2021-03-17, 13:59
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Märkligt ryggproblem där just Anna är den kund han inte kan ta hand om men jag köper förklaringen, Anna ljuger ju aldrig...

En enkel liten killgissning är väl att Anna är skyldig Bobby några tusen då hon klippt sig på kredit. Sedan dess har hon antagligen inte vågat sig tillbaka. Annas heder hänger ju på att aldrig betala för en tjänst.
Citera
2021-03-17, 14:16
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
En enkel liten killgissning är väl att Anna är skyldig Bobby några tusen då hon klippt sig på kredit. Sedan dess har hon antagligen inte vågat sig tillbaka. Annas heder hänger ju på att aldrig betala för en tjänst.

Ingen dålig gissning, Anna verkar ju kunna göra sig osams med de flesta som råkar komma i hennes närhet
Citera
2021-03-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna fick frågan om hon klipper sig hos Bobby. Svaret blev att hon inte gjort det på ganska länge för att han har problem med ryggen och inte kan ta hand om henne just när hon behöver det. Typ så. Sanningshalten får ni själva bedöma.

Problem med ryggen, är hennes hår så tungt? Följer MM på insta och någon av hans söner var och klippte sig hos honom för inte så längesedan
Citera
2021-03-17, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Problem med ryggen, är hennes hår så tungt? Följer MM på insta och någon av hans söner var och klippte sig hos honom för inte så längesedan

Vem är MM
Citera
2021-03-17, 15:05
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Märkligt ryggproblem där just Anna är den kund han inte kan ta hand om men jag köper förklaringen, Anna ljuger ju aldrig...
De senaste gångerna hon var hos Bobby var det Tilda som tog hand henne så .. ja, hon ljuger!! Surprise!!
Citera
2021-03-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Dags att fixa utväxten igen!
Anna är antagligen helt grå egentligen och med den färgning hon har syns utväxten snabbt som sjutton.
Hon springer till frissan otroligt ofta.
Kanske hon borde köpa färg och göra det själv?
Eller ännu hellre, acceptera att hon åldras.
Min mamma har inte klippt sig på ett år, pga corona, hon är inte ensam
Citera
2021-03-17, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vem är MM

Marti* Meli*

*=N
Citera
2021-03-17, 16:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Att hon länge varit besatt av att i detalj beskriva vad hon gör om dagarna har ju hållit på ett tag men detta med klockslag känner jag inte igen sen förut då jag fortfarande kunde följa henne på ig.

Som andra nämt är det väl tecken på lögn när man blir för detaljrik. Nu tvivlar jag på att hon ljuger om just städningen men man kan aldrig vara säker när det kommer till Anna. Oavsett vad så fattar jag inte behovet av dessa detaljer och klockslag. Jag städade mellen ca 09:40 och 11:00 idag, dammsög, torkade golven och torkade rent på fönsterbrädor och möbler. Städade badrummen, tömde fimpburken och vädrade täcket mitt.

Då har du missat hennes tidsangivelser.
För det har hon kört med förr, som vi har skrivit om. här på FB.
Anna minns allt, fastnar, ältar och då är det inte så konstigt att hon anger tid i detalj. Det är bara sekundrarna som saknas.
Citera
2021-03-17, 16:16
Medlem
Annas äckliga fisk-ögon framhävs av gröna kläder skriver hon på IG Hon glömde nämna filtret Hon blir mer och mer lik en kamel med sina tänder
Citera
2021-03-17, 16:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vem är MM
My Martens.
Citera
2021-03-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Annas äckliga fisk-ögon framhävs av gröna kläder skriver hon på IG Hon glömde nämna filtret Hon blir mer och mer lik en kamel med sina tänder
Vidrig filterbild men många idioter hyllar henne för att hon är vacker. Anna blir mer och mer galen.
Citera
2021-03-17, 17:06
Att Book ljugee vet vi ju redan men Bobby kanske har ont i ryggen, känner honom inte och har inte lust att fråga men han fixade Sigrids hår för bara nån vecka sedan, Vimmelmamman var hos honom i dag, visserligen fixad av annan frisör men Bobby jobbade. Har även sett Bobbys bilder från när han tränat för bara nån vecka sedan så nej Book, han har nog bara ont i hjärtat och själen av att kopplas ihop med Book-familjen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in