldern för att få sjunga duett med dem.
Angående monstret så tror de flesta att det är Kikki Danielsson men Anna är helt säker på att det är Siw Malmquist för hon har jobbat flera gånger med henne. Jag har aldrig hört dem sjunga tillsammans . När Anna var 17 år så var Siw 50 år, det samarbetet är något hon hittar på som så mycket annat.
Citera
2021-04-11, 12:14
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:

Perelli är den som ha först filter och smink av alla då har extremt dåligt självförtroende för sin dåliga hy med acneärr.
Citera
2021-04-11, 12:15
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Perrelli behöver inga filter inte Carola så mycket heller. Anna däremot kör Hardcore med sina filter å man fattar ju att det är fejk, hon är typ 50 å hon är inte Cher.
Perelli behöver inga filter? 😂😂😂
Hon har jätteskadad hy. Massa fillers, botox och smink. Och ändå filter.
Citera
2021-04-11, 12:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Oj
Hon glömde se till den högra sidan, ser mycket märkligt ut.
Haha vilket rookie-mistake av den erfarne filter drottningen.
Citera
2021-04-11, 12:58
Medlem
TPLs avatar
Vad har hänt? Det går inte att söka i tråden längre.

Tänkte försöka filma Annas live men vet inte hur man gör? Har ett tag kunnat följa henne på IG (oj, nu måste A sitta och gå igenom alla 55 000 följarna igen )
Har foton och följare och haft kontot ett tag. Blir klurigt för Anna.

HUR filmar man liven? Har klösbräda, ingen iPhone. Hjälp! 😪🙏😞
Citera
2021-04-11, 13:46
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Perelli behöver inga filter? 😂😂😂
Hon har jätteskadad hy. Massa fillers, botox och smink. Och ändå filter.

Jaha det visste jag inte att hon hade jätteskadad hy, undrar hur hon ser ut utan. Anna däremot borde vara öppen med att hon filtrerar sig men hon är så Ääääääärlig å Frooom. Hon kan kyssa mig nånstans där inte solen skiner, hycklerskan.
Citera
2021-04-11, 13:57
Medlem
Magictrixs avatar
Inga vidbrända smörstekta mackor i sängen idag? Det börjar bli ett mönster nu. Först målar hon ut sig själv som en drömkvinna och skämmer bort sin make med frukost på sängen. Sedan missförstår hon något och exploderar av ilska. Någon sviker henne. Hon tycker synd om sig själv. Ingen frukost nästa dag. Och så börjar karusellen om igen. Som om inget har hänt.

Jag funderar lite på vad som händer under de här "tysta" perioderna. Inbillar hon sig att hon är intelligent och ligger och tänker ut en ny master plan för hon ska få maximal uppmärksamhet genom att skapa ett drama, eller tvingar hon bara maken till donken för att svulla och tar saker som de kommer?

Alla människor kan ha en dålig dag, eller i alla fall att man inte orkar laga mat. Eller städa. Man behöver ladda om lite. Kanske lite bakis? Då kan det vara gott med en meny från McD eller en pizza. De gånger Anna hämtat mat har det varit sushi. Men det känns som ett spel för galleriet. Som om hon tror att det får henne att framstå i bättre dager. Jag tror hon ligger i soffan just nu med en extra plus pommes frites i knät.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in