Citat:
Ursprungligen postat av
Gigant_Superman
Kom ihåg var ni hörde det först.
Skrev det tidigare i tråden och allt mer och mer tyder på det.
Anna fick ett jobberbjudande som var stort, tvungen att fundera två ggr. Förstår det eftersom det är inget lätt arbete att ta sig an, man blir omskriven efter varje program, kan bli hissad eller dissad om vart annat. Vilket hon säger att hon är van vid.
Vart hade hon möte? Jo, östermalm.
Vad finns på Östermalm? Jo, sveriges Sveriges Television.
Min magkänsla som jag känner och väldigt sällan har fel i säger ALLSÅNG PÅ SKANSEN.
Är övertygad om det skulle vara en perfekt comeback för henne och tror hon överväger detta noga fram och tillbaka.
Hon har gett en massa hinter på sista tiden om att det är nåt stort på gång, rätta mig om jag har fel.
Hon kan oftast ta folk, inte alltid dömande om hon inte blir trängd i sin integritet.
För ärligt talat har nån av er sett något hemma hos reportage som hos typ Lotta Engberg? Nej, hon går sin egen väg och har integritet och visar upp endast det hon vill Visa pga integritet och en jävel på att marknadsföra sig.
Säker på det finns en baktanke med hennes lives, nu har jag dock aldrig sett en hel sådan, men eftersom hon aldrig verkar ställa upp på intervjuer så är det hennes sätt att kommunicera med hennes fans och visa upp att hon är som sina fans, tvättar, städar, lagar mat osv.
Jag ser fram emot se henne på tv nästa sommar, och vet alla ni kommer titta, även om jantelagen svämmar över i tråden.
Äsch, ditt resonemang faller som ett korthus.
Lotta har väl tom visat upp sig i raffset
utanför hemmet och har haft hemma hos reportage.
Anna är ju som alla andra, hon är ju princip en avdankad schlagerartist, som klamrar sig fast i kändisvärlden, utan att prestera.
Skillnaden är att Lotta har skinn på näsan, går vidare i livet istället för att haka upp sig på detaljer. Kommer inte konstant i bråk med alla, hon om någon kan ju ta folk, medan Anna kommer i bråk med alla, missuppfattar och blir butthurt inför varje andetag hon tar.
Dessutom har Lotta integriteten att inte sitta på golvet och vika trosor och resonera med okänt folk i timmar huruvida hon ska sälja sina underkläder på blocket... Eller sitter och smaskar högljutt på en melon, med gigantiska hästtänder, samtidigt som hon försöker vara smartare än vad hon är och diskuterar med sig själv om något hon inte förstår sig på liggandes på sin säng.
Tror knappast seriösare medieföretag och program vill ha med Anna i något projekt då Anna har visat prov på otaliga gånger på ett
obalanserade beteende och att de även känner till hennes "barn" som inte behöver ytterligare uppmärksamhet, då de gjort väldigt kontroversiella saker.
Mediavärlden är så liten i Sverige att alla vet allt om alla.
Fast det är klart.. behöver man en person att skratta åt kan man alltid fråga Anna om hon vill vara med.