2021-07-11, 17:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Vad grinar hon för?
Att han klippt gräset?

Tydligen en sällsynt händelse, väl värd att slösa tårar för.
Citera
2021-07-11, 17:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det fungerar inte riktigt så med TV-underhållning. De håller möjligen redan nu på att se över vem som ska ersätta den mammaledig Sanna nästa sommar? Eller så kör hon på ändå. Pandemin är trots allt inte helt utrotad ännu och därför kan det vara svårt att se hur det ser ut nästa sommar. Artisterna de tillfrågar är såklart listade. Sedan vill man ju ha en blandning av gammalt och nytt. Jag kan mycket väl tänka mig att Anna Book finns med i någon reservlista över lite nostalgi. Men då vill man gärna ha någon som är aktuell även i något annat sammanhang. Till exempel Ewa Rydberg. Finns väl ingen under 40 som visste vem hon var förrän hon plötsligt sjöng i melodifestivalen. Vill man ha en fd stjärna tror jag Rydberg går före i kön. Om hon vill eller kan förstås.

Det förekommer heller inga anställningsintervjuer för såna här program. Seriösa artister tillhör en agentur som har ett antal artister i sitt stall. Jag tror inte Anna har någon agent. När artisten får ett mail med en fråga kan de tacka ja och sedan skickar man ett kontrakt på det. Det signeras och skickas tillbaka och så var det med det. Dessutom tror jag inte ens att Allsång på Skansen sköts ifrån tv-huset. Det är ofta ett produktionsbolag som hyrs in. Möjligen har man interna möten på TV-huset där man diskuterar vilka som kan passa att vara med. Men det arbetet tror jag man gör i vinter, när man vet lite mer vilka artisters som är aktuella.

Mer tänkbart är väl att hon själv föreslagit en idé om ett program om henne själv. Då kan hon nog sitta och mala till korna går hem.

Anna hade ju en agent en gång i tiden.. Erwik ..
Vi vet ju alla hur denna relation slutade... Som vanligt när det kommer till Anna..
Utan stor kärlek.
Citera
2021-07-11, 17:19
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tydligen en sällsynt händelse, väl värd att slösa tårar för.

Nu såg jag att det står Anna i gräset.
Fint men det är ju inget att grina för 😁
Citera
2021-07-11, 17:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Städa, rensa o sortera…. Hur i hela friden hittar hon saker att rensa hela tiden? Kan ju inte finnas mkt kvar där hemma… tvingar yngsta flickan till samma ångeststädning som avslutas på motionsbandet dusch o mys med mamma o pappa… är hon 5 år???? Herregud din tokiga kärring du skapar en sekt hemma i lilla vita huset
Det blir mycket att sortera av det som ska till återvinningen. Drivor av alla förpackningar med färdigblandad dryck.
Det där iskaffet innehåller ju mest vatten. Dyrt vatten. Anna som är så duktig i köket borde kunna få till nåt liknande eller bättre. Utan att släpa hem plattor (ja, det lär bli flera) färdigkokt kaffe.
Citera
2021-07-11, 17:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Nu såg jag att det står Anna i gräset.
Fint men det är ju inget att grina för 😁

Tur att hon bara heter Anna, det skulle ha blivit överkurs för Robetto annars.
Citera
2021-07-11, 17:35
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/fwz69yT

Bilder från Instastory.
"Skönt att slippa vara ensam. HAN är här"
Om hon skaffade sig ett arbete så slapp hon ju vara själv hela dagarna.
Citera
2021-07-11, 17:42
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
https://postimg.cc/gallery/fwz69yT

Bilder från Instastory.
"Skönt att slippa vara ensam. HAN är här"
Om hon skaffade sig ett arbete så slapp hon ju vara själv hela dagarna.

Blir lite fundersam, har Roberto varit otrogen och det är därför allt är så överdrivet skrivet och gullande?
Citera
2021-07-11, 18:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Blir lite fundersam, har Roberto varit otrogen och det är därför allt är så överdrivet skrivet och gullande?

Eftersom allt annat inte fungerar i Annas liv lägger hon allt i samma korg med eftertryck.
Hon har inget annat än Robetto, stackars Anna, eller kanske det är HAN man ska tycka mest synd om.
Robetto är Annas bank, nr 1 fan, sällskap, enda kompis, hyresvärd OCH han ställer noll krav på att Anna ska jobba.
Citera
2021-07-11, 18:06
Denna fixering vid att berätta att de duschade......

Och varför åker hon inte själv till återvinningen och låter RobbanBobban vila?
Citera
2021-07-11, 18:09
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det blir mycket att sortera av det som ska till återvinningen. Drivor av alla förpackningar med färdigblandad dryck.
Det där iskaffet innehåller ju mest vatten. Dyrt vatten. Anna som är så duktig i köket borde kunna få till nåt liknande eller bättre. Utan att släpa hem plattor (ja, det lär bli flera) färdigkokt kaffe.

Iskaffe kräver ju inte direkt nån kulinarisk expertis.

Koka starkt kaffe och frys in i en sån där låda för isbitar.
När suget sätter in, häll upp mjölk över ett par "kaffeisbitar" om man önskar kan man söta med strösocker eller tillsätta smaksyrup.

Varsågod Anna. Mycket billigare dessutom
Citera
2021-07-11, 18:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Har samma tanke, ingen skräll om det skulle vara så.
Citera
2021-07-11, 18:20
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har samma tanke, ingen skräll om det skulle vara så.
Är ju inte första gången isf om man ska tro på rykten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in