Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Hur var det nu med vänskapen mellan donnorna?
Kan man säga att man är vänner sen 30 år, eller vad det nu var, när det handlar om att Nettan arbetat i krogkön och snackat med A? Börjar vänskspen räknas där och då?
Nettan sa själv att hon inte kommit iväg hem till A, pga corona? Var hon hem till A i Solna?
Någonting säger mig att Nettan hade dolda agendor. Hon intervjuade R, snackade jobb och säkerhet.
Hon filmade A ur inte smickrande vinkel, samt rantade loss om knottriga gurkor som va lagon hårda och saftiga.
Jag fick känslan av att hon fiskade A på (o)sanningar?
Det kändes inte helt naturligt, hon fiskade svar på frågor som diskuterats i tråden för att se As reaktion och svar.
Har A pratat om sin vänsksp med N tidigare? N blandade ihop V och F, hon borde varit med under deras uppväxt.
Dagens dubbla lives med N och A var det märkligaste jag tagit del av.
Nettan är nog rätt kändiskåt själv, Anna är en
r i k t i g kändis för Nettan.
Nettan menar att Anna hjälpt till med välgörenhetsarbetet ett flertal gånger, det kan man se enligt Nettan på hennes IG konto.
Jag såg bara en bild från 2018 häromdagen, i övrigt har de råkat på varandra på två kändisevent...
..De 5 senaste åren, i allafall vad jag kan se.
Om inte Anna jobbade före dessa år med Nettan.
Annas största insats som välgörenhetsarbetare är att gå på begravningar och gråta, möjligt att hon får gratis begravningsfika, i övrigt är det rätt tunnsått med välgörenheten från Annas sida förutom.. Välgörenhetsmutchoklad och mutblommor till diverse intressanta entreprenörer som förväntas ge välgörenhet till Anna...Och icke att förglömma.. Annas generösaste välgörenhetsdrag.. Ett glas vatten till hantverkaren.