2021-07-23, 21:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Tänkte samma sak, My & Jonas spelade på samma ställe igår, AB mååååste bara göra som My

Jasså, är de kompisar igen nu? Jag blir snurrig på alla vändningar som Anna gör hela tiden för att skapa drama i livet. Ena dagen är hon arg på den ene och dagen efter arg på den andre och kompis igen med den förste och den tredje dagen är hon arg på båda.
Citera
2021-07-23, 21:37
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jasså, är de kompisar igen nu? Jag blir snurrig på alla vändningar som Anna gör hela tiden för att skapa drama i livet. Ena dagen är hon arg på den ene och dagen efter arg på den andre och kompis igen med den förste och den tredje dagen är hon arg på båda.
Anna skapar inte drama, dessvärre är de nog så att vi inte förstår vad som krävs för att vara en stor stjärna.

Troligen så gäller det att frottera sig med rätt vänner i rätt tid och det kan hon bättre än många.

Detta är hertiginnan en mästare på att göra.
Citera
2021-07-23, 21:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Anna skapar inte drama, dessvärre är de nog så att vi inte förstår vad som krävs för att vara en stor stjärna.

Troligen så gäller det att frottera sig med rätt vänner i rätt tid och det kan hon bättre än många.

Detta är hertiginnan en mästare på att göra.
Absolut, det är därför hon är en så stor stjärna som vi ser på TV varje dag...
Citera
2021-07-23, 22:08
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Absolut, det är därför hon är en så stor stjärna som vi ser på TV varje dag...
Va? Hertiginnan har ju inte vart med på tv på länge, så vilka obskyra kanaler har du?

Nej allvarligt Anna är värd mer respekt än vad hon får här, varför törs ni inte skriva till henne direkt på instagram?
Jag är övertygad om att om ni gör det så går det att stänga den här tråden, då kommer ni förstår henne bättre om när ni kommunicerar med henne personligen.
Jag minns än i dag när hon sjöng ABC som ingen annan klarar av att göra idag, det finns ingen cover på den för ingen annan än hon klarar tonerna.
Citera
2021-07-23, 22:17
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/SMLGF3f

När hon ser ut så här live så borde hon ge sjutton i att filtrera bilder hon lägger ut.

Kul när hon säger att alla hennes lives sparas på Youtube.
Ändå fortsätter hon 🙄
Citera
2021-07-23, 22:18
Medlem
Citat:
Va? Hertiginnan har ju inte vart med på tv på länge, så vilka obskyra kanaler har du?

Nej allvarligt Anna är värd mer respekt än vad hon får här, varför törs ni inte skriva till henne direkt på instagram?
Jag är övertygad om att om ni gör det så går det att stänga den här tråden, då kommer ni förstår henne bättre om när ni kommunicerar med henne personligen.
Jag minns än i dag när hon sjöng ABC som ingen annan klarar av att göra idag, det finns ingen cover på den för ingen annan än hon klarar tonerna.
Det GÅR inte att kommunicera med henne på instagram, då aktiveras blockfingret. Oavsett vad som skrivs. Det hade du vetat om du följt tråden.
Citera
2021-07-23, 22:25
Medlem
EvertTubas avatar
Citat:

Du kan inte komma på någon annan anledning till att ingen gör en cover på ABC idag? Om du funderar lite ...
Citera
2021-07-23, 22:25
Medlem
Tuttlutts avatar
Hon hävdar ofta att hon är så naturlig så det är ju lite taskigt när filtret inte riktigt hänger med 😁
När hon filmade Vanessa hör man henne säga "men vad har du för något på"

https://postimg.cc/gallery/SnBms57
Citera
2021-07-23, 22:26
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Det GÅR inte att kommunicera med henne på instagram, då aktiveras blockfingret. Oavsett vad som skrivs. Det hade du vetat om du följt tråden.
Jag har nyligen hittat tråden, jag följer henne på instagram, hon gör ju allt för sin familj, blockerad hur menar du då ? Det är ju bara att fråga så får man svar, om man är anständig.
Inga frågor om barnen, snatterier, eller om Robertos (halmpyntets) erektion då får man svar utan att bli blockerad, så skyll dig själv.
Citera
2021-07-23, 22:28
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Varför säger Du så? jag tycker synd om henne, ni är ju värre än hyenor på jakt.
Någon måste få upp ögonen för hennes potential, oaktat i egen show eller tillsammans med C Läckberg.
Hon är helt klart underskattat som artist, vem minns inte hennes ABC och Tommy tycker om mig.

Nu sjöng ju Carola låten Tommy tycker om mig.
Anna har gjort ABC och sedan minns ingen något mer och det finns liksom en anledning till det.
Hon är helt enkelt inte bra.
Citera
2021-07-23, 22:30
Medlem
Citat:
Jag har nyligen hittat tråden, jag följer henne på instagram, hon gör ju allt för sin familj, blockerad hur menar du då ? Det är ju bara att fråga så får man svar, om man är anständig.
Inga frågor om barnen, snatterier, eller om Robertos (halmpyntets) erektion då får man svar utan att bli blockerad, så skyll dig själv.
Jag har inte ens försökt, jag har läst denna tråd, det räcker. Exakt vad gör hon för sin familj? Hon mobbar sina barn och utnyttjar sin man.
Citera
2021-07-23, 22:31
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvertTuba
Du kan inte komma på någon annan anledning till att ingen gör en cover på ABC idag? Om du funderar lite ...
Jo anledningen är väl att ingen har en röst mer än hon som klarar det, Luciano Pavarotti är inte ens i närheten för att göra en cover på ABC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in