2021-07-11, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag tror det är så enkelt att hon tycker det är fint att nämna Östermalm och att svärfar bor där. Det gör att hon tror att hon själv är i alla fall delvis en östermalmstjej.

Det tror jag oxå! Hon lade upp bilder vid 2 olika tillfällen på hur hon vattnat svärfars fina orkidéer, med fönsterbild ut mot gatan. 🌸
Citera
2021-07-11, 08:06
Medlem
Tuttlutts avatar
Jag har sett honom i flera lives och han är faktiskt riktigt korkad.
Säkert mysig på alla sätt och snäll men vilka kommentarer han kommer med 🙄
Som när Anna filmade honom när han simmade och hon skryter över att han kan så många simsätt.
Hon ber honom visa och han kläcker "säg att dom ska säga hur jag ska simma"
En vuxen man som beter sig som ett barn är så avtändande men passar tydligen lilla Anna.
Citera
2021-07-11, 08:55
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Till skillnad från hans fru då? Idag har herr och fru Stolledano åkt och hämtat dottern på jobbet. Som igår. Igår ville inte dottern bli fotograferad eftersom hon kände sig trött och sliten. Något Anna hånade och la ut en "pixlad" bild på henne ändå. Men det är väl roligare att känna sig behövd än inte? Däremot undrar jag varför bägge två måste och hämta henne tillsammans?

Är sonen hemma igen eller har han också flytt hemmet?

När dom åker filmar hon bla bilens mediaskärm, står Suckunge, bor dom inte i Sigtuna?
Citera
2021-07-11, 09:49
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
När dom åker filmar hon bla bilens mediaskärm, står Suckunge, bor dom inte i Sigtuna?
Suckunge är ju deras adress. Märsta är väl det hon motsätter sig.
Men varför hon filmar över huvud taget är sä många frågetecken kring.
Citera
2021-07-11, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Snart är TookAnna tillbaka i samma viktklass! Har inget liv förutom att liva för okända människor ✔️Inga vänner kvar ✔️Får ingen bekräftelse av the retarded ✔️ De vuxna barnen är styggelser ✔️ Vill inte arbeta✔️ Går hemma och tror hon är en celebritet ✔️ Är väldigt självgod och har mycket höga tankar om sig själv ✔️
”Kan jag kan du” hette det där ett tag. Men det omvända får man inte säga för det andra kan kan inte Anna p g s sina sjukdomar. Det går bara åt ena hållet.

De som utarbetat BL-konceptet borde för övrigt få Nobels medicinpris då de tydligen sätter alla viktnegativa aspekter av PCOs ur spel under programmet.
Citera
2021-07-11, 10:14
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det har diskuterats nåt som Anna skulle delta i och som, enligt Anna, skulle ge pengar hon behöver, men hon ville ha betänketid och har fått det. Verkade inte vara SVT.

Jag tror hon tänkt klart redan eftersom hon slutat bry sig om vad hon stoppar i sig. Hon går ju upp i vikt för att hon äter för lite och för sällan säger hon. Konstigt då att hon städar 7 timmar i sträck utan att äta, bara dricka 2 liter vatten och sedan sätta sig och sippa sötat iskaffe.

Vad skulle hon kunna delta i när hon har sån värk i sitt knä? Fast ibland glömmer hon bort det onda.
Ja hon har enligt sig själv fått betänketid för hon var inte säker på om det var 100% rätt för henne. I liven dissade hon grejen rätt rejält så det lär snarare vara så att hon bestämt sig för att inte göra det.
Citera
2021-07-11, 10:50
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja hon har enligt sig själv fått betänketid för hon var inte säker på om det var 100% rätt för henne. I liven dissade hon grejen rätt rejält så det lär snarare vara så att hon bestämt sig för att inte göra det.
Eller vad sägs om ett helt annat scenario.
Anna har SJÄLV bokat in mötet, för att pitcha en idé, sälja in sig själv på något vis.
Har sjäkv gjort det då jag varit och nosat på branschen. Många produktionsbolag, bokförlag, agenter o liknande är väldigt generösa med tid för de vill inte missa något.

Så...Anna har sålt in sig, går på ett möte och i "the marvelous world of the book" är de överväldigade av henne och officiellt så har hon "fått ett erbjudande" givetvis för hon vill ju spä på bilden att hon är efterfrågad.
Så till följarna "tänker HON på saken" medan det i själva verket är de hon haft mötet med som överlägger.

Så bestämmer de att det inte är en bra idé och det kan ju A inte säga, att HON ...The Book, har blivit dissad så då blir det istället att HON dissar dem.

