2021-08-02, 01:43
Medlem
Anna borde göra en remake på ABC, den skulle slå så jävla hårt.
Citera
2021-08-02, 02:18
Medlem
cece123s avatar
Och här för de som inte minns detta program..
https://www.expressen.se/noje/anna-b...t-ner-48-kilo/
Har ett vagt minne av programmet, ser det gärna igen..
Kolla in brynen...

Katrin Zytomierska avslöjar det vi ALLA vet.. att Anna inte äter som en liten sparvunge.. 😅
https://katrinz.se/valkommen-anna-book/
Citat:
Jag satt och gapade varje gång som det var dags för folket att äta, det enda som Anna tillagar och äter är kolhydrater och socker?? Det är ju helt overkligt, som att se på en parodi. Först choklad i stora lass till fikat ”vi tar en bit till alltid retar det någon”, säger Anna glatt you bet ya att det retar det retar mig som fan. Sen är det scones med sylt och grädde till nästa mål och där emellan frukt.

En liten reminder på Annas egna smålögner..
https://www.expressen.se/noje/anna-b...a-viktsjukdom/
Senast redigerad av cece123 2021-08-02 kl. 02:26.
Citera
2021-08-02, 07:11
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
En liten reminder på Annas egna smålögner..
https://www.expressen.se/noje/anna-b...a-viktsjukdom/

Angående PCOS:

Citat:
Det kan vara svårt att gå ner i vikt eftersom testosteronet gör att du får större aptit och blir mer sugen på snabba kolhydrater. Å andra sidan gör testosteronet också att det går snabbt att bygga upp både kondition och muskler.

Sanningen är att man inte magiskt går upp i vikt av PCOS, däremot så blir man mer hungrig på grund av förhöjd nivå av testosteron och äter MER därav viktuppgången. Detta hade Anna kunna lösa genom att gå till en dietist och få hjälp att lägga upp en måltidsplan som funkar för henne.

Men ja visst ja, hon äter redan som en sparv och det är bara ett mirakel att hon går upp i vikt. Jesus måste vara en fat admirerer som vill att Anna ska vara fet, hallelulja.
Citera
2021-08-02, 08:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Anna fortsätter att skriva att lägenheten ligger i Benalmadena trots att den har postadress Torremolinos. Naturligtvis är det lite högre status att bo i Benalmadena och Anna har ju som bekant en vana att beskriva sitt boende som visar på högre status.
Citera
2021-08-02, 08:52
Medlem
Quinn93s avatar
Anna borde ta en insta paus nu när hon är bortrest. Fokusera på vara ledig och umgås med R istället för sitta med telefonen i högsta hugg. Att inte familjen typ gjort en intervention på Anna och hennes telefon och sociala medier är en gåta.
Citera
2021-08-02, 08:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quinn93
Anna borde ta en insta paus nu när hon är bortrest. Fokusera på vara ledig och umgås med R istället för sitta med telefonen i högsta hugg. Att inte familjen typ gjort en intervention på Anna och hennes telefon och sociala medier är en gåta.

Jag tror att Anna räknar att inte sitta live sju timmar per dag som "paus" från sociala medier. Vi får väl se hur länge det håller.
Citera
2021-08-02, 09:55
Medlem
Hon borde svälja sitt luftsslott och göra ett samarbete i klass med sina förnedrings-tv uppdrag, spela in en låt med Frej Larsson.
Citera
2021-08-02, 10:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Anna borde göra en remake på ABC, den skulle slå så jävla hårt.
Med tanke på hur hon ser ut så tvivlar jag på att hon orkar sjunga.
Citera
2021-08-02, 11:03
Medlem
Har någon någonsin sett en uthyresannons på lägenheten? Förlåt, våningen ska det vara! Jag tror i alla fall att det är parets egna lägenhet med personlig prägel i form av foton osv. Alla gör väl inte som P.W och kör ned mängder i skräp och skrot till semesterboendet?
Citera
2021-08-02, 11:06
Medlem
Quinn93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Har någon någonsin sett en uthyresannons på lägenheten? Förlåt, våningen ska det vara! Jag tror i alla fall att det är parets egna lägenhet med personlig prägel i form av foton osv. Alla gör väl inte som P.W och kör ned mängder i skräp och skrot till semesterboendet?

Det är väl Robertos pappas lägenhet?
Citera
2021-08-02, 11:09
Medlem
Ja det är Robertos pappas lgh, han kom ju från Spanien förra veckan och så åkte dom, dom väntade ju in att han skulle komma hem så dom kunde åka!

Jag tycker ändå synd om denna människan hon är sjuk, förstår inte hur inte Roberto eller familjen hjälper henne?
Citera
2021-08-02, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quinn93
Det är väl Robertos pappas lägenhet?
Ja det är pappa Toledano som äger lägenheten. AnnaTook låtsas att hon äger den i 23 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in