2021-07-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bihe
Ny här! Kommenterade för första gången på Books Insta, och blev blockad omedelbums. Vad jag förstår är jag i gott sällskap...

Jag kommenterade inte ens, blev blockad ändå 🤷🏼‍♀️
Citera
2021-07-23, 18:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Intressant. Han har väl inte körkort heller, är han ute och åker själv?
Anna har sagt att alla i familjen har körkort. Det var ett väldigt kalasande när Vanessa tog körkort men det har aldrig hörts ett knyst om dom andra två som behöver skjuts stup i ett.

Flera gånger har Anna sagt, i samband med att hon pratat om maten, att hon, Roberto och Vanessa ska äta när Roberto kommer hem. Ingen mer som äter? Anna verkar vara trött på allt vad matlagning heter nu. Kör med halvfabrikat och snyltar på grannarna.
Fast färdigmat körde hon med i Solna också. Pastan från Gooh.
Citera
2021-07-23, 18:34
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
solarium och macka

https://postimg.cc/gallery/34Xht2Y

Anna räds varken Corona eller hudcancer, billigare att lägga sig på altanen egentligen men....
Citera
2021-07-23, 18:35
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bihe
Ny här! Kommenterade för första gången på Books Insta, och blev blockad omedelbums. Vad jag förstår är jag i gott sällskap...

Jo du, i mitt fall behövde jag inte ens kommentera. Det räckte med att besöka "fel" sidor för att blockad.
Citera
2021-07-23, 19:17
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/yd0wkRG
Citera
2021-07-23, 19:34
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Folk får väll göra som de vill men förstår inte varför de väljer att åka och lägga sig i ett solarie när vi har en kanonsommar? 🤔 De har ett insynsskyddad jättestor altan att sola på istället

Dom kanske får en hundring eller två för ett inlägg, räcker till nån macka eller liknande.
Citera
2021-07-23, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det är precis där man ser den där konstiga fläcken hon har på armen.
Det är ett blåmärke från covidvaccinet
Citera
2021-07-23, 20:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det är ett blåmärke från covidvaccinet
Skulle just det aktuella vaccinet ge blåmärken?
Jag har vaccinerats mot säsongsinfluensan och annat i mer än 30 år och har aldrig fått blåmärken. Inte ens när jag tog blodförtunnande.

Anna gillar ju att lägga upp bilder på bandage, infarter, droppåsar, ambulansintag, ambulanser, närakuten, Robertos plåster (han fick nog en guldstjärna också) med mera så det skulle inte förvåna mig om märket var ditmålat.
Har aldrig sett blåmärken på insulinbehandlade diabetiker eller hos MS-patienter som också sticker sig intramuskulärt.
Anna ska förstås vara i särklass. Det är nog törnekronan som sliter på hennes hår. Eller glorian som trasslat in sig.
Citera
2021-07-23, 21:05
Medlem
Helt plötsigt spelar familjen toledano MINIGOLF

Kan det ha att göra med att my har visat upp minigolfen på sitt insta
Bara en fråga ?
Citera
2021-07-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Skulle just det aktuella vaccinet ge blåmärken?
Jag har vaccinerats mot säsongsinfluensan och annat i mer än 30 år och har aldrig fått blåmärken. Inte ens när jag tog blodförtunnande.

Anna gillar ju att lägga upp bilder på bandage, infarter, droppåsar, ambulansintag, ambulanser, närakuten, Robertos plåster (han fick nog en guldstjärna också) med mera så det skulle inte förvåna mig om märket var ditmålat.
Har aldrig sett blåmärken på insulinbehandlade diabetiker eller hos MS-patienter som också sticker sig intramuskulärt.
Anna ska förstås vara i särklass. Det är nog törnekronan som sliter på hennes hår. Eller glorian som trasslat in sig.
Var inte så säker det är inte alltid så enkelt.
Jag fick också ett blåmärke av vaccineringen vid första dosen, syntes i flera veckor. Ett 2-3cm stort blåmärke. Vid andra dosen syntes inget. I mitt fall beror det på skickligheten hos den som ger sprutan eftersom vid den första stack ssk hårt och det blödde ymnigt, Oj sa jag, träffade du en blodåder. Nej sa hon jag aspirerade först. Vid den andra dosen kändes det knappt.
Citera
2021-07-23, 21:24
Medlem
Tänkte samma sak, My & Jonas spelade på samma ställe igår, AB mååååste bara göra som My
Citera
2021-07-23, 21:31
Medlem
fardtjanstens avatar
Nu måste ni nyansera bilden av Anna, hon gör väl så gott hon kan med det hon har att använda i livet.
A: ABC
B: Book
C: Case closed

Om ni fick en önskan för Anna så hon kan återupptaga artisteriet, vem skulle hon då samarbeta med ?

TV produktion är nog uteslutet, hur är det med Harrys kan dom tänkas anlita henne?

Eller vänta nu Camilla Läckberg har ju något på gång platsar hertiginnan i den produktionen?

I övrigt så måste ni nog förstå att hon har ett handikapp, nej inte i golf utan mentalt, så hjälp henne med goda råd och tips i stället för att förnedra henne.

Det ända jag håller med om är att halmpyntet är den sämsta man hon kan ha, han borde kört kärringen till psyket, och sedan levt gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in