För OM det nu hade varit förnedrings TV hade hon väl märkt det direkt eller behöver hon ett dygn på att förstå vad folk har berättat.....eller ?
Jag tror inte ett PISS på att hon har fått något erbjudande iaf.
Citera
2021-07-11, 12:01
Medlem
Tuttlutts avatar
På Instastory idag filmar hon skåp som hon måste städa.
Sedan gör hon iskaffe till bästa Roberto som är ute i trädgården och gräver.
Att själv gå ut och arbeta slår nog inte Anna 🙄
Citera
2021-07-11, 13:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Tänk om det är något bantningsprogram igen, för Anna är det ju det den yttersta förnedringen.
Fast om hon desperat behöver pengar så är hon villig, det såg vi ju i BL VIP, det var inte för hälsan som Anna bantade det var för Antonios skadestånd.
Citera
2021-07-11, 14:17
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Kom ihåg var ni hörde det först.
Skrev det tidigare i tråden och allt mer och mer tyder på det.
Anna fick ett jobberbjudande som var stort, tvungen att fundera två ggr. Förstår det eftersom det är inget lätt arbete att ta sig an, man blir omskriven efter varje program, kan bli hissad eller dissad om vart annat. Vilket hon säger att hon är van vid.

Vart hade hon möte? Jo, östermalm.
Vad finns på Östermalm? Jo, sveriges Sveriges Television.
Min magkänsla som jag känner och väldigt sällan har fel i säger ALLSÅNG PÅ SKANSEN.

Är övertygad om det skulle vara en perfekt comeback för henne och tror hon överväger detta noga fram och tillbaka.
Hon har gett en massa hinter på sista tiden om att det är nåt stort på gång, rätta mig om jag har fel.

Hon kan oftast ta folk, inte alltid dömande om hon inte blir trängd i sin integritet.
För ärligt talat har nån av er sett något hemma hos reportage som hos typ Lotta Engberg? Nej, hon går sin egen väg och har integritet och visar upp endast det hon vill Visa pga integritet och en jävel på att marknadsföra sig.

Säker på det finns en baktanke med hennes lives, nu har jag dock aldrig sett en hel sådan, men eftersom hon aldrig verkar ställa upp på intervjuer så är det hennes sätt att kommunicera med hennes fans och visa upp att hon är som sina fans, tvättar, städar, lagar mat osv.

Jag ser fram emot se henne på tv nästa sommar, och vet alla ni kommer titta, även om jantelagen svämmar över i tråden.
Citera
2021-07-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Anna fick ett jobberbjudande som var stort, tvungen att fundera två ggr. Förstår det eftersom det är inget lätt arbete att ta sig an, man blir omskriven efter varje program, kan bli hissad eller dissad om vart annat. Vilket hon säger att hon är van vid.

Min magkänsla som jag känner och väldigt sällan har fel i säger ALLSÅNG PÅ SKANSEN.

Är övertygad om det skulle vara en perfekt comeback för henne och tror hon överväger detta noga fram och tillbaka.
Hon har gett en massa hinter på sista tiden om att det är nåt stort på gång, rätta mig om jag har fel.

Hon kan oftast ta folk, inte alltid dömande om hon inte blir trängd i sin integritet.
För ärligt talat har nån av er sett något hemma hos reportage som hos typ Lotta Engberg? Nej, hon går sin egen väg och har integritet och visar upp endast det hon vill Visa pga integritet och en jävel på att marknadsföra sig.

Säker på det finns en baktanke med hennes lives, nu har jag dock aldrig sett en hel sådan, men eftersom hon aldrig verkar ställa upp på intervjuer så är det hennes sätt att kommunicera med hennes fans och visa upp att hon är som sina fans, tvättar, städar, lagar mat osv.

Jag ser fram emot se henne på tv nästa sommar, och vet alla ni kommer titta, även om jantelagen svämmar över i tråden.

Jag tror att du missat lite saker…..
Anna ljuger för att låtsas låta viktig och behövd och eftertraktad.
Ingen vill ha med henne i nåt seriöst sammanhang.
Ingen VILL göra hemma hos reportage eller ha med henne att göra.
Hennes lives är hennes egen sista livlina för att inte bli bortglömd totalt.
Citera
2021-07-11, 15:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Äsch, ditt resonemang faller som ett korthus.
Lotta har väl tom visat upp sig i raffset
utanför hemmet och har haft hemma hos reportage.
Anna är ju som alla andra, hon är ju princip en avdankad schlagerartist, som klamrar sig fast i kändisvärlden, utan att prestera.
Skillnaden är att Lotta har skinn på näsan, går vidare i livet istället för att haka upp sig på detaljer. Kommer inte konstant i bråk med alla, hon om någon kan ju ta folk, medan Anna kommer i bråk med alla, missuppfattar och blir butthurt inför varje andetag hon tar.
Dessutom har Lotta integriteten att inte sitta på golvet och vika trosor och resonera med okänt folk i timmar huruvida hon ska sälja sina underkläder på blocket... Eller sitter och smaskar högljutt på en melon, med gigantiska hästtänder, samtidigt som hon försöker vara smartare än vad hon är och diskuterar med sig själv om något hon inte förstår sig på liggandes på sin säng.

Tror knappast seriösare medieföretag och program vill ha med Anna i något projekt då Anna har visat prov på otaliga gånger på ett
obalanserade beteende och att de även känner till hennes "barn" som inte behöver ytterligare uppmärksamhet, då de gjort väldigt kontroversiella saker.
Mediavärlden är så liten i Sverige att alla vet allt om alla.
Fast det är klart.. behöver man en person att skratta åt kan man alltid fråga Anna om hon vill vara med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in