2021-08-31, 13:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nja, det var lilla sjuklingen och olycksfågeln Vanessa som gjorde illa sig när hon klämde sig i notstället, men Fetlicia åkte ju ambulans vid sin medverkan av Farmen VIP. Antar att "barnen" gillar att åka ambulans i den familjen.
Tack, jag rör ihop det men tror dock fortfarande att Anna ligger all överdramatisering av både hennes och sina barns små åkommor samt sätter press på läkare att skriva ut allt möjligt.
Citera
2021-08-31, 13:43
Medlem
Tooket har fått nya värderingar! Har människan några värderingar överhuvudtaget? Jösses
Citera
2021-08-31, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Tack, jag rör ihop det men tror dock fortfarande att Anna ligger all överdramatisering av både hennes och sina barns små åkommor samt sätter press på läkare att skriva ut allt möjligt.
Jag tror också att Anna är så krävande och jobbig att de skriver recept bara för att få ut henne ur rummet.
Citera
2021-08-31, 13:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Med tanke på hennes famösa gråtatacksberättelser på diverse mysiga sammankomster på begravningar, bröllop, middagar och fester där hon berättar gråtande flera gånger under samma tillfälle om sina nära döden upplevelser och magoperationer...
Och när hon bjuder in media till sjuksängen och pratar frikostligt om sina operationer i tvsoffor, så tror jag definitivt också på att Anna orkestrerar i bakgrunden och har lärt barnen att ta efter mammas beteende, väldigt tydligt apo Fetlicia.
Citera
2021-08-31, 13:44
Medlem
Musslis avatar
Hamnade mitt i liven när hon lyssnade på Pump up the jam. Hon älskade verkligen denna låten sa hon och sjöng med "turn up the jam"... När hon sa att tiden går så fort och att julen är om 11 veckor stängde jag av. Snälla, sluta liva och gå ut på en promenad i solskenet istället så kanske folk slutar håna dig.
Fast de kanske firar jul i november i Märsta?
Citera
2021-08-31, 13:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Hamnade mitt i liven när hon lyssnade på Pump up the jam. Hon älskade verkligen denna låten sa hon och sjöng med "turn up the jam"... När hon sa att tiden går så fort och att julen är om 11 veckor stängde jag av. Snälla, sluta liva och gå ut på en promenad i solskenet istället så kanske folk slutar håna dig.

Matte och Anna Book är INTE en ekvation som går ihop...
Citera
2021-08-31, 14:13
Medlem
A.B har helt klart fixat snoken. Jag såg en taggning som heter comidadeanna och ett inlägg från 2017 och där är näsan sned och helt annorlunda än vad den är nu.
Citera
2021-08-31, 14:30
Medlem
Alltså, jag brukar inte kommentera, men att ömma modern har med sig en klubba till sin vuxna dotter som här hos läkaren 🤯
Mitt barn är snart 4, har opererats, legat inne, gått på regelbundna kontroller. Har aldrig gjort nåt liknande, gå till läkaren och göra som denne säger ska man bara göra utan belöning.

Och varför följer man som morsa m vuxna ungen till vårdcentralen på vanlig kontroll? Skjutsa är en sak men in i rummet.
Citera
2021-08-31, 14:36
Medlem
Pandemin är fortfarande pågående och generellt i vården ser man helst att patienten kommer ensam i den mån det är görligt, i synnerhet vuxna. Men inte kan en krasslig 19-åring till synes utan funktionsvariationer gå in och ta blodprov själv utan mamma och en klubba.
https://postimg.cc/gallery/cnkx3ZS
Citera
2021-08-31, 14:51
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
En klubba, trodde inte inläggen om den sjuka dottern kunde bli mer galna 😂😂😂

Fast egentligen är det skrämmande!
Citera
2021-08-31, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli

Hon rättade sig och hänvisade till en händelse i november. En hemlig händelse som hon inte kunde uttala sig om. DEN var det 11 veckor till.
Citera
2021-08-31, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Ojdå.....Anna fick ändra sin dag på grund av Vanessas sjukdom.
Stannar hon hemma och vabbar?

För att få vabba måste man jobba...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in