2021-08-01, 01:08
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Anna med live idag med henne från tunnelbanan...

Ingen som noterat att båda var duktigt PACKADE?

Ok Anns kanske inte druckit så mkt då msn ej tål så mycket när man aldrig dricket.
Citera
2021-08-01, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Hon har ju tappat det totalt… alla dessa ”troll” storys… hon är som en skitsnackande tonårstjej som tror att hon är nåt… i själva verket är hon mindre än en myra..

Anna du är en liten o tragisk person… Less is more som man brukar säga men du är too much 🤮

Va håller hon på med?! Riktigt jävvla pinsamt beteende... Det alla "troll" nämnde vad ju bara sanningen. Hon är arbetslös, äg det för helvete! Men det är ju olagligt att säga åt Sveriges största stjärna.
Citera
2021-08-01, 01:13
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejh3j
Va håller hon på med?! Riktigt jävvla pinsamt beteende... Det alla "troll" nämnde vad ju bara sanningen. Hon är arbetslös, äg det för helvete! Men det är ju olagligt att säga åt Sveriges största stjärna.
Störst går jag absolut inte med på men ok topp 5 av de kvinnliga.

HON VAR PACKAD IDAG PÅ LIVE MED TUNNELBANEBRUDEN.

Lite svårt att tro men jag såg det.
Citera
2021-08-01, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockobella
Kvällens stories: https://postimg.cc/gallery/MKnv0Qc
Vem blir aldrig provocerad...? 🤔
"Märks att du är arbetslös".

Projicerar Anna mycket?
Citera
2021-08-01, 03:35
Hur var det nu med vänskapen mellan donnorna?
Kan man säga att man är vänner sen 30 år, eller vad det nu var, när det handlar om att Nettan arbetat i krogkön och snackat med A? Börjar vänskspen räknas där och då?
Nettan sa själv att hon inte kommit iväg hem till A, pga corona? Var hon hem till A i Solna?
Någonting säger mig att Nettan hade dolda agendor. Hon intervjuade R, snackade jobb och säkerhet.
Hon filmade A ur inte smickrande vinkel, samt rantade loss om knottriga gurkor som va lagon hårda och saftiga.
Jag fick känslan av att hon fiskade A på (o)sanningar?
Det kändes inte helt naturligt, hon fiskade svar på frågor som diskuterats i tråden för att se As reaktion och svar.
Har A pratat om sin vänsksp med N tidigare? N blandade ihop V och F, hon borde varit med under deras uppväxt.
Dagens dubbla lives med N och A var det märkligaste jag tagit del av.
Citera
2021-08-01, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kan man säga att man är vänner sen 30 år, eller vad det nu var, när det handlar om att Nettan arbetat i krogkön och snackat med A? Börjar vänskspen räknas där och då?
Nettan sa själv att hon inte kommit iväg hem till A, pga corona? Var hon hem till A i Solna?
Någonting säger mig att Nettan hade dolda agendor. Hon intervjuade R, snackade jobb och säkerhet.
Hon filmade A ur inte smickrande vinkel, samt rantade loss om knottriga gurkor som va lagon hårda och saftiga.
Det kändes inte helt naturligt, hon fiskade svar på frågor som diskuterats i tråden för att se As reaktion och svar.
Har A pratat om sin vänsksp med N tidigare? N blandade ihop V och F, hon borde varit med under deras uppväxt.

👅Håller tummarna på att någon lyckades spela in dagens live 👍👍
Citera
2021-08-01, 05:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Nettan är nog rätt kändiskåt själv, Anna är en
r i k t i g kändis för Nettan.
Nettan menar att Anna hjälpt till med välgörenhetsarbetet ett flertal gånger, det kan man se enligt Nettan på hennes IG konto.
Jag såg bara en bild från 2018 häromdagen, i övrigt har de råkat på varandra på två kändisevent...
..De 5 senaste åren, i allafall vad jag kan se.
Om inte Anna jobbade före dessa år med Nettan.

Annas största insats som välgörenhetsarbetare är att gå på begravningar och gråta, möjligt att hon får gratis begravningsfika, i övrigt är det rätt tunnsått med välgörenheten från Annas sida förutom.. Välgörenhetsmutchoklad och mutblommor till diverse intressanta entreprenörer som förväntas ge välgörenhet till Anna...Och icke att förglömma.. Annas generösaste välgörenhetsdrag.. Ett glas vatten till hantverkaren.
Senast redigerad av cece123 2021-08-01 kl. 05:19.
Citera
2021-08-01, 05:39
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/4JsRNgP
Varning för starka bilder på djurplågeri!

Åh nej stackars häst. Ridläraren borde sagt till men jag antar att det var ett för känsligt ämne. Anna måste lägga sin egoism åt sidan och sluta rida för hästen kan bli skadad.

Hon kan väll rida på Roberto istället.
Citera
2021-08-01, 06:41
Medlem
Återigen menar Anna att pandemin hindrat dem från att ses i ett och ett halvt år. Det måste vara Nettan som varit noga med restriktionerna i så fall, för Anna har ju verkligen inte låtit pandemin stoppa henne från att träffa än den ena än den andra.

Och som vanligt så träffar hon inte bara vänner, umgås inte bara med dem. Nej nej det är väl för simpelt. Utan hon _rår om_ dem.

Plus: det bästa med att bo i eget hus är att man kan göra vad man vill när man vill, som att dammsuga klockan ett på natten.
Citera
2021-08-01, 08:38
Medlem
Förstår inte Annas logik. Hon älskar solen, men hon och Robban är sk polettnegrer och gratissolar i lokala fläskbrännaren. Hon bor enligt enligt egen utsaga i ett naturskönt område, men kör sitt "gympass" i källaren på ett löpband. Hennes tatuering med "Biggest loser" speglar hennes liv spot on, och då menar jag inte tävlingen hon vann.
Citera
2021-08-01, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad ni gör - skaffa aldrig ett löpband om ni bygger muskler lätt, särskilt på magen, vaderna och underarmarna. 😁

Haha stor humor!

skönt att hon är snart åter i normal matchvikt.

Hade jag varit Anna skulle jag hålla käften och sluta ge intervjuer om min vikt...

https://www.hant.se/noje/anna-book-a...0-kilo/5128903
Citera
2021-08-01, 11:43
Medlem
Undrar varför inte MY har grattat F, borde inte ”grannarna” ha varit med på firande på pizzerian? Något måste ha hänt då F och Anna ständigt har hängt hos MY 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in