2021-07-01, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Vi får även följa med henne in i duschen där hon filmar intvålningen.
https://postimg.cc/gallery/4VJ2b2J

Snart dags för ett OnlyFans-konto ?
Citera
2021-07-01, 21:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayahanson
Någon frågade i liven om Took hade löshår.. Took svarar att ”Det har jag INTE! Jag har INTE löshår” och rycker som en idiot i hela håret. ”Det sitter FAST! Däremot har jag extensions men INTE löshår!”
Där skulle hen som frågade svarat "okej det är löshår du har alltså".
Citera
2021-07-01, 21:38
Medlem
wewereonabreaks avatar
Jag tittade in på liven för 40 min sen och då var hon sur som satan för att någon frågade om corona eller munskydd eller va fan. Sen rantade hon som aldrig förr om att hon kan åka t Spanien när hon vill, sluta tjata om det!! Höll på att explodera och sa att nu ska hon avsluta liven. Den håller fortfarande på 45 min senare… 🙄
Citera
2021-07-01, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är nog en engångsföreteelse, tror inte hon har gått den här gången. Utan detta är ett kort från typ 2 år sedan.

När du säger det så ser hon smalare ut där än vad hon är just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Träningen är impulsstyrd. Hon har vanligtvis ingen träningsrutin alls (hade hon haft det hade det garanterat visats upp på Insta dagligen hur hon svettas i hemmagymmet eller promenerar i Odensala) utan gör det antingen för att på infall visa sina troll att hon minsann rör på sig eller så fick hon tillfällig feeling och dessutom tillfälle att visa sina svettiga girlisar (Annas ord för sina bröst) och sina kurviga former medan hon tvålar in sig. Förstår inte riktigt hennes logik, hon verkar vilja vara het och sexig inför alla på Insta men samtidigt är hon ju världens lyckligaste med sin "heta" man? Men Anna och vad man vanligtvis kallar logik är en ekvation som inte går ihop. Det är uppmärksamheten hon vill åt i alla lägen.
Annas humör är som hennes vänner-flyktiga. Ingen står ut. Anna saknar helt självinsikt och skyller tex allt normalt och vanligt gnissel i vänskaps/släktförhållanden på andra(hon själv är ju minsann så jävlaranamma, rak och fantastisk). Det är till stor del därför vänskaper sällan håller med Anna-pannor.

Anna är mer fokuserad på internet än sin familj. För hon kan styra sin familj men inte internets reaktioner på hennes insta och lajvarna. Så hon ger internet svar på tal och då är det något hon i högsta grad medverkar till. Men hon saknar totalt självkontroll. Och självinsikt.
Citera
2021-07-01, 21:54
Medlem
Men hur länge ska människan sända live! Nu lipas det över något samtidigt som hon drömmer om att sommarprata..
Citera
2021-07-01, 21:57
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayahanson
Men hur länge ska människan sända live! Nu lipas det över något samtidigt som hon drömmer om att sommarprata..
Antar att man bara kan se live om man är följare? Eller via appen? För jag ser ingen
Citera
2021-07-01, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Antar att man bara kan se live om man är följare? Eller via appen? För jag ser ingen

Hmm tror du kan se även om du inte är följare, men funkar säkert bara i appen.
Citera
2021-07-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag ser den via browser på min laptop, har ett sekundärkonto på Insta men följer henne inte (är blockad på mitt vanliga konto utan att ha kommenterat så jag riskerar inte att hon screenar följare ). Man ser lives utan att följa men man får förstås inga notifikationer om dem. Men är man på hennes sida ser man dem.
Senast redigerad av Omniman 2021-07-01 kl. 22:26.
Citera
2021-07-01, 22:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Anna blev alltså sur för att hon inte fick följa med till stranden med My och Felicia?
Anna var ju jättedeppig och låg på sängen hela dagen och fotade allt i svartvitt den dagen så jag tänker att dessa händelser är relaterade med varandra.
Jaha, nu är alltså Annas enda kompis också borta, inte bara i ett annat land utan även som kompis.
Troligen är händelsen inte alls så farlig som Anna vill göra gällande utan troligen bara något simpelt missförstånd mellan dem. Normala människor hade säkert kunnat lösa det hela på fem minuter men då hade förstås inte Anna kunnat spela ut hela sitt dramatiska register med svartvita bilder och talesätt.

Jaha, vad ska hon göra nu då? Blir det till att tala med och om låtsasvänner hädanefter?
Citera
2021-07-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Anna blev alltså sur för att hon inte fick följa med till stranden med My och Felicia?
Anna var ju jättedeppig och låg på sängen hela dagen och fotade allt i svartvitt den dagen så jag tänker att dessa händelser är relaterade med varandra.
Jaha, nu är alltså Annas enda kompis också borta, inte bara i ett annat land utan även som kompis.
Troligen är händelsen inte alls så farlig som Anna vill göra gällande utan troligen bara något simpelt missförstånd mellan dem. Normala människor hade säkert kunnat lösa det hela på fem minuter men då hade förstås inte Anna kunnat spela ut hela sitt dramatiska register med svartvita bilder och talesätt.

Jaha, vad ska hon göra nu då? Blir det till att tala med/om låtsasvänner hädanefter?

Är Kin borta nu också? My "missade" att nämna Anna bland sina "närmaste" på Instagram idag, trodde mest det var det hon var sur för. Klart att det är något simpelt och vardagligt Anna förstorat upp. Det är det ju alltid. Fizan är ju nästan jämngammal med My-nog för att deras liv är väldigt olika men hur fan kan ens Märstadraken vara avundsjuk på att dottern går till stranden med någon...
Senast redigerad av Omniman 2021-07-01 kl. 22:42.
Citera
2021-07-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
laggar live filtret? tyckte det blev suddigt ibland. lite foton från liven

https://postimg.cc/gallery/LYXLwRs
Skelar hon inte mer än vanligt på dessa bilder? Kanske dags att kolla upp, kan vara allvarligt i värsta fall.
Citera
2021-07-01, 22:48
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/bp5NJJb

Lite bilder från liven.
Idag var hon arg.
Helt galen och svor och fräste åt allt och alla.
Emellanåt fick hon fram ett "tack vad gullig du är"
Hon har tröttnat på frågor om vad hennes familj jobbar med och frågor om covid.
Så det är slutdiskuterat nu.
Hon pratar hellre om sex.
Mycket sex och Roberto är så underbar.
Hela han är fantastisk och hans kön är också helt amazing!
Mmm 😋
"Vad gott du luktar älskling "
"Såg du att jag la ut en bild på min rumpa förut "
Kardashian betalar stora pengar för ett hästarsle medan Anna har det naturligt.
"I know I look good" sa hon blandat med många pussy, motherfuckers, jävla idioter osv.
En följare skrev att hon förstod om Anna var arg på My.
Då drog helvetet igång 😁
Anna tappade det helt och ville ha en förklaring till detta uttalande.
Inget svar kom dock.
Hon pratar mycket om troll och att hon ofta ringer upp dessa.
Kul att hon lägger upp att hon äntligen har lite egentid för det var så längesedan.
Hon har väl inget annat än egentid??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in