Citat:
Ursprungligen postat av
Omniman
Trodde Robertos ben på strandbilden var hennes men så såg jag hur håriga benen var. Fötterna var hyfsat lika hennes dock, till mitt försvar.
Hon lever nog i uppfattningen att människor i Spanien är mer toleranta än oss trångsynta svennar som inte förstår hennes känslomässiga personlighet, kurvighet och spontanitet så hon känner sig inte osannolikt mer avspänd där. Däremot tror jag inte att hon gärna vill visa sig på IG i badkläder för tillfället. Hon är ju i BLVIP mode nu-jag vet förstås inte exakt vad hon menar med det men misstänker att hon tänker banta igen. Upplys mig gärna om någon vet!
Inte ens Anna vet vad hon syftar på när hon pratar om ett BLVIP mode.
Finns ingen chans att Anna skulle plötsligt äta havrekli och keso när hon befinner sig i Spanien, det blir tapas med feta korvar, ostar och drinkar och grillade kötthögar, med pastahögar och oljiga sallader med fetaost plus churros, grädde, glass och efterrätter.
Anna kommer i sedvanlig ordning att ljuga inför sig själv om att hon b a r a ska festa till det i nån vecka sådär, sedan hänger festätandet med tillbaka till vardagen i Sverige och sätter glans i den arbetslösa höstvardagen.