2021-03-20, 23:24
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Absolut, men det var väl 30 kilo sen?
Se mitt inlägg ovan. Hon var lika tjock då som idag.
Citera
2021-03-21, 00:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Blev tvungen att kolla på Youtube. Såg finalen. Shit, det var ju 15 år sedan och hon var lika fet då som idag. Förstår inte hur hennes kropp orkar. Eller, så gör den inte det längre?

Hursomhelt, hon dansar ju knappt mer än några steg här och där. Men det är väldigt väldigt tydligt hur hennes partner för och krumbuktar sig och dansar, medan Anna mest viftar med kjolen och armarna. Så som vi sett henne göra på mello. Annars är det duktigt av henne att hålla jämna steg med sin partner över hela dansgolvet. Och det är vad hon klarade av. Hur hon kunde gå till final med det där är en gåta.
Man har sett när hon dansar bakom stolarna i sitt hem nuförtiden, är inte mycket till rörelse och dans där. Rörlig som en lyktstolpe är väl en bra liknelse.
Citera
2021-03-21, 00:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Man har sett när hon dansar bakom stolarna i sitt hem nuförtiden, är inte mycket till rörelse och dans där. Rörlig som en lyktstolpe är väl en bra liknelse.
Jag ska ge henne lite cred ändå. Hon rör sig i alla fall i takt och i klippet på Youtube ser man hur hon är totalt sammanbiten och ger allt hon kan ge. Det är inte lika mycket passion som det är ren viljestyrka, men ändå. Hon viftar i alla fall med kjolen i takt till musiken. Men hennes partner är riktigt vass.
Citera
2021-03-21, 07:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Let's Dance med Annas ärkefiende nummer #2 (Pernilla Wahlgren är #1) visas ju på tv just nu. Såklart är Anna deprimerad då det är en av hennes största karriärframgångar tillsammans med ABC och Biggest Loser. Hon sitter väl och hoppas på att Carola bryter benet.
Precis. Dessutom har ärkefiendens son Amadeus gett sig in i musikbranchen, och fått synas på TV ett flertal gånger. Nu senast i fredags då man kunde höra att även han (som sin mor) begåvats med en gudabenådad röst.

Både Pernilla och Carola har skönsjungande, snygga (och laglydiga) söner.
Klart Anna blir deprimerad av avund.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-03-21 kl. 07:39.
Citera
2021-03-21, 09:37
Medlem
cece123s avatar
Jag kanske minns fel,men var inte Tanja Fylking (Gerts fd fru) en av dem Anna följde på IG? Tanja har ju varit på en del fester som Anna varit på och haft.
Anna är ingen följare av henne idag.
Och så Bobby då som är helt utsuddad från Annas universum.
Anna tycks bara få mindre och mindre vänner på IG, de ersätts med företag och kändisar(som är i Annas universum är hennes BFF) som typ Antonio Banderas..
Citera
2021-03-21, 10:41
Medlem
Photoshoppeds avatar
Om det är så att hon faktiskt är sjuk, och är orolig för sin hälsa då tycker jag att man kan lägga ner att skriva elaka saker. Vi får alla en börda att bära i livet och har hon drabbats av cancer lider jag med henne.
Citera
2021-03-21, 10:48
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag kanske minns fel,men var inte Tanja Fylking (Gerts fd fru) en av dem Anna följde på IG? Tanja har ju varit på en del fester som Anna varit på och haft.
Anna är ingen följare av henne idag.
Och så Bobby då som är helt utsuddad från Annas universum.
Anna tycks bara få mindre och mindre vänner på IG, de ersätts med företag och kändisar(som är i Annas universum är hennes BFF) som typ Antonio Banderas..
Vännerna blir färre, inte mindre...
Citera
2021-03-21, 12:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Såg att antalet följare nu var nere på 56 prick. Så det blockas nog friskt. Jag har klarat mig länge nu, och hon kommer inte att blocka mig, det vet jag.

Intressant att hon snart är upp i 60 tusen följare igen. Hur realistiskt är det att någon får 4000 följare på en vecka? Alltså en person som får en tittare när hon lagar mat live? En person som samtidigt blockar hundra följare i veckan.

Vad kostar det att köpa säg 4000 följare? Någon som vet?
Citera
2021-03-21, 12:45
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Intressant att hon snart är upp i 60 tusen följare igen. Hur realistiskt är det att någon får 4000 följare på en vecka? Alltså en person som får en tittare när hon lagar mat live? En person som samtidigt blockar hundra följare i veckan.

Vad kostar det att köpa säg 4000 följare? Någon som vet?
På ett ställe jag sett kostar 4400 följare ung 3700
Citera
2021-03-21, 12:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Det går ju inte ihop med Tooks budget. Nu när jag tänker efter klarnar allt. Varför åker Stollan så ofta och besöker Ingrosso Sr? Emilio sitter ni i förhör i Spanien misstänkt för att ha tvättat knarkpengar åt Jonas Falk. Varför är Anna så besatt av Ingrossos? Som dessutom är italienare men startar restaurang i Spanien... där Annas man kommer från. Pernillas föräldrar bor där nere. Vad gjorde egentligen Anna och hennes Strandraggare i Spanien i höstas? Gick till banken och "ordnade" med papper. De tvättar pengar åt Emilio såklart. Och eller langar lite knark. Vilket förklarar Annas glasartade blickar varje gång en leverans slunkit igenom.
Citera
2021-03-21, 12:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Då är man bra desperat om man lägger dom pengarna på lite följare.
Citera
2021-03-21, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Då är man bra desperat om man lägger dom pengarna på lite följare.

Vad ligger priset på då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in